UN's en waarschuwingen

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:47

runningkawa schreef:
wat raar dat die niet vervallen
Want ik vind het nogal een verschil of je 3 un's in 3 jaar tijd hebt en meer dan 10.000 posts.
Of 3 un's in 3 maanden tijd en 300 posts.

ja idd, als 3 UN's een waarschuwing word.....dus UN-> OW ----> vervalt na 3 maanden
dus die UN's zouden dan ook eik moeten verdwijnen
ik heb er overigens 3... in minder als een jaar tijd en met meer dan 3000 berichten
overigens was ik het met de tweede UN helemaal niet eens, maar ik heb geen antwoord gekregen op mijn PB waarin ik dat vroeg.....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:09

runningkawa schreef:
ik heb in een ow ook eens gevraagd om opheldering, ook nooit gekregen, terwijl dat wel braaf onderaan de mail staat.
Maar was te veel werk om een keer te reageren denk ik Verward

ja want ik heb 2x teruggemaild voor verdere opheldering....de laatste UN heb ik maar laten zitten want je krijgt toch geen antwoord nee....
en van de laatste was ook het topic verwijderd , dus ik kon ook niet meer zien WAT ik nu verkeerd had gedaan .....Scheve mond

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:52

het schijnt trouwens ook dat je niet alle UN's te horen krijgt.... ben dus eik wel benieuwd naar hoeveel ik er dus in het echt heb !! *LOL*

[statje!!!!] Haha!

en als er bijvoorbeeld in een topic UN's worden uitgegeven... en dat komt omdat er twee vechten....dan vind ik ook dat BEIDE een UN moeten hebben ...... en dat dat dan evt ook vermeld word in het topic , wie er een UN hebben gehad... wel zo eerlijk als beide partijen dan een UN krijgen , want daar heb ik sterk mijn twijfels over.... want waar 2 vechten hebben 2 schuld......
van mij zou er best een openbare lijst mogen komen van de gebruikers en hun UN's... is meteen als voorbeeld voor wat je dus niet mag doen op bokt!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:57

Amethyst schreef:
crossmonster: en dan ook met de reden erbij waarom diegene een OW of UN heeft gekregen?

Zou me wel leuk lijken trouwens Tong uitsteken

ja zeker met de reden, anders heb je er niets aan... evt zou er dan inspraak van de betreffende ;persoon erbij gezet moeten kunnen worden ,en nog mooier zou zijn , de reacties van de eventueel betrokken andere personen ..... dan kun je een eventuele ruzie dus ook op dat topic , uitpraten ..... ipv in het topic waar de ruzie is begonnen ... lijkt mij eerlijk gezegd een strak plan !

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:59

Ilkkah"]
[quote="crossmonster schreef:
het schijnt trouwens ook dat je niet alle UN's te horen krijgt.... ben dus eik wel benieuwd naar hoeveel ik er dus in het echt heb !! *LOL*

[statje!!!!] Haha!

en als er bijvoorbeeld in een topic UN's worden uitgegeven... en dat komt omdat er twee vechten....dan vind ik ook dat BEIDE een UN moeten hebben ...... en dat dat dan evt ook vermeld word in het topic , wie er een UN hebben gehad... wel zo eerlijk als beide partijen dan een UN krijgen , want daar heb ik sterk mijn twijfels over.... want waar 2 vechten hebben 2 schuld......
van mij zou er best een openbare lijst mogen komen van de gebruikers en hun UN's... is meteen als voorbeeld voor wat je dus niet mag doen op bokt!

Waarom zouden ze geen bericht geven van een UN?!
Ze moeten toch een verklaring(uitleg) geven van je UN
[/quote]
dat werd laatst in een ander topic verteld, waar het ook over OW's en UN's ging.... daarin zei iemand dat je niet alle UN's te horen hoefde te krijgen .... maar dat ze wel degelijk aan je naam verbonden zitten ... Scheve mond

ik wil dus eigenlijk wel precies weten hoe een beruchte bokker ik ben Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:04

statje !!!!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie