[Dienstmededeling] BNB Oktober

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

[Dienstmededeling] BNB Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:03

Afbeelding
Afbeelding

...En dan is het alweer oktober!
De eerste autoruiten moesten alweer gekrabt worden 's ochtends, terwijl er een paar dagen eerder nog records werden gebroken wat betreft de heerlijk warme nazomer.
Maar we zullen er aan moeten geloven, het is echt herfst!

Maar aan de andere kant, wat klagen wij over het weer als aan de andere kant van de wereld orkaan Matthew over het land raast en daar een grote ravage aanricht. Met alle gevolgen van dien....

Ook in de afgelopen weken onder de loep; het studentenleven, en dan met name de ontgroeningen waarbij bizarre praktijken plaatsvinden.

In het paardenwereldje vond o.a. heel recent de military Boekelo plaats, werd er polo gespeeld op het Museumplein en eindigde
Het Nederlandse eventingteam als vierde in de Nations Cup wedstrijd in Waregem.

En wij als BNB team hebben in de tussentijd weer ons best gedaan een leuke BNB voor jullie in elkaar te zetten. Wij wensen jullie veel leesplezier!

Banjer, Marieke_K, Melody7, Nayomie, Sans6, [***]

Afbeelding
Topics van de maand
We hebben weer een leuk lijstje met toffe topics. Benieuwd wat deze zijn? Klik dan hier


Heb jij een suggestie voor topic van de maand, stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Andere opvallende gebeurtenissen
Ook deze maand zijn er, naast de Topics van de maand, weer andere opvallende topics op Bokt geopend. Welke dat zijn, kan je hier lezen.

Heb je een suggestie voor andere opvallende gebeurtenissen, stuur deze naar BNB@bokt.nl

VOLG-topics van de maand
Ook deze maand hebben we weer 2 leuke volg-topics voor jullie gevonden. Benieuwd? Klik dan hier

Heb jij een suggestie voor volgtopics van de maand, stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Afbeelding
Bloemetjes van de maand
Afbeelding
Afbeelding
Ook deze maand hebben wij voor een aantal Bokkers weer een virtueel boeketje:


Zo hebben veel van jullie het verhaal van bokker Angrywolf al meegekregen. Haar vriend was weinig goeds van plan en toen zij hem daarmee confronteerde liep de situatie al snel uit de hand. Gelukkig waren daar een aantal Bokkers die direct te hulp schoten en ervoor zorgden dat Angrywolf veilig was. NAtuurlijk voor alle Bokkers die op de voor- en achtergrond meehielpen, óók een zeer verdiend bloemetje!

Afbeelding Afbeelding

ElineS heeft sterke vermoedens dat de kinderen van haar buren het nogal te verduren krijgen thuis. Dat is natuurlijk behoorlijk schrikken... wat doe je in zo'n situatie? ElineS meldde het bij het AMK en is nu in gesprek met de wijkagenten. Eline, voor de schrik én voor je optreden verdien jij een bloemetje... maar ook je buurkindjes uiteraard. Wij hopen van harte dat er snel ingegrepen wordt!
Afbeelding Afbeelding

In dit topic vertelt spicegirl dat zij te horen heeft gekregen dat zij ziek is, en vraagt Bokt om een kaarsje te branden voor haar.
Spicegirl, hier brandt 'ie en ook voor jou hebben we dus een virtueel boeketje geplukt!

Afbeelding Afbeelding

Ineens zie je je eigen woning aangeboden staan in de krant... maar jij weet van niets! Datoverkwam bokker lifeisAbitch. Onder een schaduwaccount vertelt zij van het "verborgen leven" van haar man.
Wat moet dit een ontzettende schok zijn! Voor lifeisAbitch dus uiteraard ook een bloemetje, we wensen je veel geluk in de toekomst!

Afbeelding Afbeelding

Weet jij iemand die een virtueel bloemetje verdient? Stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Bokker in de spotlight

Deze maand hebben we helaas geen Bokker in de spotlight.

Heb jij een suggestie voor Bokker in de spotlight? Stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Quotes van de maand

Deze maand heeft Bokt zich keurig gedragen. Dit leverde slechts 1 grappige uitspraak op:
Citaat:
Ooooh een grote doos wil mijn poekie ook wel <<)

Spot je een uitspraak die we niet mogen missen, stuur dan een pb met de quote en een link van het topic naar BNB@bokt.


Bokker achter het topic

Deze maand is er geen Bokker achter het topic. Spot jij een topic op Bokt, waarvan je denkt "Ik wil wel meer over TS weten"? Laat het ons dan weten!

Heb jij een suggestie voor bokker achter het topic? Stuur deze dan naar bnb@bokt.nl

Hartekreten

Er zijn deze maand helaas geen hartekreten.

Wil jij een hartekreet schrijven aan iemand? Laat het ons dan weten via BNB@bokt.nl

Bokkers in de media

Bokker Snoeppig en haar zeventienjarige Friese hengst, Wilke- C van de Wijdewormer hebben een mooie score neergezet als allereerste KFPS kampioen in de Zware Tour. Dit werd dan ook vermeld op de website van Bit. Gefeliciteerd met je overwinning!

En ook onze eigen Banjer kon je terugvinden in de media!
Op dierendag kreeg Banjer natuurlijk een dikke kus! Of we paard of Bokker bedoelen laten we in het midden... ;)
En ook hier komt Banjer nog eens voorbij!

Weet of ben jij een Bokker die ook in de media is benoemd? Stuur dan even een berichtje naar BNB@bokt.nl

Kunstwerk van de maand

We hebben weer 2 prachtige kunstwerken uitgezocht, benieuwd welke? Klik dan hier

Heb je een suggestie voor 'Huisdieren in de spotlight' of 'Kunstwerk van de maand' , stuur deze dan naar BNB@bokt.nl


Hoe gaat het met...

Deze maand hebben we bokker inowa geïnterviewd. Haar verhaal lees je hier.

Heb je een suggestie voor het onderdeel van volgende maand, 'Bokker in het buitenland' of voor het onderdeel, 'Hoe gaat het met...', stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Een plaatje met een praatje

Deze maand kun je het verhaal achter de tattoo van Captain hier lezen!

Wil jij graag vertellen over een bepaalde foto of tatoeage bijvoorbeeld? Stuur dan een mail naar BNB@bokt.nl


Afbeelding

... Zonnebloem binnenkort voor het eerst praktijkexamen moet doen voor het autorijbewijs en wel wat duimen kan gebruiken. :=
... Oscar geen wistjedatjes heeft? :D
... Nayomie erg kan genieten van thee?
... Rije heel trots is op haar Daantje omdat ze op 1 oktober Nederlands Kampioen In Hand Trail bij de DAWRA is geworden?
... Banjer en de echte Banjer een slipjacht hebben gereden en dit echt onwijs gaaf was?

Afbeelding

VOLG-topics van de maand

Voor deze maand hebben we weer twee leuke volgtopics voor jullie opgesomd.

Allereerst hebben we een leuk topic van bokker PonyQueen. Geluk stond aan haar zijde. Ze wilde eigenlijk wel een paard en goede voorbereiding is het halve werk. Zodoende vroeg ze de eigenaar of er een plekje was voor een paard. Dat kon. Zodoende begon de zoektocht naar een paard. Eenmaal een paard gevonden wil deze bokker er lekker mee bezig gaan. Haar avonturen kun je hier lezen.

Een ander mooi topic die we hebben gevonden is een volgtopic van een ex-racepaard. Sommige mensen beweren dat je niks met zo'n paard kan, maar is dat ook zo? Bokker woepsie90 kocht een oud racer, en heeft hier grote plannen mee. In juli 2016 is zij aan de slag gegaan en laat ze dit actief weten in een topic.

Recept van de maand

Deze maand vind je het heerlijke appeltaart tortille recept hier

Bokt-vriendschappen en Bokt-relaties
Deze maand gaat het BNB-onderdeel "Vriendschappen en relaties via Bokt ontstaan" over een groepje vriendinnen, die elkaar via Bokt hebben leren kennen. Lees hier meer.

Zijn jullie vriend(inn)en of partners en hebben jullie elkaar via Bokt leren kennen? En lijkt het jullie leuk om hierover te vertellen in de BNB, stuur dan een mail naar BNB@bokt.nl

Doorgeefstokje

Deze maand ging het stokje door naar MyWishMax!

1. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader )
Ja, natuurlijk! Alles was paard bij mij, op de fiets lichtrijden en over drempels heen springen, cavia's dekentjes aantrekken en in de barbie trailer, met de hond net doen alsof we op een keuring waren en noem het maar op. Het hoogtepunt van de week was als ik mee mocht naar de manege met mijn moeder en haar paard mocht uitstappen.

2. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee? Sommige zullen me kennen van mijn oude pony Max, waar mijn boktnaam op gebaseerd is, andere misschien van mijn oude paard Zilverado aka Beeb. Maar de meeste kennen me denk ik niet. ;)

3. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan zou ik nog steeds rijden en aantal paarden hebben om wedstrijden mee te rijden.

4. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Een leuk tijdverdrijf.

5. Aan welke Bokker wil jij 5 vragen stellen?
essiesilly

Een dag uit het leven van...

Helaas hebben we deze maand geen ‘dag uit het leven van'.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:04

Topics van de maand

Deze maand was het ook weer moeilijk kiezen, welke topics we Topic van de maand wilden laten worden, maar het is weer gelukt om er 4 te selecteren.

Op tabblad Informatief hebben we gekozen voor het topic van Fennadev waarin ze foto's laat zien van de eerste keer alleen mennen met haar pony Alex.

Op tabblad De Kantine is het topic van skweldam geselecteerd. Ze vraagt zich af of het mogelijk is je droompaard op de paardenmarkt te vinden.

Voor tabblad Algemeen viel het topic van Cayenne ons op. Ze heeft een familie van bijzondere huisdieren: "knaagkanaries".

Bij de Young Riders hebben we voor 2 Topics van de maand gekozen. Als eerste het topi van UilkjeR. Zij is op 1 oktober haar maatje Nicoline verloren. Heel veel sterkte.

Het tweede topic is van Laura12. Zij heeft, na het overlijden van haar pony Henky, weer geluk gevonden bij Elvis.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:04

Andere opvallende gebeurtenissen

Deze maand hebben we weer wat leuke en informatieve topics voor jullie op een rij gezet voor opvallende gebeurtenissen.
Een gebroken gezin en een dagje weg kan soms best lastig zijn. Toch probeert deze Bokker wel haar best te doen en toch wat ideeën te verzamelen in een topic voor een dagje weg.
Je kent het vast wel, een stinkende broek, maar hoe haal je die vreselijk geur eruit? In dit topic staan enkele tips om de vieze geur uit je broek te halen.
Alle ruiters hebben vast wel eens meegemaakt dat het paard niet lekker aan het been is. Toch is het best belangrijk. In dit topic worden nog enkele belangrijke tips gegeven om je paard actiever aan het been te krijgen.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:04

VOLG-Topic van de maand

Allereerst hebben we een leuk topic van bokker PonyQueen. Geluk stond aan haar zijde. Ze wilde eigenlijk wel een paard en goede voorbereiding is het halve werk. Zodoende vroeg ze de eigenaar of er een plekje was voor een paard. Dat kon. Zodoende begon de zoektocht naar een paard. Eenmaal een paard gevonden wil deze bokker er lekker mee bezig gaan. Haar avonturen kun je hier lezen.

Een ander mooi topic die we hebben gevonden is een volgtopic van een ex-racepaard. Sommige mensen beweren dat je niks met zo'n paard kan, maar is dat ook zo? Bokker woepsie90 kocht een oud racer, en heeft hier grote plannen mee. In juli 2016 is zij aan de slag gegaan en laat ze dit actief weten in een topic.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:05

Kunstwerk van de maand

Dat Bokkers creatief zijn, dat wisten we al lang. Het lijkt wel of er steeds meer creativiteit op Bokt komt, want het kiezen van de Kunstwerken van de maand wordt iedere keer weer moeilijker. Toch hebben we er weer 2 kunnen selecteren voor jullie.

Op UK hebben we 2 topics gekozen. Als eerste voor de koeien van Nienke15. En als tweede voor het topic van Forbiddenpie, die een schilderij heeft gemaakt van paleistuinen.

Op FK hebben we ook 2 topics gekozen. Het topic van ODonoghue. Zij heeft een fotobewerking gemaakt met automutilatie als onderwerp.
Tot slot hebben we gekozen voor het topic van maaikemuis, met een prachtige foto van een sterrenhemel.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:05

Hoe gaat het nu met

Deze maand hebben we bokker inowa geïnterviewd. In 2014 opende zij een topic.

* Hoe gaat het nu met je?

Het gaat nu goed,ik woon inmiddels samen met mijn lieve vriend op zijn boerderij in Drenthe.
Ik ben sinds het vroege voorjaar weg uit limburg.
Kon ook niet anders,limburg was voor mij gewoonweg niet meer een fijne plek.
Nu gaat het echt super! Mijn vriend is echt mijn held dat hij me daar heeft weggehaald.

* Hoe kijk je terug op de situatie?

Hopeloos,dat was het vooral.
Ik kon van niemand hulp krijgen en de stalker bleef daar wonen.
Hij heeft een harde waarschuwing gehad van de wijkagent dat hij bij mij weg moest blijven.
Een tik op zijn vingers zeg maar.
Dat heeft hij ook gedaan gelukkig
Helaas is de angst en stress nooit meer weggegaan en in het donker buiten voel ik me nog steeds niet prettig.

* Heb je de situatie kunnen afsluiten? Zoja, hoe? Zonee, hoe achtervolgt het je?

De situatie heb ik zo half wel afgesloten,nu ik niet meer in limburg woon hoop ik dat de angsten ook minder gaan worden.


* Hoe bevalt je nieuwe huis?

Het is hier heerlijk! Lekker met mijn vriend bezig met onze ponys en koeien en het buitenleven.
Ik woon in een prachtige oude dorpsstraat met fantastische buren.
De eerste week kreeg ik van de buurvrouw een kaartje met "welkom in onze straat".
Dit vond ik zo vreselijk lief.

* Wat zou je tegen anderen willen zeggen die in deze situatie zitten?

Geef niet op en zoek hulp!
Ergens is er iemand die je kan helpen.
En laat vooral niet merken dat je bang bent.

* Zou je nog wat anders kwijt willen?

Na regen komt zonneschijn,klinkt erg afgezaagd maar dat is echt zo!
Hoe donker alles er ook uitziet,zolang je niet opgeeft en doorgaat word het vanzelf weer licht

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:05

Een plaatje met een praatje

Deze maand het plaatje van Captain.

Afbeelding

Het bijbehorende praatje:
Het nummer wat op mijn ribben getatoeëerd staat is hetzelfde nummer als wat mijn (verzorg)paard Menno in zijn tong heeft staan. Zo'n 20 jaar geleden chipten ze paarden nog niet maar kregen deze een brandmerk of een tatoeage. Ik verzorg Menno nu alweer zo'n 10 jaar en hij heeft een heel speciaal plekje in mijn hart. Ik wilde graag iets van hem laten tatoeëren, een foto vond ik lastig, zijn blik moet namelijk heel precies vastgelegd worden. Toen heb ik besloten hetzelfde nummer als hem te laten zetten, nu hebben we beide hetzelfde nummer in ons lichaam staan.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:05

Recept van de maand

Deze maand een receptje wat we op internet hebben gevonden, hij kwam op Facebook voorbij en zag er té lekker uit om niet te proberen...
En écht! Heerlijk deze appeltaart tortilla's!

Citaat:
Heb je binnenkort wat kennissen, familie, vrienden of vriendinnen op bezoek en wil je wat lekkers klaarmaken voor bij de thee of koffie? Maak dan deze heerlijke appeltaart tortilla’s! Je hebt ze zo klaargemaakt en ze zijn echt heerlijk. Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wacht maar tot je ze proeft! Je hebt nodig: Een pak kleine tortilla’s, 25 gram suiker, 30 gram boter,1 theelepel kaneel en appeltaartvulling ( snijd 3 appels klein en voeg hier 25 gram suiker + 1 theelepel kaneel aan toe. Mix het geheel goed door elkaar.)

1. Pak een tortilla en leg de appeltaartvulling op de tortilla.
2. Rol de tortilla dicht.
3. Laat de 30 gram boter smelten en pak een kwastje. Ga met het kwastje door de boter en smeer de boter uit over de tortilla’s.
4. Doe de 25 gram suiker en 1 theelepel kaneel in een kommetje en rol de tortilla’s door de suiker en kaneel heen.
5. Leg ze allemaal in een ovenschaal. Doe de ovenschaal 15 minuten in een voorverwarmde oven op 180 graden Celsius.
6. Haal na 15 minuten de tortilla’s uit de oven.
7. Je kan nog wat karamel saus gebruiken om er overheen te gieten. Ze zijn echt lekker!



Afbeelding
http://www.zelfmaakideetjes.nl/voeding/ ... rek/16005/

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober *Niet posten*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 13:05

Bokt-vriendschappen en Bokt-relaties

Een groepje vriendinnen die elkaar via Bokt hebben leren kennen en regelmatig met elkaar afspreken. Dat klinkt erg gezellig! 3 van deze dames vertellen hun verhaal: gribaldi, Jorinda en MeesMo.

gribaldi schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Via Laura, ze heeft een topic op bokt aangemaakt "van puinhoop tot pub", The Drinking Otter. Hier hebben we haar en Tim gevolgd met de totale verbouwing van hun pub. Laura gooide de Bokt-borrel erin en al snel werden mensen enthousiast. Er werd nagedacht over het juiste Bokt-shotje, er kwam van alles voorbij.
Al snel kwamen er verschillende datums aanbod voor een meeting. Gezien het voor mij een lange reis zou worden, 3 uur rijden, maakte het voor mij op een doordeweeks langs komen wat lastiger :')
Al snel werd er een gezellige app aangemaakt, sinds 9 juni 2016 zijn wij een actief kletsende groep over van alles en nog wat. Delen een hoop leuke maar ook minder leuke dingen.

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Sinds 9 juni 2016. En ja denk wel dat ik ze onder het kopje vriendinnen mag zetten, ze weten dingen die een andere niet weet :') Ze zijn allemaal stuk voor stuk heel bijzonder :j

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Goed, de een wat stiller/ingetogen en de ander lekker recht voor zijn raap. Denk dat eerlijkheid een groot voordeel is van onze groep. Je kunt van alles zeggen zonder echt aangevallen te voelen, en anders valt er goed over te praten. Meningen en discussies komen snel weer tot een geheel.

* Hebben jullie elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
De rest had al een keer of wel vaker al gemeet, maar gezien mijn lange reistijd moest ik daar wel een weekend vooruit trekken. 20 augustus ben ik vertrokken naar Groningen, met een zak voor bolussen :')
Mijn schema liep iets uit, zoals gewoonlijk :P Maar vond het erg leuk om iedereen, bijna iedereen, te zien en te spreken. Lekker genoten van de bolussen en een groepsfoto gemaakt.
Van Tim kregen we nog een heerlijk drankje en terwijl de rest de stad in vertrok dook ik mijn bed in, was kapot :')

* Welke interesses delen jullie?
Haha er schiet mij meteen 1 woord te binnen, p.i.em.els. maar natuurlijk delen we ook onze passie de paardensport, honden, vriendjes, dates, festivals, ratten, koken, bakken... Ben vast nog wel iets vergeten :o

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
Ten opzichte van de rest, woon ik relatief ver weg. Maar dat weerhoud mij er niet van om ze niet op te zoeken. Reistijd is maar reistijd en je moet wat voor mensen over hebben die je lief hebt toch?
Verder kletsen we heel wat af op de app :D


Jorinda schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Via Muurp en Sok en natuurlijk via Bokt!

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Al zeker twee jaar. :)

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Nou, volgens mij vonden we elkaar wel tof haha!

* Hebben jullie elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
Ja, al een heleboel keer. Volgens mij zag ik Katja voor het eerst op Sok haar verjaardag en wist ik in eerste instantie niet eens dat ze van Bokt was.

* Welke interesses delen jullie?
Paarden natuurlijk! En boeken lezen & films/tv series kijken.

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
Nvt


MeesMo schreef:
*Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
We hebben elkaar leren kennen door het topic over Laura's nieuwe project: de opening van haar eigen café The Drinking Otter. Van een hoop geklets in het oorspronkelijke volgtopic zijn we verhuisd naar een groepsapp waar we nu al een aantal maanden gezellig samen kletsen. Er zijn een aantal Ottermeets geweest (waaruit een boel niet erg flatteuze foto's zijn gekomen), waar we elkaar beter hebben leren kennen. Inmiddels komen we op elkaars verjaardagen, helpen we elkaar uit de brand (paard laden, fotos maken, priveles geven, poes verhuizen, mogelijke dates tippen...) en hebben we de grootste lol.

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Tsja, een paar maanden volgens mij? Weken? Mag ik het ook in aantal berichtjes meten? Want dan kennen we elkaar al jaaaren..!

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Mijn eerste indruk was die van een hele lieve groep dames die erg open staan voor elkaar. Alle soorten en maten mens zijn welkom. Dat was al vanaf de eerste ontmoeting duidelijk.

* Hebben jullie elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
We hebben elkaar voor het eerst ontmoet in een eetcafé. Langzaam druppelde iedereen binnen en waren er meer en meer gesprekken gaande. Later zijn we naar de Otter gegaan om bier te drinken. Dat was een succes, want ik ben pas tegen drie uur naar huis gegaan. Heerlijk!

* Welke interesses delen jullie?
Paarden natuurlijk! Wat me elke keer weer opvalt is dat er zo veel kennis en kunde aanwezig is binnen de groep. Zo is er een veearts, voormalig internationaal groom, een (dieren)fotograaf en verder heel wat jaren aan paardenervaring. Ik heb er een heel paardennetwerk bij! Dat is leuk en levert me zelfs klanten op voor mijn kleinschalige praktijk (therapie/coaching met paarden). Ik vind het ontzettend leuk om kennis en ervaringen te kunnen delen met deze groep. Verrijkend!

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
Via de bijzonder actieve appgroep. Het topic ligt er al een tijdje nogal verlaten bij, maar als ik dan uurtje niet op mijn telefoon kijk, heb ik zestig nieuwe berichten... Verrassing!

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:22

Beetje karige BNB zo, met de helft waar niks bij is :+
Vind normaal de quotes altijd zo geinig.

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:49

Selina schreef:
Beetje karige BNB zo, met de helft waar niks bij is :+
Vind normaal de quotes altijd zo geinig.

Tja, bij bepaalde onderdelen zijn we afhankelijk van inbreng van Bokkers. "Door en vóór Bokt" zeg maar ;)

Dus als je leuke quotes e.d. spot, kun je ze altijd doorgeven!

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:35

wat ontzettend lief <3
*pakt een virtuele vaas *