Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:42

Een hele enkele keer komt er een interessante fotoserie voorbij. Maar de amateurfotografes die de zoveelste strand-zand-bos-hei foto maken met bij voorkeur fotomodelmeisjes die zichzelf mooier vinden dan het paard, overvulde spekbenen en blubberbuiken.. verkleedpartijtjes waar de oude bruidsjurk uit de kast gehaald werd, de sprookjes-sfeer of riddertournooien uit vervlogen tijden presenteren.. en de eigenaar-dames zonder uitzondering hun paard zoenend , op, aan en om de nek van het dier hangen... láát maar.
Kunnen de échte creatieve fotografen opstaan? Die verdienen een plek in uitgelicht :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!


Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:15

_Lorette_ schreef:
*edit: overigens vind ik de opmerking over 'spekbenen' en 'blubberbuiken' onfatsoenlijk. Staat iemand daar heel gelukkig te wezen met paard, blij met de vereeuwiging van dat moment, trekt daarvoor kleren aan waar ze zich goed in voelt, krijg je zo'n oliebol over je heen... :\ Dat had je wel anders kunnen brengen.


De dames hebben een botje om op te knagen. Ach ja..
Maar: het is niet onfatsoenlijk. Het is wat ik denk en dat heb ik 's opgeschreven in het kader van de kritiek op wat in uitgelicht gepresenteerd wordt. De kern van het geheel is echter of het 'publiek' altijd maar geconfronteerd moet worden met foto's die eerder een plekje in het familiealbum thuis horen dan op een forum. Bij de topics die bij de foto's horen geef ik nooit commentaar, al moet ik zeggen dat m'n vingers wel eens jeuken bij de zoveelste 'zoen op de neus foto' of bruidsjurk. Maar zo in de algemene openbaarheid voel ik mij vrij * mijn* commentaar te ventileren. Klaar!

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:20

Dat ben ik met je eens Amable, en daarom sla ik - na aanvankelijk alles braaf mee gekeken te hebben - de meeste van die topics ook over. Dus mij hoor je er verder niet over hoor :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:51

'Uitgelicht" betekent toch dat je voor iets bijzonders speciale aandacht vraagt? Welnu -- dan vind ik op de home page van vandaag het 'barrel racing' een waardig voorbeeld. Het topic geeft informatie over de tak van sport ( die mij overigens niet bijster interesseert maar omdat het serieus gebracht, werd wél lees) en heeft spannende foto's. Zo'n onderwerp voegt iets toe. En is dat nou net niet juist de bedoeling van iets 'uitlichten'?

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 07:34

Da's een bekende dooddoener van Bokt: als je iets niet leuk vindt, dan kijk/lees/reageer je toch niet.. :)

Vandaag een leuke mix in de Uitgelicht - vind ik tenminste. Leuke, spannende, en een paar hele mooie foto's, afwisselende onderwerpen. (Ja Urielle, ondanks... valt trouwens heel erg mee :)) )
Ga zo voort zou ik zeggen!

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 09:48

Wat ik niet helemaal begrijp: als er een dag geen fototopics geplaatst worden die de moeite waard zijn voor Uitgelicht.. waarom moeten dan minder leuke of goede foto's geplaatst worden? Zoals ik al eerder schreef: Uitgelicht.. betekent toch dat je ergens speciaal de aandacht op wil vestigen - het lijkt me dan niet dat je dat wilt doen bij topics die niet de aandacht waard zijn - laat die dan lekker in het forum staan waar ze thuis horen. Moet er persé iedere dag een nieuw rijtje foto's als er geen leuke/goede/mooie voor handen zijn? Tenslotte zitten we ook de hele week tegen dezelfde berichten aan te kijken in de draaibalk bovenaan in het scherm, daar piept ook niemand over.

Voor het overige: ik stem voor een verbod op verkleedfoto's (bruidjes enzo) .. :+ daar gaat het helemaal niet meer over het paard maar wil de juffrouw zichzelf showen. Voor mij hoeft dat niet, ook die mogen blijven zitten in het ITP forum. Misschien daar juist een apart centraaltopic voor verkleedfoto's aanmaken.

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:49

Marjoow schreef:
Jannepauli schreef:
Wat ik niet helemaal begrijp: als er een dag geen fototopics geplaatst worden die de moeite waard zijn voor Uitgelicht.. waarom moeten dan minder leuke of goede foto's geplaatst worden? Zoals ik al eerder schreef: Uitgelicht.. betekent toch dat je ergens speciaal de aandacht op wil vestigen - het lijkt me dan niet dat je dat wilt doen bij topics die niet de aandacht waard zijn - laat die dan lekker in het forum staan waar ze thuis horen. Moet er persé iedere dag een nieuw rijtje foto's als er geen leuke/goede/mooie voor handen zijn? Tenslotte zitten we ook de hele week tegen dezelfde berichten aan te kijken in de draaibalk bovenaan in het scherm, daar piept ook niemand over.

Voor het overige: ik stem voor een verbod op verkleedfoto's (bruidjes enzo) .. :+ daar gaat het helemaal niet meer over het paard maar wil de juffrouw zichzelf showen. Voor mij hoeft dat niet, ook die mogen blijven zitten in het ITP forum. Misschien daar juist een apart centraaltopic voor verkleedfoto's aanmaken.


Nouja zeg wat een opmerking weer :roll:
Verkleedfoto's, bruidjes enzo... Gaat het?
De aandacht op jezelf vestigen? Man ik ga hier niet eens op in :')


Nou kennelijk ga je er wel op in, dus missie geslaagd hé _O-
Maar eh.. moet je smiley-les hebben? Er staat in mijn tekst bij de opmerking die jou zo diep in 't hart treft een :+ .. , een clowntje, een grapje.. laat ik nou denken dat iedere kleuter dat snapt..?

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!


Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:29

Mee eens - er zitten ook een paar spannende foto's bij. Zó een verkleed-shoot vind ik nou wél weer leuk, inderdaad omdat het niet zo pijnlijk evident een 'kijk mij 's een leuk model zijn' topic is, en de personen in kwestie niet lijken te poseren maar gewoon 'in the wild' gefotografeerd zijn :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:11

Leuke selectie weer vandaag .. ach, wat hebben we eigenlijk te klagen .. niks toch :)
Goed gedaan hoor Amanda!

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:09

Ik heb vandaag via de tem een blind paard genomineerd - een topic dat echt wel het lezen en kijken waard is :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:14

Nou het is een bruin met witte spikkel, ter afwisseling van het wit met zwart :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:23

Dat laatste vond ik ook. En er staan leuke fimlmpjes in dat topic dus daar is de goegemeente wel even zoet mee!

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:31

Citaat:
Alleen die is al sinds haar 3de kaal

Huh? Een naaktpaard?

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:58

Neonlight schreef:
Er waren meerdere die dat topic getipt hadden, jullie waren niet de enige 2. :)

Gini, je hebt op de verkeerde latijnse term gegoogled, het is gewoon kalius netius. :') Oftewel, kale neet.


Goedzo, hoe meer mensen het met elkaar eens zijn, hoe minder klachten als 'dit vind ik niet leuk'.. toch :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:40

Waar sommigen over moddies klagen, mag hier idd wel eens gezegd worden hoe top Amanda in dit topic gereageerd heeft! Niet omdat we onze zin kregen, maar vooral door haar open en goede uitleg hoe het achter de schermen werkt, haar positieve inslag en bereidheid om mee te denken.
Dat noem ik nog 's een top-mod! +:)+

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:15

... maar beheert kennelijk wel dit topic, dus..

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:52

Amanda schreef:
Bedankt voor de complimenten. Ik doe mijn best :D
Dankzij jullie tems heb ik momenteel foto's in overvloed staan en ook zeker een hoop foto's waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben. Dank daarvoor dus.

Een temfunctie wordt druk over nagedacht hoe dit in te vullen en uit de hoeveelheid tems momenteel blijkt wel een noodzaak.

Ik wilde nog van alles aanpakken. Maar voor ik dat ga doen en het misschien overbodig is: zijn jullie tevreden over de afgelopen week? Wat zou er nog verbeterd kunnen worden? Of moet ik dit gewoon zo volhouden en is het dan goed? :D


Heel tevreden!
Wat de TEM's betreft: in het modteam zit toch ook een programmeur? Shadow?

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers