Geen plaatjes voor zieke Liesje_Lover?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:54

Ik zou gewoon bokt sluiten. Zijn we meteen van het hele gezeur af

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:37

Wat mij een beetje steekt is dat hier een meningsverschil wordt uitgevochten over de rug van LL. Dat vind ik erg jammer. Persoonlijk stoor ik me niet aan de plaatjes in haar topic en leef ik erg met de lieve meid mee. Maar persoonlijk denk ik niet dat LL het leuk vindt om een topic op deze manier te zien over haar. Zou ik in ieder geval niet vinden.

Wat ik zo onderhand wel heel jammer vind is dat om het minste geringste er op bokt een hetze ontstaat. En vaak toch wel weer van dezelfde mensen.

Ik zou zeggen: maak er dan een regel bij of sta het toe. Maar laat het daar dan bij.

En nu heb ik me vast weer heel gehaat gemaakt maar ja, het zij dan zo, het is mijn eerlijke opmerking vanuit het hart.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:17

Cody"]
[quote="Chantalleke schreef:
Euhm als ik hier nog wat op mag zeggen!! Een plaatje doet voor mij meer dan duizend woorden.

Waarom?? Lezen is moeilijk voor mij en een plaatje duidelijker! Het heeft me ook een hoop goeds gedaan toen ik in een KÜT periode zat en zit!


Maar is een plaatje in een topic dan mooier dan een plaatje via PB??
Dat is dus juist het punt waar ik het niet meer snap.
Plaatjes mochten namelijk nog best, al stuurde Botervlieg er 100 op een dag naar Liesje_Lover! Mijn enige verzoek (na een tijdje pas) was om dat dan via PB te doen.
[/quote]

Het plaatje zal niet veel verschillen maar ik kan me wel voorstellen dat het Liesje een kick moet geven dat ze een mooi topic voor haarzelf heeft. Eerlijk is eerlijk, dat zou mijn ego ook enorm vleien, en hoe meer hoe beter. En ik ben het wel een beetje met BV eens, onze lieve Dorine had zelfs een tijdelijk eigen forum en geheel terecht. Ik kan dan het probleem in een enkel topicje dan ook niet zo erg zien.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:07

De Bart der Barten heeft gesproken. Order please, I SAID ORDER !!! Haha!

En nu ga ik je even een pb sturen en ik wens een antwoord terug Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:14

Je hebt mij toch niet horen zeggen dat ik 'NU' een antwoord wens? Als ik maar een keer een antwoordje krijg Haha!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gigixponys en 9 bezoekers