[HELP] Hotmail probleem....... Gehackt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

[HELP] Hotmail probleem....... Gehackt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 14:04

Wij hebben sinds een aantal weken adsl van Wanadoo. Heel leuk natuurlijk! Maar sinds gisteren (zaterdag) kunnen we niet meer op Hotmail komen!

Kan het zo zijn dat we gehackt zijn? We hebben een open computer ofzo? Verward Ik heb er geen verstand van!!!!

En op mijn werk kan ik wel zo op hotmail komen en m'n box checken! Hoe kan dit?

Als ik me aangemeld heb (gebruikersnaam + wachtwoord) krijg ik dit: De pagina kan niet worden weergegeven.


Kan iemand mij helpen Verdrietig

tan4gen4

Berichten: 42
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:18

Dat hebben wij ook een heel tijd gehad! Dat lag aan de internet instelling bij ons. Hoe wat waar wanneer precies, weet ik niet... Ik kan het helaas ook niet aan mijn pa vragen omdat hij op vakantie is...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:04

Dit heeft niks met het hacken van je computer/hotmail te maken... Als dat zo was, en iemand heeft je wachtwoord veranderd, dan krijg je de melding dat je wachtwoord niet klopt... Wat het wel is kan ik je niet vertellen...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 16:38

Niemand van de hele familie kan op hotmail komen Verward We hebben al gekeken naar de internet instellingen, maar ik wordt er echt niet wijzer van.....

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:59

kan je wel op alle andere sites komen? op school hebben de computers hetzelfde probleem bij ons, maar dat is omdat ze daar een bveiliging tegen hebben..

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 19:52

We kunnen op alle andere site's komen. Gelukkig maar Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:21

Kennisje van me heeft ook wannado en het schijnt dat wannado dus af en toe zomaar sommige sites blokkeert, dan kan je er dus inderdaad gewoon neit meer op komen. Contact opnemen met wannado dus...

tan4gen4

Berichten: 42
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:32

Kun je wel op andere sites ook inloggen??

Mijn pa zal het vast wel weten, aangezien wij het ook steesd hadden... Hotmail (en msn trouwens ook) konden we niet inkomen. Ook: Kan de pagina niet vinden of iets dergelijks.

Hopelijk los je het zelf op anders zal ik het donderdag wel even aan hem vragen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 16:16

Ik kan op alle andere pagina's komen!!!! Zou je het even aan je vader willen vragen *kijkt smekend*

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:41

Hadden wij op school ook, kwam door de manier waarop je op internet ging.. Of zoiets, zei die man. Verward Bijv. ipv op het knopje drukken EXPLORER.. via een link op internet gaan, of zoiets dergelijks Verward

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:03

misschien zit je achter een firewall die hotmail niet accepteerd, even bellen naar Wanadoo dus.

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:19

bij mij deed hij het altijd en nu kom ik er ook niet meer in.. *help* Haha!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:21

Ik dacht precies hetzelfde als newforestlover! Ik denk dat je achter een firewall zit. Maar probeer het anders is via www.hotmail.nl. Bij ons op school hadden ze heel lang ook firewalls enzo zodat niemand op hyotmail kon komen. Dus voor de gein proberen we .nl en hij deed het.

Anders even kijken naar je internetinstellingen...

Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:27

ik kan sinds gister ook neit meer op hotmail komen..

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:43

Ik weet wat het is denk ik. Wij hebben precies hetzelfde gehad (toevallig ook met wannadoo adsl) We hebben hem toen naar zo'n computerwinkel gebracht om te laten maken, en toen bleek dat er een soort virus op zat, dat door alle reclame en door bijv. kazaa op je computer kwam. Het heet geloof ik spyware, en het zorgt ervoor dat je computer dingen uit zichzelf gaat doen. (zo is het mij tenminste uitgelegd) Het schijnt heel makkelijk op te lossen te zijn, gewoon ff een systeem herstel doen. (vraag me niet hoed at moet, want ik heb er de ballen verstand van)
Veel succes ermee!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:39

Heeft t niet iets met cookies te maken?