[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:12

Maarre, zodra je op je eigen topic temt voor Uitgelicht, zie jij dit Amanda? Zie jij wie er op een topic temt?


Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:19

Okee dat lijkt me ook onhandig eerlijk gezegd. Eigenlijk zou je daar iets op moeten bedenken dat je niet op je eigen topic gaat temmen. Anders kan ik me voorstellen dat jij enorm veel topics door moet spitten?

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:51

Awesome. Gewoon al 12x 8-)

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 10:36

Waarschijnlijk omdat de paarden foto dan gewoon heel goed is. Ik vind het geen slecht iets. Er staat ook niet voor niks dat die dieren niet in uitgelicht mogen, niet de topics

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 06:54

fohadie schreef:
Het wordt vast niet gewaardeerd dat ik het in dit topic zet, maar het moet me toch van het hart:

Er staat nu een foto in uitgelicht van een kind ZONDER cap en ZONDER goed schoeisel terwijl er in het bokt bulletin nog voor wordt gewaarschuwd.


Ookal lijkt het " schattig" omdat het om een kindje gaat, ik vind het ronduit onverantwoordelijk. Is dit echt het visitekaartje wat bokt wilt uithangen? maakt niet uit dat er niets aan de veiligheid is gedaan want het kindje is " schattig"? Sorry als ik het verkeerd interpreteer maar zo ziet de foto er op eerste gezicht wel op uit..


Ik denk. Nou komt het. Volle galop over het strand. Zie je een foto van een meiske die portret staat in jurk. Je kan ook overdrijven hoor...

:7

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:35

Jemig je kan ook overal een probleem van maken he ;)
Paard kan altijd schrikken maar in dit geval vind ik het echt een beetje overdreven hoor

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:53

Rustig aan mensen. Komt heus goed....

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:50

In hoeverre kijken jullie naar de TS van topics die je in uitgelicht plaatst? Ik zag namelijk afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar een topic van Bellatrix over Horse Event in Uitgelicht, wel 3 verschillende topics hoor, maar kijken jullie hier naar??

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 14:05

Murthul schreef:
Marjoow schreef:
In hoeverre kijken jullie naar de TS van topics die je in uitgelicht plaatst? Ik zag namelijk afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar een topic van Bellatrix over Horse Event in Uitgelicht, wel 3 verschillende topics hoor, maar kijken jullie hier naar??


We proberen hier inderdaad op te letten, ik kreeg al een seintje van een andere bokker hierover en dat is inderdaad niet zo handig geweest. Omdat we uitgelicht met 2 personen doen kijk je hier nu eenmaal wat sneller overheen. Ik ga de lijst van topics af vanaf waar Murosch is gestopt en andersom. Natuurlijk hebben we een topic waarin de topics worden neergezet die gebruikt worden, maar een titel zegt lang niet alles en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik de rijtjes die Murosch neerzet lang niet altijd nauwkeurig bekijk, daarom kan zoiets soms voorkomen. :j


Logisch ook, blijft mensenwerk natuurlijk.
Goed bezig jullie +:)+

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:21

zonnebloem18 schreef:
Ze zijn inmiddels vervangen!

Dat eerste topic is wel hetzelfde. Weliswaar een andere foto maar zijn dezelfde pony's

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 13:53



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers