Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:56

Vind dat ze in uitgelicht 5 verschillende 'klasses' moeten pakken:

- Andere sport (denk aan TREC, western, mennen)
- Dressuur (zoals die Pre's vaker, dressuurcracks)
- Sprookjespaard (lange manen, you know)
- Speciaal verhaal (zoals de Ijslanders)
- Kraamstal (een leuk veulen om het af te maken).

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:31

WildWings schreef:
En als je dan eens een ander leuk topic hebt wat buiten die standaard klasses valt (zoals die ongeregisseerde blije kuddes, waar vaak niet een 'speciaal verhaal' bijgetypt zit) dan hoef je dus ook niet te verwachten dat je bij Uitgelicht staat? Zonde! Want ik heb wel eens topics voor bij zien komen die ik niet direct onder die klasses kan scharen..

Oh god, het was een voorbeeld, ik zeg toch nergens dat het precies zo moet :+
En dat bij het haflinger topic wat er nu staat, net een van de minst originele foto's op de voorpagina word gezet, is niet onze schuld.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:32

Gini, het staat in de naam als je de 'muis' erop houd.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:52

De foto op de voorpagina laat alleen zien 'Zonsondergang' en de naam 'Haflinger', een 'Haflinger zons onderang topic' dus, althans, daar lijkt het op. Is al vaak gezien -> niet interessant.
Terwijl ik na het lezen van jou post toch een kijkje in genomen heb, waarin ik hele andere foto's zag (wel sfeerfoto's, maar niet wéér silhouetjes van galopperende of steigerende paardjes, ook leuk, maar die heb ik al genoeg gezien).

Ik bedoel met die 'niet mijn schuld' dat het vooroordeel (?) ('Weer zonsondergangfoto's van een Haflinger') best snel daar is, met de foto die uitgekozen wordt voor op de voorpagina.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:09

_Lorette_ schreef:
*edit: overigens vind ik de opmerking over 'spekbenen' en 'blubberbuiken' onfatsoenlijk. Als iemand heel gelukkig staat te zijn met paard, blij met de vereeuwiging van dat moment, en die persoon trekt daarvoor kleren aan waar ze zich goed in voelt, wat kan daar dan mis mee zijn...? Leuk als je dan zo'n rottig berichtje leest. :\ Dat had je wel anders kunnen brengen.

Vind het net als meisjes/vrouwen die zich in veel te kleine kleren (leggings en tanktops) wringen, waar alle curves (en dus ook de cellulitis, blubberbandjes) duidelijk te zien zijn, kijk ik ook liever de andere kant op, bah.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:26

MelanieB schreef:
Liesje1611 schreef:
Dat is een discussie die absoluut niet in dit topic thuishoort. Voor de rest vind ik je erg kwetsend overkomen. Gelukkig ben jij wel perfect, toch? :)

Je gaat op haar reactie in dat je het niet vind kunnen, en zelf doe je zoiets nu ook met je laatste opmerking.
Ook niet gepast en netjes, en recht op de man. ;)
Iets met; als de een in de sloot springt...?


Ik zeg toch niet dat ik perfect ben verder? :) Ik heb gewoon kleding aan die mij past en die de outfit afmaken.

En waarom potten die ketels iets verwijten? Heb je mij ooit gezien, misschien ben ik wél perfect :)

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:15

Melisding schreef:
Dit is waarschijnlijk heel erg toevallig: maar zodra er het woordje hengst in staat zie ik het bijna altijd voorbij komen op uitgelicht... Weinig aan te doen dat het nou eenmaal een hengst is op de foto, maar blijkbaar is dat wel een 'lokkertje'

Logisch, een hengst heeft vaak (lang niet altijd) veel meer uitstraling dan een merrie/ruin.

Dat sommige mensen vaker in uitgelicht komen vind ik heel normaal, iemand heeft een bepaalde schrijfstijl en/of fotografeerstijl, als vele die leuk vinden, komen logischerwijs meerdere topics van diegene die geTEMd (?) zijn, niks mis mee, vind ik.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:10

Terwijl in het topic echt prachtfoto's staan, maar allemaal net niet goed uit te snijden en daarmee interessant te maken op dat formaat.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:31

Die van jou? :+

Oeps, ik dacht het was een shetlander op de voorpagina-foto :o

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:33

Maar dat staat niet op de voorpagina/foto ;(

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:34

Hoe tem je precies?

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:37

Joey schreef:
Winged schreef:
Heb ik al een keer uitgelegd op de eerste pagina...

Rode uitroepteken rechts onderin de post.


Idd, en dan klikken op 'Anders' en dan erbij iets van 'Voor uitgelicht?'

Ohzo, ik zag de opties en dacht 'Ik moet hier toch niet de Modjes gaan lastigvallen hè?' :o

Bedankt.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:54

Iris82 schreef:
F_Orumster schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, en verder interesseert uitgelicht me erg weinig en heb ook nog nooit een topic opgegeven geloof ik, maar what about vriendjespolitiek?


Ja daarom zijn er ook zoveel haflingers op Uitgelicht.
Amanda heeft ook een haflinger. :j

Wat een onzin?

Mensen met een leuke schrijfstijl en een goede fotograaf worden sneller bekend, topics worden door de mensen die dit weten eerder getemd (want ja, als je iemand haar stijl leuk vind, vind je zo goed als al haar topics leuk, logisch).
Net als bij een paard met een sjieke uitstraling volgens vele bokkers, deze worden ook vaker getemd ("Hey daar heb je paard ... weer, even kijken. Oh wat een leuke foto's weer, gelijk temmen.")
Het is heel logisch dat sommige mensen vaker in uitgelicht komen, tja, vind ik ook niet erg, maar dan wel graag met andere foto's.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:03

Maar volgens mij meende forumster het wel...

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers