Help!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 08:43

Bokt is nu bij mij in het bruin klopt dat?
links bovenin staat bij mij phpbb logo en het boktlogo is weg.

Ik wilde net profiel wijzigen en nadat ik op okee had gedrukt kwam ik op een bruine achtergrond uit.
Ik wilde naar forumvragen om dat te melden toen de computer een foutmelding gaf. heel snel ging dat iets over een internefoutmelding en toen flikkerde ie alles eruit.
Geprobeerd opnieuw i-net op te starten maar elke keer als ik naar bokt wilde gaan verscheen die foutmelding (en gaat net zo snel weer weg)
Overnieuw opgestart en nu kan ik wel op bokt komen.

Er staan nu rechts van mij allemaal vreemde smileys 1 met grote ogen 1 die steed rood wordt 1 met een ? en een ! erin.
Ook 1 met een lampje.
hebben meer mensen dit? naast het phpbb logo staat bokt.nl daaronder faq/gebruikerslijst/zoeken en rechts staat profiel/gebruikersgroepen/uitloggen[nimber]

Rolleyes 8) :!: :arrow:

zijn een paar smileys
hebben meer mensen dit of is dit een bug?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 09:06

Ik heb trouwens de PB's en de Online gerbuikers in een apart topic onderaan staan kan ik inplaats van op forumvragen op priveberichtenklikken daarvoor staat een roodbrievenbusachtig icoontje.
naast voorbeeld en ok bij plaatsen van bericht staat ook afbreken bij mij en ik kan geen poll plaatsen bij een nieuw bericht 8) :evil:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 09:20

Okee als ik uitlog kom ik nu achter krijg ik het blauwige scherm weer maar zodra ik dan weer inlog wordt alles weer bruin

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 09:26

Nimber ik hadgisteren ook zoiets, als ik ingelogd had dan had ik ook een ander beeld. De rest van de bokkers thuis hadden dat niet dus Tony heeft het even weer verandert
voor mij. Had iets met Silver te maken of zoiets. We kregen ook allemaal emails gestuurd. Had ik verkeerd ingesteld. dus ook weer opgelost. En volgens mij heb ik nu ook overal een abbonnement op dus dat moeten ze ook nog even veranderen. Maar euh verder gaat ie wel goed hoor *LOL*