[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:08

Dat is leuk om te horen weerlicht. :)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:22

Het is natuurlijk wel zo dat dat niet betekent dat hij automatisch in Uitgelicht komt. :)
Er wordt iedere dag op veel topics getemd en ze kunnen niet allemaal in Uitgelicht komen.

Het betekent wel dat iemand jouw topic erg de moeite waard vindt en daarom getemd heeft!

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:59

Misschien is dit een oud statje?

Het is sowieso wel tijd voor nieuwe statjes. :j

Figaro schreef:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie