trojan horse virus?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

trojan horse virus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 12:32

Ik heb volgens m'n virusscanner (norton) een trojan horse virus op m'n pc. Maar het probleem is, hij kan m niet in quarantaine zetten, en ook niet verwijderen.
Nou heb ik net met de optie zoek bestanden het virus op m'n pc opgezocht, en gevonden. Maar weer kan ik m niet verwijderen!
Wie weet hoe ik m wel kan verwijderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:39

Ik heb geen idee hoe je hem moet verwijderen, maar wij hebben hem ook op de computer gehad. Mijn vader heeft hem toen verwijderd. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:31

Neem een on line scanner en verwijderaar voor trojan's een half jaar geleden had ik er ook een, een geel vraagtekentje en met die on line scanner is ie weggehaalt.

Ook zit er een map in je software, als het goed is met ms. connect en dat bevat het virus.
Voor meer info kan je eens gaan kijken op www.breekpunt.nl

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:57

Volgens mij lukt het niet om hem te verwijderen, omdat trojan horses meteen actief worden/zijn als Windows draait.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:18

Marsje schreef:
Volgens mij lukt het niet om hem te verwijderen, omdat trojan horses meteen actief worden/zijn als Windows draait.


waarom is het mij dan wel gelukt?

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 19:35

Volgens mij heeft norton hem nu verwijderd. Heel vaag, eerst gaf norton steeds aan dat hij m niet in quarantaine kon zetten, en ook niet kon verwijderen. Verward
Vandaag heb ik weer een systeemscan uitgevoerd, en gaf hij ineens aan dat hij verwijderd was.
Maar of ie nu echt weg is? Scheve mond

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:48

Voer anders voor de zekerheid een gratis online scan uit, bijvoorbeeld HouseCall