Belgische Bokt ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:41

pmarena schreef:
Denk aan Gera met haar Temptation Island site , die moest haar domein ook inleveren .....


Yep, en dat was eeeeeenorm balen!!
Maar aan de andere kant was 20th Century Fox wel het brein achter Temptation Island USA en is V8 (en in Belgiƫ VT4) voort gaan borduren op dit concept, dat ze over hebben 'gekocht' van 20th Century Fox. Ik heb de website toen gebaseerd op de serie, maar het was geen officiƫle website. Vanwege gebruik van het logo van de serie en publicatie van foto's van de deelnemers (ook degene die ik zelf had gemaakt) en captures van de episodes, zonder duidelijke copyrightvermelding, moest mijn website online worden gehaald en hebben ze de URL van mij over- of eigenlijk INgenomen. Maar ja, als je eens tegen de lamp loopt, dan ga je er zelf ook wel een stuk beter op letten. Ik zou zelf ook duidelijk maken dat ik de rechtmatige eigenaar ben van mijn eigen foto als die ergens zonder toestemming op zou duiken. Het was alleen vervelend dat ik wel de toestemming had gekregen van VT4, ik had zelfs foto's, allerlei krantenartikelen e.d. gekregen van hen. Maar ja, zij hebben natuurlijk niets te zeggen over die URL, v8 heeft TI USA hierover ingelicht

Maar in dit geval weet ik niet of je er juridisch gezien wat aan kan doen, ook al borduurt bokt.be wel een beetje voort op Bart zijn idee


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:55

Heike schreef:
Eh, Bart en Heike's idee Haha!


.... Bedoel ik Bloos

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers