Een soort 'like' op Bokt?

Moderators: Giolli, Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Sica, Dani, ynskek

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

dorothea

Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:18

Misschien een idee om een hoefijzertje of zoiets toe te voegen als like-je. Als bevestiging dat je het met een mening eens bent, of ter bevestiging dat je iets gelezen hebt? Zeker voor de TS zou dat handig zijn. Nu voel je je als TS een beetje verplicht om iedereen te antwoorden, al is het maar omdat anderen de moeite nemen om zich in jouw stelling/vraag/mening te verdiepen...

Ik ben vast niet de eerste die dit oppert :D

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:22

Jammer dan, sommige dingen moeten opnieuw aangezwengeld worden om weer eens besproken en eventueel gewijzigd te worden.

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:32

Of misschien krijg je dan alleen reacties die er toe doen. Het gebeurt m.i. zo vaak dat er al op pagina 2 iets compleet anders besproken wordt...maar goed, slecht idee dus _O-

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten