Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annemiek80

Berichten: 2849
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:42

Amanda schreef:
Nog een vraag die ik voor jullie heb. Er wordt hier aangegeven om verder te kijken dan de ITP fora. Ik neem zelf al wel eens MD, VVDD en BEU mee.
Maar hoe bijvoorbeeld met discussiefora om te gaan? Iemand gaf al het 'Aan de teugeltopic' op RT aan. Mensen worden dan uitgenodigd voor een discussie ipv alleen maar reageren op mooie foto's. Maar er zullen mensen zijn die wel op die manier reageren (oooh, wat loopt hij netjes!), terwijl dat niet is toegestaan en ook niet wenselijk denk ik.
Is het wel wijs om deze fora in Uitgelicht op te nemen? Dit geldt ook voor topics van RT-HAW. Hier is het verplicht om rijtechnisch commentaar te geven en niet alleen maar op de mooie foto's te reageren. Is het wel handig om deze op te nemen in Uitgelicht?

En hoe zit het met HK topics? Is het wenselijk als mensen ineens binnenvallen om alleen op de foto's te reageren?
Is IM ook een optie? Ik heb het er nu wel eens op geplaatst, maar vinden mensen dat wel fijn als hun paard net is overleden en hij/zij verschijnt ineens op de voorpagina?

Ik hoor graag jullie mening :j


Ik ben zo iemand die 'vroeger' amper fototopics keek/las, en sinds ze op uitgelicht staan vaak wel, maar dan nog alleen diegenen (sorry jongens lol).

Over huiskamertopics... ik zou dat per geval bekijken, is het een huiskamertopics waarbij echt een groepje alleen met elkaar praat, dan niet/minder snel, maar 1 van de huiskamer topics die ik gestipt heb en alleen meelezer ben is deze:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1246973&&start=11025 waar soms echt geweldige foto's langskomen die kwalitatief niet eens (altijd) zo slecht zijn terwijl het toch vaak snapshots zijn.
Deze foto (en het verhaal/blooper erachter) zou wat mij betreft echt een plaatsje op uitgelicht verdienen:
Afbeelding


Annemiek80

Berichten: 2849
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:47

unihorses schreef:
Annemiek80 schreef:


Ik ben zo iemand die 'vroeger' amper fototopics keek/las, en sinds ze op uitgelicht staan vaak wel, maar dan nog alleen diegenen (sorry jongens lol).

Over huiskamertopics... ik zou dat per geval bekijken, is het een huiskamertopics waarbij echt een groepje alleen met elkaar praat, dan niet/minder snel, maar 1 van de huiskamer topics die ik gestipt heb en alleen meelezer ben is deze:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1246973&&start=11025 waar soms echt geweldige foto's langskomen die kwalitatief niet eens (altijd) zo slecht zijn terwijl het toch vaak snapshots zijn.
Deze foto (en het verhaal/blooper erachter) zou wat mij betreft echt een plaatsje op uitgelicht verdienen:
[ Afbeelding ]

huh, hoe doet ie dat nu? :=


Pony ambiëerde springcarriëre :')


Annemiek80

Berichten: 2849
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:05

hmm, dat is inderdaad wel erg jammer want ik vermoed dat er wel meer hk topics of centrale topics waar ook foto's tussenzitten die goed op uitgelicht zouden kunnen.

Verder wat mij betreft (mijn mening), zou de categorie 'overig' ook mogen inhouden (geen idee of daar fotoseries van te vinden zijn hoor):
als iemand bijv verschillende foto's maakt van voer
Hoe het maaiproces (maaien-schudden-balen-verpakken) gaat, want hoewel veel mensen het wel weten vermoed ik dat er ook een grote groep mensen is (die op grotere pensionstallen staan bijv) die dat soort dingen nooit gezien heeft.
foto's van smid aan het werk (speciaal beslag??)
foto's van andere paardgerelateerde vakmensen (veearts, fysio, thermografie, röntgen, tijd geleden was er een topic van iemand die zijn paard op een revalidatiekliniek had staan waar ze paarden laten zwemmen), dat vind ik interessant

Ofwel... foto's van de informatief tab :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Kirsha en 10 bezoekers