Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BelleFleur

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:38

Amanda zoals je het nu allemaal uitzoekt lijkt me dat een hele klus. Valt dat voor jou niet eenvoudiger te maken?

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:13

Ik kijk meestal alle topics na dus zou ze beiden aanklikken.

Amanda is het geen idee om of een apart knopje aan de tem lijst toe te voegen voor uitgelicht, of dmv een soort knopje bovenaan het topic aan te geven of er al voor uitgelicht getemd is (al lijkt me dat tweede moeilijker, zeker als het gewoon voor leden zichtbaar is). Zo hoe je de pb'en niet te laten filteren door de mods of als gebruiker niet voor de 100e keer op hetzelfde topic te temmen. (hoop dat het een beetje duidelijk is zo).

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:31

Kan je ook nieuwsberichten meenemen? Niet standaard, maar iets als een barrage rijden met een teugel, dat vind ik toch wel knap. En daar was een mooi filmpje van!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:09

Amanda schreef:
Nieuwsberichten kunnen zeker, mits het niet teveel dubbelop wordt zeg maar (én Nieuws voorpagina met foto én Uitgelicht) :j

Even samenvattend:
- IM: ja, maar even in overleg met TS
- HK: nee
- Discussies: nee
- HAW: mogelijk, maar dan wel met vermelding HAW, anders niet vanwege het rijtechnische commentaar.

Dat laatste is wat lastig denk ik. Dan zou je er een icoontje voor moeten hebben. En dan nog: zien mensen dat wel en weten ze wat er mee bedoeld wordt?
HAW is dus even een twijfelgeval.
Ze worden nu overigens niet geplaatst, om dezelfde reden: inhoudelijke reacties zijn een vereiste en mensen zien dat niet altijd. Zelfs nu ze niet op Uitgelicht staan moeten mods regelmatig reacties verwijderen die niet aan de regels voldoen. Dat zouden er alleen maar meer worden dan.

Jurkentopics zijn een kwestie van smaak. Net als rassen, fotomeetings, disciplines. Ik wil er wel op letten om zoveel mogelijk af te wisselen en niet te laten overspoelen. Maar boycotten gaat niet gebeuren :D

Misschien bij HAW een mod opmerking plaatsen? Zo valt het ook iets meer op?

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:21

Ik zie vandaag 2 dezelfde foto's, van die spikkel. Vast een fout bij mij aangezien ik er jullie niet over hoor? Wel een mooie selectie weer Amanda!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:36

Het is uiteindelijk toch ook "onze" verantwoordelijkheid als we iets moois zien om Amanda daar attent op te maken. Ik ga er voor het gemak vanuit dat zij ook een leven heeft en dus niet elke dag iedere vierkante centimeter bokt kan uitspitten op zoek naar foto's die niet in haar lijst komen. Verder vind ik het erg mooi om zien telkens, je komt zo zelf ook op plekken terecht waar je anders misschien niet kijkt.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:28

Net nog een heel mooi topic getemd, waarvan ik toch echt hoop dat ie erbij zal zijn. Sommige dingen zijn nog bijzonderder dan anderen, deze is wel erg mooi!

Verder vond ik het een mooie week, ik ben door dit topic veel meer op de variatie gaan letten. Een iets eer geautomatiseerd systeem is vast een aanwinst. Temmen er eigenlijk veel TS? Dat zou je bijvoorbeeld kunnen uitfilteren?

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:41

Gini schreef:
Toevallig het topic met de kranige 90-jarige? :D

Die had ik ook getemd, prachtig! Maar wat bedoel je met de tem's staan in de op? Van dit topic?

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:36

Amanda schreef:
Nee, van de topics op ITP enzo.
Wat bedoelde jij dan? :+

Ik dacht "in de op staat dat er getemd is". Jij bedoelt volgens mij dat als een topic getemd wordt dit op de OP gebeurt. Miscommunicatie dus!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie