Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 23:07

Er komen inderdaad veel fotoshoots voorbij, maar toch vind ik de meeste topics bij uitgelicht toch wel de moeite waard om door te kijken :) Vind de topics voor vandaag ook weer mooi divers. Soms is het wat minder divers, maar ik bekijk meestal wel alles, en kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is om een serie uitgelicht topics te verzamelen waar iedereen tevreden is

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten



NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:46

Persoonlijk heb ik niet echt behoefte aan topics zonder foto's bij Uitgelicht. Foto's kijk je even snel doorheen, en een hele discussie die mogelijk al een aantal pagina's lang is vind ik dan persoonlijk minder boeiend dan gewoon (lui) plaatjes kijken bij wijze van spreken.

Wat betreft HAW, lijkt het me ook niet zo'n goed idee om die bij Uitgelicht te zetten. Veel mensen zullen niet door hebben dat het topic op HAW staat, of kennen de regels voor HAW niet, en ik denk dat je daarom niet aan reacties als 'Wat een mooi paard' of 'Wat een mooie foto's' zult kunnen ontkomen.

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:48

Of mensen gaan dat juist wel doen omdat ze niet weten dat het een HK topic is, of wát een HK topic is, en kan me voorstellen dat de mensen die al in dat topic zitten daar niet altijd op zitten te wachten

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:09

Ik ben in ieder geval al een stuk enthousiaster gaan temmen nu ik weet hoe het moet :)

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:33

Je moet voor die optie wel per se een reden op geven waarom je een mod inlicht, weet niet of dat de bedoeling is en dat je het ook echt uit moet gaan leggen of dat dat een foutje is (ik kan niet zo goed uitleggen waarom ik foto's uitgelicht waardig vind :+ )

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalladidoo en 10 bezoekers