Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:49

Wát een typisch Bokt geneuzel zeg...

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:06

_San87_ schreef:
Nyckle schreef:
Kwalitatief goede foto's van veel voorkomende rassen mag absoluut niet, maar "gewone" foto's ook niet. Schiet mij maar lek :')
Ik vind het ook leuk zoals het is, juist die kwalitatief goede foto's en bijzondere topics die je vaak in uitgelicht ziet staan wekken mijn interesse. HTK-kiekjes hoeft van mij niet zo.

Als je dat eruit leest, dan heb je kennelijk niet goed gelezen :). Men wil graag wat meer diversiteit zien, ik neem aan dat jij ook wel ziet dat het gros van de fotoshoot-topics in essentie allemaal hetzelfde zijn. Mooie foto's, leuke paarden/pony's, maar vernieuwend of echt interessant om naar te kijken? Niet wat mij betreft :). En laat nu die vooral op Uitgelicht naar voren komen. Helemaal leuk, maar wel saai op den duur.

En wat is er mis met huis-, tuin- en keukenkiekjes? Zijn die minder dan hoogwaardige spiegelreflexfoto's? Verdienen topics met HTK-foto's, die wellicht net zo leuk, misschien wel leuker zijn, geen aandacht?

Nog meer diversiteit? De ene keer zie ik TREC voorbij komen, dan is het een western, dan zie ik weer wat dressuur. Springen komt eens voorbij, gewoon buitenrijden.
Hoeveel diversiteit wil je hebben? Mijn hemel.

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:15

_San87_ schreef:
Marjoow schreef:

Nog meer diversiteit? De ene keer zie ik TREC voorbij komen, dan is het een western, dan zie ik weer wat dressuur. Springen komt eens voorbij, gewoon buitenrijden.
Hoeveel diversiteit wil je hebben? Mijn hemel.

Ik heb nog maar één keer TREC voorbij zien komen, maar dat kan ook aan mij liggen, uiteraard. Ik vind zelf de diversiteit niet altijd heel groot. Er staan vooral veel fotoshoots in Uitgelicht (allemaal van hetzelfde kaliber, of los aan het strand/duingebied, of met een baasje in trouwjurk, bijvoorbeeld), en aangezien ik niet de enige ben die dat opmerkt, zal er wel een kern van waarheid in zitten, denk je niet :)?

En hoe komt het dan dat er 1 keer TREC is geweest? Misschien omdat dit nog niet zo in trek is (hihi woordgrapje).
Kijk nu dan eens tussen Uitgelicht. Een fotoshoot, een westernwedstrijd, een fotoshoot van Nikki (die eigenlijk áltijd in Uitgelicht hoort) , een dressuurwedstrijd en een shoot in jurk.
Ik vind dit júist mooie Uitgelichte topics, omdat het gewoon ook héle mooie platen zijn! Moeten we dan maar in plaats van de prachtige platen die Nikki heeft gemaakt, dit topic erin zetten: [ITP] zoë 4 jaar en zoe 5 jaar met nieuw uiterlijk. ??

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:24

unihorses schreef:
Marjoow schreef:

En hoe komt het dan dat er 1 keer TREC is geweest? Misschien omdat dit nog niet zo in trek is (hihi woordgrapje).
Kijk nu dan eens tussen Uitgelicht. Een fotoshoot, een westernwedstrijd, een fotoshoot van Nikki (die eigenlijk áltijd in Uitgelicht hoort) , een dressuurwedstrijd en een shoot in jurk.
Ik vind dit júist mooie Uitgelichte topics, omdat het gewoon ook héle mooie platen zijn! Moeten we dan maar in plaats van de prachtige platen die Nikki heeft gemaakt, dit topic erin zetten: [ITP] zoë 4 jaar en zoe 5 jaar met nieuw uiterlijk. ??

nee, maar er zijn ook wel eigen gemaakte foto's in een beetje mooie omgeving hoor.. (eerder dit topic al een paar genoemd

Nouja misschien zie ik dan een andere uitgelicht dan jullie, maar ik zie ook vaak zat topics waar geen fotoshoot bij hoort... Of zelfs fotos die fototechnisch niet super zijn ;)

Maargoed ik ben hier weg _O-

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:59

Dames, volgens mij maakt Iris een grapje :P

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:17

Ik mis daar dus niets in, omdat élk topic het waard is om daar te staan en er toch wel veel afwisseling is :)

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:52

Jannepauli schreef:
Wat ik niet helemaal begrijp: als er een dag geen fototopics geplaatst worden die de moeite waard zijn voor Uitgelicht.. waarom moeten dan minder leuke of goede foto's geplaatst worden? Zoals ik al eerder schreef: Uitgelicht.. betekent toch dat je ergens speciaal de aandacht op wil vestigen - het lijkt me dan niet dat je dat wilt doen bij topics die niet de aandacht waard zijn - laat die dan lekker in het forum staan waar ze thuis horen. Moet er persé iedere dag een nieuw rijtje foto's als er geen leuke/goede/mooie voor handen zijn? Tenslotte zitten we ook de hele week tegen dezelfde berichten aan te kijken in de draaibalk bovenaan in het scherm, daar piept ook niemand over.

Voor het overige: ik stem voor een verbod op verkleedfoto's (bruidjes enzo) .. :+ daar gaat het helemaal niet meer over het paard maar wil de juffrouw zichzelf showen. Voor mij hoeft dat niet, ook die mogen blijven zitten in het ITP forum. Misschien daar juist een apart centraaltopic voor verkleedfoto's aanmaken.

Nouja zeg wat een opmerking weer :roll:
Verkleedfoto's, bruidjes enzo... Gaat het?
De aandacht op jezelf vestigen? Man ik ga hier niet eens op in :')

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 09:52

Jannepauli schreef:
Marjoow schreef:

Nouja zeg wat een opmerking weer :roll:
Verkleedfoto's, bruidjes enzo... Gaat het?
De aandacht op jezelf vestigen? Man ik ga hier niet eens op in :')

Nou kennelijk ga je er wel op in, dus missie geslaagd hé _O-
Maar eh.. moet je smiley-les hebben? Er staat in mijn tekst bij de opmerking die jou zo diep in 't hart treft een :+ .. , een clowntje, een grapje.. laat ik nou denken dat iedere kleuter dat snapt..?

Volgens mij snapt ook iedere kleuter dat als je er vervolgens 2, 3 opmerkingen aan toevoegd dat je het wel echt meent.

Marjoow
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:47

HK Topics zou ik juist níet in Uigelicht willen zien. Toch soms wat persoonlijks en als buitenstaander ga je toch niet in dat HK topic reageren...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie