[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:49

Zijn er nu nieuwe regels voor uitgelicht?

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!


LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 02:27

Ik bedoel meer ivm het 'toestemming geven' en verkleinen van foto's, logo's etc. Aangezien daar een tijd geleden een 'discussie' over was, en het team zou kijken hoe of wat. Ik heb hier dus wel alles bij gelezen maar kan daar dus niets over vinden. :) vandaar mijn vraag.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:23

Ahh bedankt! :)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!


LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:37

xTitanic schreef:
Code
+-------------------------+-------+
| topic_first_poster_name | total |
+-------------------------+-------+
| LS_fotos                |    19 |
| Manda                   |    15 |
| xTitanic                |    13 |
| Marjoow                 |    12 |
| Nyckle                  |    11 |
| Bellatrix               |    11 |
| MelanieB                |     9 |
| xElienx                 |     8 |
| speedy_cindy            |     8 |
| Lara                    |     8 |
| GreenRider              |     8 |
| Kasmir                  |     8 |
| jolienvdb               |     8 |
| IloveAnoukje            |     7 |
| calice                  |     7 |
| WildWings               |     7 |
| amyz                    |     7 |
| Vernon                  |     7 |
| Toydoll                 |     7 |
| Robijntjah              |     7 |
| minka                   |     6 |
| marjolein88             |     6 |
| Nicole                  |     6 |
| JPTinkers               |     6 |
| cp112                   |     6 |
| Carolaaxxxx             |     6 |
| Fnanne                  |     6 |
| __Lauraa                |     6 |
| Nienke15                |     6 |
| [***]                 |     5 |
+-------------------------+-------+


Ben wel eens benieuwd hoe nu de stand van zaken zijn :P


Praat me bij, wat is dit precies? :+

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:53

Oeh, ik 3 of 4 keer haha, dusseeee, dan mag ik er bijna bij :')

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:49

Ik wilde het idd ook al zeggen maar toen kwam de fysio dat ik naar binnen kon :')

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:19

De foto's van gister zijn weer blijven hangen op uitgelicht geloof ik.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:06

Ik heb een ander puntje, nu er toch even leven in dit topic is..

Ik vraag me af hoe anderen hier tegenover staan. Ik heb van de week een IM topic geopend. Ik moest mijn verhaal kwijt, moest het van me afschrijven.
Tot mijn grote verbazing stond mijn topic in uitgelicht. (2 dagen lang zelfs)
Normaal ben ik mega trots als mijn foto's weer eens de voorpagina halen en vind ik dat heel leuk, maar nu voelde het zo dubbel.
Stond mijn foto daar in uitgelicht, een foto van ons samen die toen de foto net gemaakt was ook uitgelicht gehaald had.
Je word dan toch steeds geconfronteerd met die heerlijke tijd die we gehad hebben en dat steekt best een beetje. Ik had het op zijn minst fijn gevonden van te voren de vraag te krijgen of het met dit topic mocht.
Ik begrijp hieruit dat er nogsteeds weinig fototopics worden geopend.
Ik vind dat met een topic op in memorarium wel zo netjes eigenlijk. :j ik begrijp dat jullie niet iedereen gaan berichten hoor, zelf vind ik het juist wel leuk na een foto topic de volgende dag in spanning af te wachten of hij er tussen staat :+

Maar kan er bij topics op IM niet even contact worden opgenomen? Dan kan die persoon er in elk geval nog voor kiezen om te zeggen; liever niet.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:16

xJitskee schreef:
Voor mij hoeft er geen toestemming gevraagd te worden, bij het aanmaken van een topic 'weet' je dat de kans bestaat dat het in uitgelicht komt. Maar een PB dat je paard in uitgelicht komt/staat zou al voldoende zijn :)


Voor mij normaal ook niet hoor! Maar ik merk zelf dat ik er wbt IM wel anders over denk of mij er anders bij voel.

Ik vind een mooi/leuk verhaal delen met foto's, of een leuk foto topic openen anders dan een laatste afscheidstopic op IM.

Ik had het in deze situatie wel fijn gevonden om even een berichtje te krijgen dat ze hem wilden gebrui ken voor uitgelicht. Zoals hierboven aangegeven op alleen IM een vinkje plaatsen waarin je kan aangeven dat het goed is is al een goede oplossing. Of de keren dat het voorkomt een simpel pb'tje dat het topic in de selectie staat voor uitgelicht en of het goed is dat het topic eventueel daarvoor gebruikt is is in mijn ogen al voldoende.

Anders in het standaard topic op IM met de regels ook duidelijk aangeven dat IM ook mee doet voor uitgelicht en dat er dan dus kans is dat hij daarin terecht komt. (Dit staat er niet bij namelijk) Dan is er voor iedereen gewoon terug te lezen dat je daar automatisch mee akkoord gaat, tenzij je bijv in topic aan geeft met dat topic niet in uitgelicht te willen.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:41

xAnthea schreef:
Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.


Dat is toch ook een van de opties die ik voorstel? Zelf in het topic vermelden dat je het niet wilt? :+

Ik dacht alleen dat er op IM wat betreft uitgelicht anders naar gekeken werd, + ik had het niet verwacht dus dan mag ik dat toch aankaarten.

Dat is toch niet meteen muggenziften zoals Titanic aangeeft.. Ik gooi alleen een balletje op :+ gewoon zodat het duidelijk word, of zodat er iets mee gedaan kan worden. Niks ernstigs maar ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die dat met zo'n topic liever niet hebben. Zoals ik al zei, mijn gevoel erbij was heel dubbel en ik weet nu niet of ik het bij deze wel of niet gewild had.

Zet een zinnetje bij de 'regels' van IM als; IM topic kunnen ook worden geselecteerd voor uitgelicht. Indien je dit liever niet hebt, geeft dit dan even aan in het topic, dan is dit voor ons meteen duidelijk.

Hoeft niet moeilijk, en als iemand er dan over gaat 'zeuren' kan je die persoon altijd nog op de regels wijzen waarin vermeld staat hoe of wat.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 20:24

Het waren enkel wat opties door mij of anderen genoemd. Probeer enkel mee te denken. En als er geacht word dat iemand in het topic zegt er niet in te willen, moet dat wel ergens in de regels staan :)

Niks moet hoor, t is alleen een idee. Als ik het niet wil zet ik het er in het vervolg gewoon bij, maar als daarin wat duidelijkheid komt is dat voor iedereen fijn toch? :)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:50

Art_Ificious schreef:
HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.


Ik kan goed begrijpen dat de foto's voor jou heel mooi, speciaal en bijzonder zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het persoonlijk meer leuke kiekjes en niet uitgelicht-waardig.

Er zit geen mooi of bijzonder verhaal bij, het zijn geen extreem goede foto's zoals bij een goede fotograaf (zie het verschil maar eens tussen de foto's in jou topic en foto's die nu in uitgelicht staan), geen hele grappige foto's oid. Gewoon lekker simpel. En dat is ook meer dan goed! En ook ontzettend leuk! Absoluut niks mis mee, maar ik gok niet dat ze in uitgelicht komen. En daarover klagen/zeuren/ het aankaarten, maakt daar in ook geen verschil.

Als je echt zo graag in uitgelicht wilt komen, kijk dan eens of je kan sparen voor een leuke, gave fotoshoot bij een goede fotograaf! Of doe eens mee aan een leuke fotomeeting bij jou in de buurt. Of kijk eens naar wat jullie als combinatie zo bijzonder maakt en probeer dat vast te (laten) leggen. :)

Je hebt het over weinig reacties, ik gok zomaar dat als je zoiets doet en er een leuk topic van maakt, dat je uitgelicht nieteens nodig hebt om die reacties te krijgen ;)

Enne, laat het een troost wezen, als een van mijn topics uitgelicht haalt, heb ik soms ook weleens 'maar 6 reacties. :)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 14:51

Art_Ificious schreef:
Tja... als die laatste dan voldoet aan de eisen: "mooiste, leukste, bijzonderste, met verhaal oid" nou dan sla me maar dood maar dat is die echt niet volgens mij.
Echt het houd geen steek met wat de eisen zijn die op de vorige pagina gemeld werd.

Het interesseert me eigenlijk niet meer. Bokt is niet wat het ooit was dus Ik stop ermee. Het is nooit goed en reacties krijg ik enkel als het mis gaat want dan kunnen ze me weer eens afblaffen en de grond in boren, daar lijken vele nog plezier aan te hebben.
Mijn volgtopic is ook dood ni het goed gaat. Maar ik wed ervoor dat als ik weer eens post dat het mis gaat ik weer pagina's vol kritiek ga krijgen en bokkers onderling meningen delen of discussie voeren.

Nee de fun is eraf.


Tsja, in mijn vorige bericht geef ik jou tips hoe je misschien wel uitgelicht zou kunnen halen. MISSCHIEN. Gewoon hoe ik het zie. Maar hier ga je ook tegenin..

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:30

Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:51

AfricanLady schreef:
LoveUggs schreef:
Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.


En jij komt er als een spuit 11 nog eens na afloop weer even tussen om het vuurtje op te stoken dus wat denk jij beter te zijn.


Ken je dat zinnetje; Kindjes die vragen......

Ik probeer je duidelijk te maken dat je even verder moet kijken dan je neus lang is. Dan had je het antwoord op je vraag al gehad en deze niet hoeven te stellen.
Dat had, voor jou, een hoop frustratie gescheeld, want blijkbaar vind je het lastig als iemand je iets verteld waar jij het niet mee eens bent. Geeft niet hoor, dat leer je met de tijd. De een is wat eerder volwassen dan de ander.

Een hele fijne avond gewenst, en ik hoop dat je er wat van opsteekt. :) :wave:

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:07

Mijn reactie was een half uurtje na NasdjaNadja, maar nvm. Ze kan er ook leering uithalen ipv in de aanval te schieten (tegen vrijwel iedereen die regeert). Het 'gezanik' sloeg op de hele discussie. Mijn reactie was verder volgens mij vrij netjes. Direct. Maar wel netjes..

@AfrikanLady, de manier waarop jij praat, daar ga ik niet mee in discussie. Ik wens je een fijne avond en hoop dat je eens een leuk paard op de foto zet en daarmee in uitgelicht komt.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers