En wat vinden jullie van ITP/HAW ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat vinden jullie van HAW/ITP ?

Ja leuk, ik ben dol op foto's van paarden/pony's
56 (66%)
Nee niet leuk, ik kan te weinig foto's gebruiken voor mijn paardenspel
2 (2%)
Nee niet leuk, ik vind de meeste paarden/pony's echt beroerd gefotografeerd.
9 (10%)
Nee niet leuk, ik kijk niet meer, het rij-niveau is tenenkrommend en daar hoef ik geen foto's van te zien.
6 (7%)
Nee niet leuk, ik heb geen zin om foto's te bekijken die horen bij een vraag als: 'loopt ie zo goed'.
11 (13%)

Totaal aantal stemmen: 84



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:50

SANEX schreef:
Nou en ? Dat vind ik dan weer zo neerkijkend he.
Ik zette laatst ook de titel : Toekomstige springcrack @ work, dat is gewoon beetje geinen.
En dat was ook mijn shet... mag dat niet gezegd worden dan ?
Moet ik dan neerzetten, Mijn kleine nietszeggende shettenbal @ work ?
Alsof een shet niet intensief aanhet werk kan zijn Verward

Maar goed, misschien idd meer jadingen, zag bij die andere topics ook maar 1 ja.

Dees: Paardenspel jep, er zijn heel veel kinderen die foto's jatten vanaf hier voor hun paardenspel. Ik kreeg laatst een mailtje van een meidje : Mooie foto's van je pony op bokt, mag ik er meer zien ?
Toen ik vroeg waarom kwam het er op neer dat hij het wel leuk zou doen in hun paardenspel


Dat blijf je altijd houden, Sanez, dat sommige mensen denken dat een Shet alleen als grasmaaier kan worden ingezet. Knipoog

Ik kijk best vaak op ITP en HAW, maar wel minder dan voorheen. Heb vooral bij HAW niet meer zo de behoefte om te reageren. In veel gevallen ligt het namelijk altijd aan het paard en kan de ruiter niks fout doen. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers