jouw grootste ergenis op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat is jouw grootste ergenis??

de bytes vretende(bewegende) avatars?
2 (1%)
negatieve reacties op hulpteugels?
5 (3%)
bepaalde bokkers ? --> negeerfunctie/eerder een O.W?
7 (5%)
msn/breezah taal ? :r is daar geen censuur voor te maken ? :P
33 (23%)
de -kijk eens hoe knap ik ben-topics? :S
20 (14%)
bokkers die te vaak slotjes veroorzaken door hun nutteloze discussies/negatieve reacties?
18 (12%)
onderschriften met teveel smileys :(
2 (1%)
vul zelf in...
8 (5%)
alles wat genoemd word ;)
44 (31%)

Totaal aantal stemmen: 139


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

jouw grootste ergenis op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 09:39

misschien dat naar aanleiding van deze poll
er wat nieuwe regels kunnen ontstaan ? Schijnheilig


ik vind het dus echt jammer, dat er bijvoorbeeld steeds weer topics gesloten moeten worden , door reacties van vaak dezelfde mensen ..
mensen die niet hun ongelijk durven toe te geven, of zo blind achter hun ,mening staan, dat discussie niet eens mogelijk is
bokt is een paardenforum, paardemensen zijn eigenwijs, maar een ellenlange nutteloze discussie over een paar foto's... jeetje
meestal zijn dan maar 1 of 2 bokkers die dan een andere mening hebben als het grootste gros.

ook dat sommige bokkers niet goed tegen commentaar kunnen ,plaats dan geen foto's
of negeer het negatieve commentaar , of beter nog, doe er wat mee, laat lezen aan je eigen instructie oid !

ik erger me ook steeds meer aan die bytes vretende avatars, er zijn er een paar.. mag ik die noemen?
die de pagina's onwijs vertragen. ik weet dat er een limiet op zit, maar toch zijn er echt enkele die vreselijk de boel vertragen . en ik zet mijn pagina dan wel telkens op stop, maar als die persoon meerdere berichten heeft geplaatst op een pagina duurt t wel even voor ik alles kan lezen...
okej ik weet ik heb een oude pc... maar ben ook maar een arme boerin Tong uitsteken
ook die overdreven veel smileys in onderschriften ... please kan daar niet wat aan gedaan worden?
of ben ik de enige die me daaraan ergert?

ik zal vast nog wel wat ergenissen zijn vergeten Haha!
dus brand los!

of krijg ik meteen een slotje? Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door CM_ op 17-05-04 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:44

slotjes en teveel smileys

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:45

MSN en Breezer taal. Daar kan ik me kapot aan ergeren. Taalfouten niet zo, dat kan gebeuren.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:46

is er ook een optie: all of the above ?? Haha!

van sommige mensen kan ik het nog wel hebben, mensen die nieuw zijn weten immers niet hoevaak er al een sloftopic is geweest... maar over het algemeen is het erg vervelend.
dit is wel heel simpel op te lossen: gewoon die topics niet lezen en er niet teveel poeha van maken Knipoog

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:50

Sorane schreef:
MSN en Breezer taal. Daar kan ik me kapot aan ergeren. Taalfouten niet zo, dat kan gebeuren.


Dit is ook mijn nummer 1 maar t is jammer dat je maar 1 keuze uit de poll kan halen Knipoog

Edit: deze is absoluut mijn nr. 2: bokkers die te vaak slotjes veroorzaken door hun nutteloze discussies/negatieve reacties?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 09:58

ja ik dacht later eraan dat ik ook een "all above " keuze erbij moest doen
zo even kijken of me dat nog lukt Knipoog

en idd zouden er meer keuzen aangeklikt moeten kunnen worden .... ( ook een optie ! LOL )
maar ik denk dat je dat oook in je bericht wel erbij kan zetten
t lijkt mij voor de moddies wel waardevol om te weten waar bokt nog last van heeft, en wat er dus beter kan

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:58

Vul zelf in: "Topics om te klagen" Scheve mond

Het lijkt me niet echt waardevol voor moddies om uit zo'n, IMO, nietszeggend lijstje te moeten kiezen Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:02

Een bewegende avatar heb ik zelf dus daar irriteer ik me niet aan Haha!
Maar kan me voorstellen dat het vervelend is voor mensen met een wat oudere compu of langzamer internet....

Negatieve reacties op hulteugels, kan ik me voorstellen als ze verkeerd gebruikt worden, als ze goed gebruikt worden heb ik er geen problemen mee. Jammer dat mensen zich altijd zo moeten verdedigen als ze een topic plaatsen met bijv. een slof, martingaal oid.

MSN taal is behoorlijk irritant!!
Zo ook bepaalde bokkers Tong uitsteken
Ook onderschrift met smileys ja...

Nou ja eigenlijk alles wel behalve de bovenste!!
Het had idd handig geweest als je meerdere keren kon stemmen!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:03

de negatieve superharde reacties, zonder dat er opbouwende kritiek/uitleg wordt gegeven. ik heb veel moeite met zulke kwetsende reacties, en probeer het altijd voor anderen op te nemen als die zulke reacties krijgen. wat dat betreft schort het nog wel eens aan normen en waarden op bokt.
Laatst bijgewerkt door missnynke op 17-05-04 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 11:04

marrie, jouw ava is niet storend, die beweegt wel maar vreet weinig bytes
net als die van kawa Haha! slijm slijm
die vreet ook geen bytes

maar die van kusia en asjoenogwattes die zijn echt vervelend !

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:08

Owh gelukkig hihi!!! Missnynke heeft ook wel gelijk vind ik!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 11:35

ja klopt, sommige bokkers geven altijd weer dezelfde negatieve reacties, en vaak ook slecht onderbouwt
meer zo van ja ik ben goed, ik weet alles, dus dat moet de rest maar van me aannemen
daarom lijkt t mij ook sfeerverbeterend als er bijvoorbeeld naast tem een klachtenforum oid of iets anders in die trand is, voor bepaalde bokkers... teveel klachten is ow?
nu ben ik ook liever geen klikspaan, maar idd wat nynke zegt, sommige bokkers stampen anderen in de grond zonder het goed te onderbouwen Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:37

Ja dat is wel een goed idee crossmonster!!
Een klachtenforum, waarom niet? Er zijn er die altijd maar banketstaaf en negatieve reacties neerzetten. Wordt je soms erg moe van daarom lees ik het ook maar niet Tong uitsteken

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:39

MSN taal of gewone taal zonder punten en komma's waardoor het zo'n mega lap tekst wordt, die moeilijk te begrijpen is. Of mensen die bijvoorbeeld alles typen met een mengeling van kleine en hoofdletters.



Van die avatars heb ik gelukkig geen last, maar ik heb kabel en dan merk je dat gewoon niet, kan me wel voorstellen dat het lastig is als je een langzamere verbinding/computer hebt. Hele drukke onderschriften ben k niet zo kapot van...

Aan de vaste bokkers erger ik me niet, ik kan van het grootste gedeelte (zo niet van alle) nog heel wat leren. Ik heb er wel een hekel aan als een topic voor de duizendste keer voorbij komt... of als er afkrakende commentaren bij staan. Je kunt ook op een andere manier zeggen dat je het ergens niet mee eens bent...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 11:44

idd dat typen met grote en kleine letters :S
vreselijk
maar valt IMO ook onder de msn taal...

ik heb een goede kabelverbinding, maar een pc die van "kliekjes" is gemaakt
het enisgte wat nieuw en goed is,is mijn harde schijf die is zo groot dat mijn windows niet eens kan aangeven hoe vol ie zit Haha!
al mijn onderdelen zijn stukjes uit andere (kapotte) pc's
dus oftewel ik kan computeren maar moet genoegen nemen met veel wachttijden Tong uitsteken

ik kan me wel ergeren aan vaste bokkers, omdat het toch ook wel vaste bokkers zijn die hun mening opdringen of een kijk mij topic openen
nu negeer ik die kijk mij topics gewoon , daar niet van .
maar die mening opdringen... kost me teveel moeite daar overheen te lezen en er niet op te reageren Schijnheilig

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:56

Ik vind MSN en breezer taal verschrikkelijk irritant. Daarom zeg ik er vaak ook wel wat van, maar vaak wordt er niet eens op gereageerd. Scheve mond

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:00

Zeker weten de MSN-taal.

Als je eerst nog moet gaan ontcijferen wat er staat (van meestal een zinloos bericht) dan klik ik gelijk weer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:13

Schijnheiligheid.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 12:16

ryanne OK dan! idd !

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:22

Ik heb gekozen voor allemaal, op dit moment eigenlijk vooral een aantal bewegende avatars. je hebt van die hele kleintjes, dat is geen probleem maar die met meerdre plaatjes, en dan vooral degenen die zo mooi alles in elkaar later overlopen, zijn echt vervelend!
vooral als er een aantal onder elkaar zitten, vlak boven het vakje waarin je snel je bericht kan typen. ik heb een superslenne computer en internetverbinding, dus daar kan het niet aan liggen, maar dan lukt het gewoon niet die tekst te typen, de letters hebben 10 sec vertraging ofzo!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:34

MSN/breezah taal...de rest maak ik me niet zo druk over Clown

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:34

Ann schreef:
MSN/breezah taal...de rest maak ik me niet zo druk over Clown


Nou ben ik he helemaal mee eens!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 12:37

Yessy schreef:
Ik heb gekozen voor allemaal, op dit moment eigenlijk vooral een aantal bewegende avatars. je hebt van die hele kleintjes, dat is geen probleem maar die met meerdre plaatjes, en dan vooral degenen die zo mooi alles in elkaar later overlopen, zijn echt vervelend!
vooral als er een aantal onder elkaar zitten, vlak boven het vakje waarin je snel je bericht kan typen. ik heb een superslenne computer en internetverbinding, dus daar kan het niet aan liggen, maar dan lukt het gewoon niet die tekst te typen, de letters hebben 10 sec vertraging ofzo!



pagina op stop zetten

maar ze zijn dus gewoon idd supervervelend, elke keer de pagina op stop zetten word je ook niet vrolijk van

ook veel smileys in onderschrift veroorzaken dit probleem Boos!

daarom zou ook evt middels bijvoorbeeld TEM
zulke ava's vermeld moeten worden
misshcien niet helemaal eerlijk van me, maar ik heb ze al wel in dit topic genoemd, deze 2 maken mijn pc iig vreselijk traag Scheve mond
en als meerdere mensen hier last van ondervinden vind ik dat deze ava's gewoon veranderd moeten worden ... toch?

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:47

als je op Esc drukt stopt de pagina toch? dat vind ik wel een goed idee Lachen
Smilies in onderschriften heb ik gelukkig weinig last van, alleen de bewegende, maar dat is niet alleen in onderschriften, ook in normale berichten dan.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:54

ja of als je op stoppen drukt boven in je scherm. staat daar bij startpagina en bewerken enz..