email via bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:12

BartVB schreef:
Hmm, hoe kan dat dan? Hotmail zuigt Scheve mond
Weet er iemand hoe dat 'ongewenste post' verhaal van Hotmail werkt?


Heel simpel de mijne staat op exclusief dus alles wat niet in mijn veilige lijst en contactpersonen staat gaat naar de ongewenste post. Lachen 1 keer per week gooit hotmail je hele map ongewenste post weg dus het is handig om toch minimaal 1 keer per week even te kijken of er niet mail tussen zit die je in je veilige lijst wil hebben.Zelfs ik begrijp dit Tong uitsteken Als je filter op lager ingesteld staat dan maakt het een selectie van wat hij denkt dat jij in je postvak in wil hebben.Vooral alles wat eindigt op hotmail laat ie dan door terwijl daar ook af en toe vreemde berichten tussen zitten. Verward


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:18

Die mails die niet gewenst zijn eindigen zeker allemaal of iig de meeste op hotmail ?


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:34

Vreemd heel vreemd ik werd doodgegooid met troep dat eindigde op hotmail.com en tuurlijk er zat ook welis wat anders tussen maar het grootste deel was van hun.En zolang je filter niet op exclusief staat kan er weleens iets doorglippen maar dat staat er ook als je je filter bekijkt.Misschien is een kijkje in "hoe werkt hotmail" niet zo gek ofwel?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers