website van xs4all?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

website van xs4all?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 15:12

omdat iedere keer mijn foto's worden gedelete door al die uploadsites, wil ik eens een plekje voor m'n foto's die wel voor altijd blijft. we hebben internet van xs4all en daar kan ik sites maken tot 500 Mb aan foto's ofzo, en 900 Gb uploaddinges, dus dat wordt niet verwijderd.

Het enige probleem, ik begrijp helemaal niets van de manier van websites maken. ik ben expage en geocities enzo gewend, kan niet met html werken (heel klein beetje, maar niet genoeg iig). nou vraag ik me af of er een andere manier is om een site te maken, met simpele porgramma's ofzo waarmee ik gewoon een fotoalbum oid kan maken. het hoeft er niet professioneel uit te zien, maar gewoon een plek waar mijn foto's kunnen staan.


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 15:32

ja het gaat mij echt alleen om de foto's. ik heb al een gewone site via geocities, maar daarvandaan kan ik geen foto's naar o.a. bokt linken.
ik heb hier wel een cd-rom met daarop een 'internet homepage designer,' web-fix professional heet dat, maar dat ziet er nogal moeilijk uit.

edit: we hebben een uploadprogramma WS_FTP nogwat heet dat, maar ik begrijp echt niet hoe die werkt

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:00

misschien paar nulletjes eraf of paar lettertjes veranderen? ik ben zo slecht in die getallen Clown

edit: was 50 Mb en 5 GB, nu kom ik zeker erg dom over Scheve mond

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 15:14

Dyonne schreef:
Ik heb hem ook bij xs4all. En dan met WS_FTP foto's uploaden. Werkt prima, ik kan het alleen niet uitleggen denk ik. Ik snap het nu wel, eindelijk.

kan je het echt niet? ook niet een klein beetje? Schijnheilig

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 18:29

dat had ik inmiddels door ja Lachen maar nog steeds geen antwoord op m'n vraag Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:43

ok *baal*
dam moeten de foto's nog een paar maandjes wachten (lees: stomme school)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers