Welke internetbrowser gebruik jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke internet browser gebruik jij?

Internet Explorer
35 (62%)
Mozilla's Firefox
16 (28%)
Opera
1 (1%)
Netscape
Geen stemmen
MyIE
Geen stemmen
Safari
1 (1%)
Anders
3 (5%)

Totaal aantal stemmen: 56


Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 07:01

Ik heb ook sinds een tijdje (paar maanden) Mozilla. Ik vind het een véél fijner programma dan IE! Nu zit er in IE ook een pop-up killer (sinds de laatste update van onze windows compu's), maar Mozilla had dat dus een paar maanden geleden al. Zo zijn er wel meer dingen die echt veel fijner werken met Mozilla.
En Menno, jij mag me vertellen hoe je die tabbladen kan instellen Haha! Bij mij deed ie het een keer toevallig, maar ik heb het tegenwoordig niet meer en ik vond het toch wel een handig dingetje Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!



Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 09:54

Thx Lachen

Idd, en soms zeurt ie dat ie geen flash heeft oid, naja, dan doe ik het gewoon even in IE. Verder werkt het echt super. Ik heb het omdat mijn vader gehoort had dat er allemaal gaten in de beveiliging van IE zaten, dus dat het niet erg verstandig was om met IE te werken. Naja, onze computers zijn voor de rest ook erg goed beveiligd, maar toch hebben we Mozilla maar geïnstaleerd.
*edit* Guinni is in zevende hemel met haar middelste muisknopje Haha! Wéér zo'n heerlijk tooltje van Mozilla!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:16

Sundancer schreef:
Tegen die lekken kan je je makkelijk beschermen...heb echt nog nooit problemen gehad...

Da's waar, maar toch zijn het niet al te gezellige lekjes hoor... Als een hacker weet waar ie moet zijn en jouw beveiliging is het helemaal de van het kan ie er zo bij... Scheve mond Tenminste, zo is het mij verteld Lachen
En ach, sinds ik gewend ben aan Mozilla vind ik IE eigenlijk ook maar een slap aftreksel Tong uitsteken Met Mozilla kan zoveel meer Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers