Laatste bericht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Laatste bericht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 13:44

Zo te zien hebben er meer mensen last van. Soms staat er dat bijv. Cassidy ergens een reactie op geplaatst heeft. Maar als je dan gaat kijken naar het laatste bericht, staat er iemand anders Verward
Ook als ik ergens op reageer (dit gebeurd heel veel bij het doorvraagtopic bij mij) dan laat hij mijn bericht wel zien, maar de nieuwe pagina (waar mijn reactie geplaatst zou worden), staat er niet. Dus je moet terug naar de vorige pagina en daar is iemand anders berichtje de laatste reactie.
Beetje vaag uitgelegd maar daar ben ik niet zo goed in...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 13:56

dit heb ik ook vooral bij doorvraag topic!!!
heel iritant is dat. Boos!
je moet dan op nieuw antwoord klikken om te kijken wat die andere gebruiker heeft getypt anders kun je het niet zien.
dit is zo vaag. Verward
kan bartvb daar niks aan doen?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:09

misschien doordat in de die tijd een nieuwe reactie geplaatst is Verward

als je op het topic hebt geklikt, kun je de berichten tot dan toe lezen, de nieuwe berichten komen er dan nog niet bij op te staan.
klik je verder (nieuw bericht oid) of vernieuw je hem, moet de pagina eerst weer laden, op dat moment haalt hij dus de nieuwe berichten ook op.

en in de tijd dat jij je reactie plaatst, kunnen er dat meerderen doen en idd bij het doorvraag topic klopt het dan niet helemaal meer.

en als je op een bepaald forum index bent (dus niet op de bokt index maar die van een onderwerp forum, bijv paardenpraat of ITP etc etc) en als je die niet vernieuwd, zie je dus gewoon hoe het ervoor stond toen je voor het laatst nieuw op de pagina was, maar ondertussen kunnen er dus wel berichten geplaatst worden.

en als je op vorige/volgende drukt, vernieuwt de pagina zich niet, die is dan net zo als bij je vorige bezoek.

dus als je de laatste berichten/reacties ed wilt zien, klik je gewoon op vernieuwen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:14

Of liever nog, op de topic titel of op het bokt logo ofzo.. Dat gaat een stuk sneller voor jou en het kost mij een heel stuk minder bandbreedte..

Als je op vernieuwen klikt wordt ALLES vernieuwd, dus ook alle fotos, plaatjes, knopjes, etc, etc..

Als je op een link duwt vernieuwt de tekst wel maar niet de plaatjes e.d...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:16

Nee dat is het niet. Het is vooral zichtbaar op het vraag-maar-door topic, maar ik ben het ergens anders ook al tegen gekomen. Het is vooral zo als er een nieuwe pagina wordt aangemaakt, en je klikt op het aantal pagina's bovenaan, dan kom je op de voorlaatste pagina uit, en niet op het eerste topic van de nieuwe pagina. En het kan dus dat er een halve dag niemand naar de laatste pagina toekan.

Ik zie op de overzichtspagina wie er als laatste heeft gereageerd. Ik kijk dan altijd in het profiel van degene die als laatste staat en kijk naar de berichten die degene heeft getikt. Kom ik dan uit bij het desbetreffende topic (en de pagina die als laatste is aangemaakt) en kan daar gewoon reageren. Soms is er intussen wel een berichtje geplaatst, maar heel vaak ook niet. Het is heel irritant (en valt helaas niet met een simpele refresh op te lossen)

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 00:54

Net kon je inderdaad een hele tijd pagina 250 van het doorvraagtopic niet zien, behalve als je een nieuw berichtje plaatste. Pas na een aantal berichten was het weer zichtbaar. Wij dachten dus al dat we aan de limiet zaten! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 10:49

Hetzelfde had ik dus bij pagina 226 of zo (net nadat we zo hebben lopen zeuren of hij weer open kon).
Ben blij dat het iemand anders ook al is opgevallen....
En het is inderdaad irritant.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 16:23

Chrystal-gek, als ik daarvoor nog kijk, en er staat dat er een nieuwe reactie is geplaatst, dan ga ik daarheen maar staat er nog steeds alleen de oude.
Idd, ik had zelf een keer een reactie geplaatst, en die kwam op de volgende pagina, maar die liet hij niet zien. Ik moest dus terug naar de vorige pagina en mijn berichtje was opeens verdwenen (een aantal reacties daarna staat het er dan weer wel).

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 21:03

Is er niets aan te doen? Heb er behoorlijk last van