Geen foto's vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Geen foto's vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:03

Misschien ligt het wel niet aan bokt of Endoria, maar ik zie geen foto's en heel veel usericons zijn ook alleen maar een rood kruisje vandaag.
Ben ik de enige met dit probleem?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:07

Nope, ik zie ook alleen maar kruisje op ITP... frustie hoor, zet een medebokker foto's van mijn bruine hangbuikpaard op bokt, kan ik ze niet eens bekijken! Haha!

Endoria weer uitgeschakeld of zo??? Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:07

Ik zie ook alleen maar kruisjes Verward Wheeeeeh Tong uitsteken Endoria zeker weer 512 MB RAM nodig }> }> }>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:16

Nope, Endoria heeft wat bandbreedte problemen:

Citaat:
Helaas, de Endoria.net upload dienst is voorlopig buiten dienst. Door overmatige populariteit werd de bandbreedte een beetje teveel gebruikt.


Heb net Michiel ff gesproken en hij had het over iets van 5GB per dag, alleen al voor Bokt.nl... Niet fun Haha!

www.Bokt.nl doet zelf iets van 40GB per maand en dat kost me al een hoop geld, Endoria heeft z'n bandbreedte een stuk goedkoper maar 150GB/maand is best een hoop Haha! (en dat is dus alleen wat ze voor Bokt doen).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:24

BartVB schreef:
Nope, Endoria heeft wat bandbreedte problemen:

Citaat:
Helaas, de Endoria.net upload dienst is voorlopig buiten dienst. Door overmatige populariteit werd de bandbreedte een beetje teveel gebruikt.


Heb net Michiel ff gesproken en hij had het over iets van 5GB per dag, alleen al voor Bokt.nl... Niet fun Haha!

www.Bokt.nl doet zelf iets van 40GB per maand en dat kost me al een hoop geld, Endoria heeft z'n bandbreedte een stuk goedkoper maar 150GB/maand is best een hoop Haha! (en dat is dus alleen wat ze voor Bokt doen).


O jeetje, dat is inderdaad behoorlijk veel Haha!, nou kan je zien wat je voor verslavingen gestart hebt bart Knipoog Misschien wil iedereen zijn foto's ineens uploaden met de boktman en boktvrouw verkiezinge Lips are sealed

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:37

ah vandaar dat m'n foto's opeens kruisjes werden. ik dacht al dat er weer eens een hacker langs was geweest Haha!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:59

Dit is al een hele week zo.

Of mijn internet deugt niet(zoals gewoonlijk) Ik kon gister niet internetten.
erg Frusty

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:23

BartVB schreef:
Heb net Michiel ff gesproken en hij had het over iets van 5GB per dag, alleen al voor Bokt.nl... Niet fun Haha!

www.Bokt.nl doet zelf iets van 40GB per maand en dat kost me al een hoop geld, Endoria heeft z'n bandbreedte een stuk goedkoper maar 150GB/maand is best een hoop Haha! (en dat is dus alleen wat ze voor Bokt doen).


Damn! Dat is wel een flinke dosis GB's per dag! Kan me voorstellen dat ze een halt toeroepen. 150 in de maand zeg... Bloos Frusty

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:32

Mike"]
[quote="BartVB schreef:
Heb net Michiel ff gesproken en hij had het over iets van 5GB per dag, alleen al voor Bokt.nl... Niet fun Haha!

www.Bokt.nl doet zelf iets van 40GB per maand en dat kost me al een hoop geld, Endoria heeft z'n bandbreedte een stuk goedkoper maar 150GB/maand is best een hoop Haha! (en dat is dus alleen wat ze voor Bokt doen).


Damn! Dat is wel een flinke dosis GB's per dag! Kan me voorstellen dat ze een halt toeroepen. 150 in de maand zeg... Bloos Frusty
[/quote]

hehe je zou het maar moeten backuppen op cdr'tjes Tong uitsteken dan ben je toch ff bezig lijkt me zo Knipoog Nouja hopen dat we snel weer plaatjes zien Haha! Is het niet mogelijk dan om de upload tijdelijk plat te gooien en de links gewoon te laten werken?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:41

Ik merkte het net ook al ja.

En nu? Waar moeten we nu foto's uploaden??

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:50

Steffi schreef:
En nu? Waar moeten we nu foto's uploaden??


Ja goede vraag. Ik word er hysterisch van, ik wil zo graag foto's zien!
Ik ben ook al m'n foto's kwijt die daar geupload staan, maar gelukkig heb ik ze nog wel op de computer (hoop ik tenminste Verward )
Maar ja, DE vraag is dus: waar nu opladen? Haha! uploaden Knipoog