[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:33

In de OP staat dat topics ouder dan 10 dagen niet meer in uitgelicht komen, maar nu staat er een topic in uitgelicht dat al ouder is dan 10 dagen. Is die regel weg dan? Of was dat topic een uitzondering op de regel of is er iets fout gelopen?
Ik vind het niet erg hoor, vind het een leuk topic voor in uitgelicht :D, maar ik was er nieuwsgierig naar!

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡



xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:52

Ik bedoelde idd de tekening :j Maar dan is het duidelijk haha :D

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 14:12

Super dat het weer terug is! :j

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:48

Sinds wanneer komen topics van 'Kraamstal - merries kijken' ook in uitgelicht? Is me nog nooit opgevallen en lijkt me een beetje 'raar' omdat het volgtopics zijn?

Niet slecht bedoeld tegenover de TS van dat topic, ben gewoon nieuwsgierig :D

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:02

Ik had idd al wel opgemerkt dat uitgelicht wel verder ging dan de ITP-fora, maar merries kijken had ik nog niet eerder gezien, vandaar mn vraag :j

Ik vind er op zich niets mis mee hoor! Het is maar dat ik elk topic aan klik en eventueel een reactie zou zetten. Met zo'n volgtopic is het een beetje vreemd om een reactie te zetten, tenzij je echt wilt volgen haha :D

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 11:50

AlwaysH schreef:
Je kan toch niet op jezelf temmen? Dat zou egoïstisch zijnx)

Volgens mij kan dat wel omdat de mods niet zien wie er temt dacht ik? Dus je zou je eigen topic kunnen rapporteren :P
Maar temmen wil niet zeggen dat je effectief in uitgelicht komt.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:56

Ik herken de foto's niet dus ik heb ze gisteren niet in uitgelicht zien staan.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 09:59

Staat dat topic van Toydoll nu niet voor een 2e keer in uitgelicht? :+

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 11:06

Oh oke! Dat verklaart het idd! :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 08:15

Captain:
Murthul schreef:
Dankjewel voor je oplettendheid. Dit heb ik gisterenavond inderdaad even niet gezien, maar is niet dusdanig spannend dat hij nog gewisseld gaat worden. Overigens is enige tijd geleden besloten dat het een (FB) het ander (Uitgelicht) niet per se meer hoeft uit te sluiten. :)


Persoonlijk vind ik dit wel jammer. Zoveel topics met leuke foto's of filmpjes, en heel veel die niet op Facebook of in uitgelicht komen. Als je dan topics hebt die op beide plekken tevoorschijn komt... Laatst was het zelfs dat er een topic in uitgelicht stond en diezelfde dag ook op Facebook terecht kwam.
Andere topics mogen ook aandacht krijgen van mij. :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 19:07

Klopt het dat die foto van die drie shetlanders al eens in uitgelicht heeft gestaan? Ik ben er vrij zeker van dat ik hem een paar dagen geleden ook al ben tegengekomen...

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:08

Goh, nu kan je er vrij zeker van zijn dat, als de foto's niet van mega slechte kwaliteit zijn, de foto's in uitgelicht komen. Ze hebben toch een tekort aan foto topics ;)
Die laatste foto (dat topic over de sneeuw) zijn volgens mij allemaal foto's van de gsm (mobiel) en het zijn praktisch alleen maar staande foto's. In de OP staat dat er zoveel mogelijk liggende foto's in een topic moeten staan om een uitsnede te maken. Dus als dergelijk topic al in uitgelicht kan komen, dan zouden de foto's van Art er ook in kunnen vind ik.
Ik heb alleen niet echt uitgelicht in de gaten gehouden de laatste dagen, maar volgens mij zijn er nu wel 5 nieuwe foto's in uitgelicht? Mss hebben ze nu meer foto-topics?

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:26

Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:13

LoveUggs schreef:
xAnthea schreef:
Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.


Dat is toch ook een van de opties die ik voorstel? Zelf in het topic vermelden dat je het niet wilt? :+

Ik dacht alleen dat er op IM wat betreft uitgelicht anders naar gekeken werd, + ik had het niet verwacht dus dan mag ik dat toch aankaarten.

Dat is toch niet meteen muggenziften zoals Titanic aangeeft.. Ik gooi alleen een balletje op :+ gewoon zodat het duidelijk word, of zodat er iets mee gedaan kan worden. Niks ernstigs maar ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die dat met zo'n topic liever niet hebben. Zoals ik al zei, mijn gevoel erbij was heel dubbel en ik weet nu niet of ik het bij deze wel of niet gewild had.

Zet een zinnetje bij de 'regels' van IM als; IM topic kunnen ook worden geselecteerd voor uitgelicht. Indien je dit liever niet hebt, geeft dit dan even aan in het topic, dan is dit voor ons meteen duidelijk.

Hoeft niet moeilijk, en als iemand er dan over gaat 'zeuren' kan je die persoon altijd nog op de regels wijzen waarin vermeld staat hoe of wat.

Dat kon ik niet opmaken uit je post. Heb hem nogmaals doorgelezen en bij jouw suggesties moeten de mods of beheerders toch iets aanpassen (of de regels aanpassen, of dat vinkje, of de mods sturen een pb dat je in de selectie zit). Mijn excuses als ik het dus fout geïnterpreteerd heb. Bij mij gaat het erom dat jij zelf actie onderneemt (in je topic zetten dat je het topic niet in uitgelicht wil of zelf een pb sturen). Imo is daar geen vinkje of aanpassing van de regels voor nodig.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:08

Maar bij ITP staat er toch ook niets van 'uitgelicht' in de regels? Uitgelicht is iets van Bokt, en elk topic met mooie foto's, mooi verhaal, ... kan in uitgelicht komen. Dat staat in dit topic. Dus ja, een topic van IM kan dan ook in uitgelicht komen te staan. Wil je dat niet, dan maak je ofwel lelijke foto's, ofwel geef je dat zelf aan.

Ik heb ook aangegeven dat ik niet wil dat mijn topic op de Facebook pagina komen. Niet iedereen die ik persoonlijk ken, moet weten dat ik op dit spel zit :) Maar ook dat staat nergens aangegeven. Ga ik niet over lopen zeuren. Ik wil mijn topics daar niet, ik stuur een PB en mijn topics zal je niet meer op de FB pagina vinden. Dat is nog geen 5 minuutjes werk :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 06:41

oomens schreef:
Ligt het aan mij, of is het nu al een paar keer gebeurd dat sommige topics twee dagen achter elkaar in Uitgelicht staan? Volgens mij stond bijvoorbeeld die foto met de Zweedse vlag er gisteren ook.

Dat is al een hele tijd zo. Als er geen topics zijn om in uitgelicht te zetten, dan staan andere er 2 keer in.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 06:16

Het topic dat uitgelicht staat van die haflinger in de heide, is gesloten... :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 06:42

Eventjes de OP lezen, daar staat je antwoord in. :)

Voor caps geldt: liever wel, maar geen verplichting. Bij 'gewoon' rijden is het een minpunt, als we moeten kiezen tussen twee topics die even leuk zijn, dan nemen we het topic met cap. Maar geen cap is geen showstopper als het topic voor de rest gewoon erg leuk is, of behoorlijk origineel, erg mooie foto's, etc. Voor dingen waarbij cap niet 'hoort' ('hoedjesdressuur, voltige, western, fotoshoots met jurken, poseerfotos met iemand ernaast) wegen we het niet mee.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 05:28

Het is al 2 of 3 dagen dat enkel de eerste 4 foto's wisselen. Is daar een bepaalde reden voor? :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 05:48

Dat werd voorheen toch 'opgelost' door gewoon de topics naar beneden te schuiven zeg maar? Dus als jullie komende weken niet voldoende topics vinden, blijft de laatste foto steeds dezelfde?

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:21

Ik vind het persoonlijk ook wat apart dat je zowel in het topic als hier vraagt om in uitgelicht te komen... en dan al zeker met een honden topic.
Het is een paarden forum dus niet meer dan normaal dat er op de voorpagina paardgerelateerde dingen staan. Anders kan je het voorpagina nieuws ook gaan uitbreiden met vanalles...

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 23:51

Leuk initiatief zo met dierendag :))

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 06:32

Er lijkt me een foutje in uitgelicht te zitten? Er zijn 4 foto's zichtbaar en 1 topic titel die verwijst naar een topic met honden? Worden deze topic dan toch ook uitgelicht? :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 21:56

Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet. Ik gok dat deze beslissing gemaakt is naar aanleiding van een discussietopic over een foto van een dood paard? Dat was toen een heel ding, waarin ook veel Bokkers aangaven er geen problemen mee te hebben. Idee van Tieneke is dan wel handig, wil je geen IM topic zien, dan klik je die foto in uitgelicht zeker niet aan.

Toen mijn paard 5 jaar geleden stierf, heb ik ook een IM topic aangemaakt en is dat topic ook gewoon in uitgelicht verschenen, zelfs zonder PB van een mod. Ik had daar persoonlijk geen problemen mee, maar ik kan wel begrijpen dat andere Bokkers dit liever niet willen. Kost een PB sturen dan zoveel extra tijd?

Ik vind het dan ook belachelijk dat als je een topic op IM aanmaakt, en de week erna een herinneringstopic op ITP, dat dat topic wél in uitgelicht kan komen, terwijl de boodschap hetzelfde is: het paard is niet meer :(:)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 05:35

Er staan meerdere topics voor een tweede keer in uitgelicht. Ook topocs die ouder dan 10 dagen zijn. Wordt die regel niet meer gevolgd?

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers