Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:01

Ik denk dat het juist leuk is dat er mensen in uitgelicht komen die anders niet zo veel reacties krijgen.
Er staan niet echt opvallende Bokkers in, dus ik denk niet dat het vriendjespolitiek is. Maar gewoon een leuke keuze van degene die dit regelt.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:06

unihorses schreef:
zonder uitgelicht krijg ik meestal 2 reacties ofzo :+ als er geen voltige in de titel staat wordt het niet eens bekeken _O-


Dat is dan wel jammer. Zeker als je de moeite neemt om een mooi topic te maken.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:18

xAnthea schreef:
AnnemiekvM schreef:
Ik denk dat het juist leuk is dat er mensen in uitgelicht komen die anders niet zo veel reacties krijgen.
Er staan niet echt opvallende Bokkers in, dus ik denk niet dat het vriendjespolitiek is. Maar gewoon een leuke keuze van degene die dit regelt.

Geen opvallende Bokkers? Nyckle, Nicole, Eva Roemaat, Jesse Drent enz staan er toch wel vaak in en dat zijn opvallende/bekende Bokkers in mijn ogen :D. En dat mag van mij hoor, want ik vind het altijd super om die foto's te bekijken. Ik denk dan ook dat andere Bokkers al sneller zouden temmen voor uitgelicht, omdat ze wel bekend zijn op Bokt.


Als ik niet in uitgelicht sta, dan krijgen mijn topics ook maar max 3 reacties hoor. Of ja, 5, waarvan 2 van mij :')


Daarvan ken ik alleen Eva vanwege de vrijheidsdressuur :o
Dat vind ik erg leuk om naar te kijken. De andere Bokkers zeggen me zo gauw niks. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Voor altijd in m'n hart, Tommie

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:37

Ik vind dat bij uitgelicht juist de gewone paarden zijn. Die natuurlijk heel leuk zijn!
Maar kan er niets bijzonders aan ontdekken. Dus ik denk dat je echt niet heel speciaal hoeft te zijn om er te staan hoor.
Maar er worden veel topics geplaatst, dus niet iedereen kan aan de beurt komen.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers