Belgische Bokt ?

Moderators: Muurp, Dani, MirandaT

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:28

Ik weet zeker van niet.
Heb hem toen hij nog niets met het domain deed aangeboden het domain over te kopen maar daar heeft hij niet op gereageerd helaas.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:37

.eu domains zijn officieel nog niet te registeren.

Overigens is het irritante dat bokt.be een weekje voor ik hem wilde registeren door die Frederic Leclercq. Nog irritanter is dat ik hem een gratis banner heb gegeven voor barefoot.be (als blijk van waardering voor een tip die hij me had gegeven) een paar weken voor ik zag dat dat domain geregistreerd was Scheve mond

Ik ga morgen maar eens broeden op een nieuwe mail naar die Frederic.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:42

Ik heb er helemaal geen problemen mee dat die gozer een paardenportal begint, heb er ook geen problemen mee als hij een belgisch paardenforum begint, helemaal zijn feestje. Maar de naam 'bokt' (die toch niet bepaald voor de hand liggend is) gebruiken voor een paardensite vind ik een typisch voorbeeld van mee willen liften op de bekendheid van Bokt.nl, nogal flauw dus in mijn ogen. Wilde bokt.be al veel eerder registereren maar het registreren van een .be was (iig vroeger Haha!) nogal een ramp omdat je daarvoor een belgisch bedrijf moet zijn. maar goed, maar eens kijken of hij nu wel ingaat op het aanbod het domain over te nemen. Als hij dat niet doet gaan we eens nadenken over andere oplossingen Scheve mond

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten