Een soort 'like' op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Sica, Dani, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:53

dorothea schreef:
Misschien een idee om een hoefijzertje of zoiets toe te voegen als like-je. Als bevestiging dat je het met een mening eens bent, of ter bevestiging dat je iets gelezen hebt? Zeker voor de TS zou dat handig zijn. Nu voel je je als TS een beetje verplicht om iedereen te antwoorden, al is het maar omdat anderen de moeite nemen om zich in jouw stelling/vraag/mening te verdiepen...

Ik ben vast niet de eerste die dit oppert :D

Dat is het risico van TS dat ze neemt als ze een topic opent. Zo'n like-knop is zo onpersoonlijk en ongemeend.... Er zijn mensen die niet eens meer echt kijken wat er gepost wordt of door wie maar zomaar op zo'n knop rammen.... of mensen die in het statje willen komen van meeste like-knop-duwers haha....

Nee, alsjeblieft niet....

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten