Slowchat aanmelden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 19:50

Je hebt nog geen 150 paardenposts (75 pas, en dus 100 in de 'algemene' fora) ik weet alleen niet zeker of het ook echt zo werkt, dat je 150 dingen in de paardenfora (bovensten) gepost moet hebben.
Of de moderator reageert niet, ik weet niet hoe lang je steeds gewacht hebt?


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:16

Zoeken, dan bij 'Categorie' paarden selecteren, in zo'n 'drop-menuutje' (zelf verzonnen woord volgens mij Verward)
Jij hebt er bijvoorbeeld 29 Xara.
(Nou moet ik eerlijk zeggen, ik heb er ook maar 160.. en ik ben al aardig wat langer lid Lachen )


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:33

DaphneL schreef:
Zoeken, dan bij 'Categorie' paarden selecteren, in zo'n 'drop-menuutje' (zelf verzonnen woord volgens mij Verward)

Even onbeleefd mezelf quoten, maar misschien voortaan goed lezen voordat je iets vraagt wilfredlover?
Toevoeging: dan bij auteur natuurlijk je eigen nickname intypen (dus 'wilfredlover' voor jou)

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:56

Voor de tigste keer, klik op zoeken, tik je eigen nickname in bij auteur en kies bij categorie over paarden.
Dan zul je erachter komen dat je nog maar 134 berichten hebt in de paardenfora.
Voortaan gewoon heel het topic lezen, dan staat er al 3× een oplossing, die verandert niet als hij opnieuw gezegd wordt hoor.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:26

Die 55 resultaten kloppen niet, het zijn er 134
Jij hebt waarschijnlijk op onderwerp gezocht (nee, dat is je nog niet uitgelegd) Onder categorie, kun je ook kiezen voor berichten (in dat bolletje klikken)
Probeer eens wat duidelijker te typen, met leestekens, ik moet je berichtje namelijk 5× lezen voor ik hem snap Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers