[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muronia

Berichten: 19543
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 23:53

Uitgelicht komt eraan hoor, ik ben iets verlaat.

KittyDylan

Berichten: 8884
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:19

De oude uitgelicht staat nog, toch? :D

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:36

idd kittydylan :o?

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:41

Ik zie ook geen nieuwe!

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:53

Rustig aan mensen. Komt heus goed....

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 07:00

Hoe zit het precies met uitgelicht en een plaatsje krijgen op FB? Ik zie nu voor de tweede keer dat iemand eerst op FB is gekomen en vervolgens een dag later ook in uitgelicht staat?

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:15

Captain:
Murthul schreef:
Dankjewel voor je oplettendheid. Dit heb ik gisterenavond inderdaad even niet gezien, maar is niet dusdanig spannend dat hij nog gewisseld gaat worden. Overigens is enige tijd geleden besloten dat het een (FB) het ander (Uitgelicht) niet per se meer hoeft uit te sluiten. :)


Persoonlijk vind ik dit wel jammer. Zoveel topics met leuke foto's of filmpjes, en heel veel die niet op Facebook of in uitgelicht komen. Als je dan topics hebt die op beide plekken tevoorschijn komt... Laatst was het zelfs dat er een topic in uitgelicht stond en diezelfde dag ook op Facebook terecht kwam.
Andere topics mogen ook aandacht krijgen van mij. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:30

Misschien dat het niet helemaal duidelijk was, maar het vraagteken aan het einde suggereerde een soort van vraag of 'hoe staan jullie daar dan toch tegenover' aan het uitgelicht team. Jammer dat deze opmerking dan ook al stug genegeerd wordt, twee weken lang.

NikkiDeKerf schreef:
NikkiDeKerf schreef:
Met in mijn achterhoofd 'het visitekaartje van Bokt' blijf ik het vreemd vinden dat er topics uitgelicht worden waar men zich duidelijk in beschermde natuur bevindt, met paard en al. Dat is geen sneer naar wie dan ook persoonlijk toe, maar meer mijn verbazing. Die heb ik al eens eerder geuit maar toen werd er genoemd dat 'we niet altijd zien of een paard zich daadwerkelijk ín de beschermde natuur bevind, of op een pad daartussen'. Dat gaat toch zeker niet ook op wanneer het wél duidelijk te zien is? Nogmaals, geen aanval, naar niemand persoonlijk gericht, iedereen moet zelf doen wat hij of zij wilt en daar is mijn mening vrij irrelevant in. Maar als we het specifiek hebben over het 'visitekaartje van Bokt' lijkt het mij gewoon geen wenselijk / geschikt visitekaartje?



Ik ga hem toch gewoon even quoten, hij is namelijk ook weer zeer actueel ;)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:52

xAnthea schreef:
Captain:
Murthul schreef:
Dankjewel voor je oplettendheid. Dit heb ik gisterenavond inderdaad even niet gezien, maar is niet dusdanig spannend dat hij nog gewisseld gaat worden. Overigens is enige tijd geleden besloten dat het een (FB) het ander (Uitgelicht) niet per se meer hoeft uit te sluiten. :)


Persoonlijk vind ik dit wel jammer. Zoveel topics met leuke foto's of filmpjes, en heel veel die niet op Facebook of in uitgelicht komen. Als je dan topics hebt die op beide plekken tevoorschijn komt... Laatst was het zelfs dat er een topic in uitgelicht stond en diezelfde dag ook op Facebook terecht kwam.
Andere topics mogen ook aandacht krijgen van mij. :)


Dank je! Vind ik inderdaad ook jammer, als je het apart zou houden zouden veel meer mooie topics in het zonnetje gezet worden. :)

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 10:33

Captain schreef:
Hoe zit het precies met uitgelicht en een plaatsje krijgen op FB? Ik zie nu voor de tweede keer dat iemand eerst op FB is gekomen en vervolgens een dag later ook in uitgelicht staat?


Klopt, hele mooie of bijzondere topics worden zowel op Facebook als uitgelicht gebruikt. Daarnaast is er helaas niet elke dag veel keus in topics voor Facebook en uitgelicht waardoor er ook weleens een topic dubbel wordt gebruikt.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 12:46

Inderdaad, niet altijd genoeg keus. Gemiddeld komen er zo'n 10 paardgerelateerde foto topics online waarvan niet alles geschikt is voor Facebook of uitgelicht. Dit kan liggen aan de kwaliteit van de foto's of de thema's: 4 dagen lang zonsondergang shoots op Facebook of uitgelicht is bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk.

Daarnaast mogen hele speciale topics naar ons idee best twee keer in de spotlight komen.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 12:49

Uitgelicht hier en Facebook zijn toch twee totaal verschillende dingen?

Facebook lijkt mij meer voor niet-Bokkers, Uitgelicht voor insiders.

Heb er geen moeite mee, heb dan ook geen Facebook :D

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:47

NikkiDeKerf schreef:
Misschien dat het niet helemaal duidelijk was, maar het vraagteken aan het einde suggereerde een soort van vraag of 'hoe staan jullie daar dan toch tegenover' aan het uitgelicht team. Jammer dat deze opmerking dan ook al stug genegeerd wordt, twee weken lang.

NikkiDeKerf schreef:
NikkiDeKerf schreef:
Met in mijn achterhoofd 'het visitekaartje van Bokt' blijf ik het vreemd vinden dat er topics uitgelicht worden waar men zich duidelijk in beschermde natuur bevindt, met paard en al. Dat is geen sneer naar wie dan ook persoonlijk toe, maar meer mijn verbazing. Die heb ik al eens eerder geuit maar toen werd er genoemd dat 'we niet altijd zien of een paard zich daadwerkelijk ín de beschermde natuur bevind, of op een pad daartussen'. Dat gaat toch zeker niet ook op wanneer het wél duidelijk te zien is? Nogmaals, geen aanval, naar niemand persoonlijk gericht, iedereen moet zelf doen wat hij of zij wilt en daar is mijn mening vrij irrelevant in. Maar als we het specifiek hebben over het 'visitekaartje van Bokt' lijkt het mij gewoon geen wenselijk / geschikt visitekaartje?



Ik ga hem toch gewoon even quoten, hij is namelijk ook weer zeer actueel ;)


Sorry, ik denk dat ik erover heen gelezen heb of gewoonweg ben vergeten te reageren. We proberen hier inderdaad rekening mee te houden, maar op lang niet alle foto's is het duidelijk te zien. Zo was ik er pas van overtuigd dat een vriendinnetje van mij foto's had midden in de hei, dus haar een berichtje gestuurd dat ik dat echt not-done vond, en toen kwam ze met andere foto's waarop opeens een stuk duidelijker was dat ze toch niet midden in de heide stond.. Het is gewoon soms echt lastig te beoordelen maar we proberen er zeker rekening mee te houden.


Shirley schreef:
Uitgelicht hier en Facebook zijn toch twee totaal verschillende dingen?

Facebook lijkt mij meer voor niet-Bokkers, Uitgelicht voor insiders.

Heb er geen moeite mee, heb dan ook geen Facebook :D

Dit is inderdaad een beetje de afweging die we gemaakt hebben. Uitgelicht is vooral mooie plaatjes kijken terwijl FB vaak meer kijkt naar een verhaal achter het topic de doelgroep is gewoon ook heel anders. Op het moment dat ik net een mooi topic heb klaargezet en marieke of jitske denken dat dat topic het goed zou doen op de Facebook (is vaak goed te merken aan het aantal responses e.d.) dan gebruiken we dat topic dubbel. Vroeger deden we dat niet maar het is dus een bewuste keuze geweest om die regel af te schaffen. Wij (Uitgelicht) en zij (FB) kiezen beide de topics die het beste zullen aanslaan bij ons publiek.
Als er een keuze is tussen 2 topics die het even goed zullen doen en de een staat in uitgelicht en de ander niet, dan gaat natuurlijk de voorkeur uit naar het topic dat niet in uitgelicht staat.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:49

Oke, bedankt voor de uitleg! :)

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:50

In hoeverre kijken jullie naar de TS van topics die je in uitgelicht plaatst? Ik zag namelijk afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar een topic van Bellatrix over Horse Event in Uitgelicht, wel 3 verschillende topics hoor, maar kijken jullie hier naar??

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:53

Marjoow schreef:
In hoeverre kijken jullie naar de TS van topics die je in uitgelicht plaatst? Ik zag namelijk afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar een topic van Bellatrix over Horse Event in Uitgelicht, wel 3 verschillende topics hoor, maar kijken jullie hier naar??


We proberen hier inderdaad op te letten, ik kreeg al een seintje van een andere bokker hierover en dat is inderdaad niet zo handig geweest. Omdat we uitgelicht met 2 personen doen kijk je hier nu eenmaal wat sneller overheen. Ik ga de lijst van topics af vanaf waar Murosch is gestopt en andersom. Natuurlijk hebben we een topic waarin de topics worden neergezet die gebruikt worden, maar een titel zegt lang niet alles en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik de rijtjes die Murosch neerzet lang niet altijd nauwkeurig bekijk, daarom kan zoiets soms voorkomen. :j

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 14:05

Murthul schreef:
Marjoow schreef:
In hoeverre kijken jullie naar de TS van topics die je in uitgelicht plaatst? Ik zag namelijk afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar een topic van Bellatrix over Horse Event in Uitgelicht, wel 3 verschillende topics hoor, maar kijken jullie hier naar??


We proberen hier inderdaad op te letten, ik kreeg al een seintje van een andere bokker hierover en dat is inderdaad niet zo handig geweest. Omdat we uitgelicht met 2 personen doen kijk je hier nu eenmaal wat sneller overheen. Ik ga de lijst van topics af vanaf waar Murosch is gestopt en andersom. Natuurlijk hebben we een topic waarin de topics worden neergezet die gebruikt worden, maar een titel zegt lang niet alles en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik de rijtjes die Murosch neerzet lang niet altijd nauwkeurig bekijk, daarom kan zoiets soms voorkomen. :j


Logisch ook, blijft mensenwerk natuurlijk.
Goed bezig jullie +:)+

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 18:31

Ik vraag me al langere tijd af, of de topics die in uitgelicht staan meerdere malen zijn getemd, of soms maar een enkele keer?

Ik heb er een tijd geleden in gestaan toen ik júist liet zien dat niet alles goed ging, maar vond het zo raar, haha.

Dan vraag ik me oprecht af of je meerdere 'tems' nodig hebt voor een plaatsje in uitgelicht?

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 18:52

AlwaysH schreef:
Ik vraag me al langere tijd af, of de topics die in uitgelicht staan meerdere malen zijn getemd, of soms maar een enkele keer?

Ik heb er een tijd geleden in gestaan toen ik júist liet zien dat niet alles goed ging, maar vond het zo raar, haha.

Dan vraag ik me oprecht af of je meerdere 'tems' nodig hebt voor een plaatsje in uitgelicht?


Zeker niet :) Er zijn ook zat topics die niet getemd worden maar er toch inkomen. We nemen de TeM's mee, want als mensen de moeite nemen om te TeMmen dan zegt dat natuurlijk wel iets, maar uiteindelijk stellen we zelf een mooie uitgelicht samen. Anders zou je als TS natuurlijk gewoon op ieder topic dat je opent zelf kunnen temmen. Dat is overigens ook wel eens gebeurd toen je als gebruiker nog meerdere malen kon temmen voor uitgelicht op 1 topic, was een meisje met slechte foto's en 0 reacties die in no-time 46 TeM's had. :))

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 19:44

XD
Ik heb vorig jaar wel eens mijn topic geTeMd, wilde weten of hij er dan gelijk in stond. Haha.
Bedankt voor je antwoord! :D

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:33

Okee daar kom ik weer aan als diehard- uitgelicht- kijker :+

Maar... Nog geen nieuwe uitgelicht? :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 07:58

Nee viel mij ook al op...

Muronia

Berichten: 19543
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 09:33

Jullie hebben gelijk hoor. Een kleine miscommunicatie, maar het is opgelost :)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:03

Hoi, ligt het aan mij, of is er nog geen nieuwe uitgelicht?

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:05

Kimmie25501 schreef:
Hoi, ligt het aan mij, of is er nog geen nieuwe uitgelicht?

Als het aan jou ligt, ligt het ook aan mij! Wilde al wat zeggen, maar meestal zijn mensen wat eerder, dus ik dacht dat ik het verkeerd gezien zou hebben.