Merlijn de Tovenaar breekt in op mijn computer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Merlijn de Tovenaar breekt in op mijn computer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:49

Tjee, wat krijgen we nou zeg Haha!. Ik heb helemaal niks geinstalleerd, want ik zit op mijn eigen computer en nu loopt er een Merlijn de Tovenaar rond te huppelen op mijn beeldscherm?

Ik heb echt niks geinstalleerd... Is dit niet een of ander virus oid? En als ik er op klik doet ie ook niks en hij loopt een beetje met zijn toverstaf te zwaaien en te gapen Scheve mond.

Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:53

Leo_ke schreef:
Dat is het office hulpje Haha!

Denk ik Scheve mond

Ik heb Word etc. al een tijd niet gebruikt, en ik zoek daarnet in die lijst maar daar staat geen Merlijn de Tovernaar in Tong uitsteken. Wordt helemaal gek van dat ding wat loopt te huppelen op mijn beeldscherm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:56

Menno, dat AD-Aware kan je dat via internet doen?

Sundancer, ik heb MyWebSearch er toen eens opgezet en ik heb me te pletter gezocht maar ik krijg die troep er niet af. Ik denk ook niet dat het van MyWebSearch is want als ik er op klik krijg ik wel in Nederlands verbergen te zien. Dus ik heb hem maar weggeklikt maar weet nog steeds niet wat het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:35

Het is iig vaag Tong uitsteken. Maar ik heb Word al een week niet gebruikt, en op die animatieplaatjes site ben ik nog nooit geweest Clown. Maar ik ga iig dat dingestding Tong uitsteken even laten draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:17

Nee, ik heb geen XP maar ME en ik haat dat zo onwijs dat ME gebeuren altijd is er wel wat met dat ding, ben blij dat ik mijn Win98 weer terug krijg Lachen.

Maar ik zit nu op de site van Westernspul maar Merlijn is er nog steeds niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:34

Hmm, Merlijn zegt bij niet dat je nummer bla bla bla bent die de website bezoekt maar loopt een beetje irritant over mijn beeldscherm en zwaait met zijn toverstaf Verward

Iig, mysterie opgelost (voor zover je het een mysterie kan noemen Tong uitsteken) Haha!. Maar ik vind het wel zwaar irritant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense en 32 bezoekers