Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Janine1990 schreef:Ik herinner me het topic van een hele jonge bokster die op de een of andere manier aan een jonge pony kwam. Ik dacht dat het een shet of mini was, kleur was palomino.
Het zag er allemaal heel slecht uit, maar die meid had er echt veel voor over om dat beestje op te lappen. Stuitte hier en daar op heel wat tegengas, maar daar trok ze zich niets van aan. Het leek of het diertje een aandoening had, maar dat kon ook gewoon door de groei komen. Ik ben ze uit het oog verloren, maar ben wel heel erg benieuwd wat er van die pony is geworden uiteindelijk!
Iemand die weet waar ik het over heb?
Janine1990 schreef:Ik herinner me het topic van een hele jonge bokster die op de een of andere manier aan een jonge pony kwam. Ik dacht dat het een shet of mini was, kleur was palomino.
Het zag er allemaal heel slecht uit, maar die meid had er echt veel voor over om dat beestje op te lappen. Stuitte hier en daar op heel wat tegengas, maar daar trok ze zich niets van aan. Het leek of het diertje een aandoening had, maar dat kon ook gewoon door de groei komen. Ik ben ze uit het oog verloren, maar ben wel heel erg benieuwd wat er van die pony is geworden uiteindelijk!
Iemand die weet waar ik het over heb?
Benfan schreef:Die was toch al heel oud?
Suzanne F. schreef:Ja Daantje. De pony is overleden inmiddels.
mika11 schreef:Geen idee of iemand hem zich nog herinnerd.
Maar dat was Holypope, in het dagelijks leven hoefsmid volgens mij.
Hij is niet heel erg lang op bokt geweest, en kreeg toen al een permanente ban. En is toen naar poetsplaats gegaan.
Maar het was wel een beetje in de hoogtijdagen zeg maar, hij zat nog bij ons in het huiskamer topic, met Quartel en nog meer anderen.
Zulke types en topics waren toen de reden dat ik dagelijks op bokt was.
insun schreef:Telpeva schreef:Heeft iemand nog wel eens iets gehoord of gezien van Holypope? Zijn humor vond ik leuk!
Even op naam gezocht. En ook hij is gestorven.
Suzanne F. schreef:
Electra63 schreef:
Ik heb paar weken geleden van een bokker een PB gehad, dat Holypope nog niet zo lang geleden is overleden. Hij heette Dolf en was hoefsmid.
Echt? Oh jeetje dat wist ik niet. Wat sneu.
Ik heb even terug gezocht in mijn PB's.
Hij is eind april/begin mei dit jaar overleden.
Ik heb nog met Holypope en Papagroom in een HK gezeten en allebei gewoon nu overleden.
CrazyCat schreef:Wat mij opviel na een bokt pauze van enkele jaren dat KoudbloedKim niet meer op bokt is.
Ze zijn wel nog actief op youtube.
Jolliegirl schreef:Kbk is van bokt afgegaan vanwege de kritiek op haar paarden en leefwijze met een uitkering.
Zonde..het waren altijd leuke topics.
Gebruikers op dit forum: Mo_Noah en 4 bezoekers