Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:12

Tja. Voor mij is uitgelicht: mooie plaatjes als ik bokt.nl open.

Maar dat zal voor iedereen anders zijn denk ik.

Wat ik héél leuk vind aan uitgelicht is de variëteit. Dus zeg maar voor elk wat wils qua onderwerp, discipline en type paard. Daarmee vind ik dat Amanda het heel goed doet. Maar Dees ook wanneer die waarneemt +:)+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.



Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:22

Maartje1990 schreef:
Ik weet zeker dat er sprake is van vriendjespolitiek. In topics waar ik zelf in zit wordt er gevraagd om te temmen, doe ik zelf niet, behalve als ik de foto's zo bijzonder vind dat ik er op zou moeten temmen.

Daarom is het goed dat 1 iemand, in dit geval dus Amanda, uitgelicht "doet". Dus dat iemand een selectie maakt en daarin de TeMs betrekt. Ik weet niet in hoeverre die TeMs invloed hebben. Maar ik denk niet dat 't kiezen is uit de topics waarin getemd wordt, hooguit dat die topics voor het samenstellen voor uitgelicht worden meegenomen in een selectie waaruit gekozen kan worden.

Maar misschien is het handiger om deze discussie te laten rusten tot Amanda weer beter in staat is om achter haar computer te gaan zitten?

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:35

_San87_ schreef:
Er is al eens eerder een topic geweest over Uitgelicht... Vast nog wel te vinden. Ik moet zeggen dat ik de huidige gang van zaken helemaal oké vind. En ik vraag mij echt af of de bekendere bokkers wel daadwerkelijk vaker voorbij komen, of dat het gewoon opvalt ómdat ze bekender zijn.

Ik heb inmiddels drie keer in Uitgelicht gestaan met twee tekeningen en één schilderij. Ik vind het sowieso leuk dat UK vaker wordt betrokken in Uitgelicht, er is zoveel talent op Bokt en dat wordt op die manier mooi wat naar voren gebracht, die paardenhaarsieraden bijvoorbeeld, dat mag best onder de aandacht, vind ik :).

Ja, dat laatste (tweede alinea in quote) ben ik het ook mee eens!

En voor wat betreft het eerste deel: het is denk ik inderdaad maar net waar je op let. Mij valt bij voorbeeld op dat er veel paarden met stippen in uitgelicht staan. Maar een ander misschien weer niet ;)

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers