Ik kreeg hem weer op mijn pc... Heb overal (wederom) bezwaar tegen gemaakt en alles verworpen. Kan hier nog eens naar gekeken worden? Ik wil niet elke keer weer bezwaar gaan aantekenen... (maar zal dit wel gaan doen).
4DD-instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)
"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."
Ik krijg hem ook weer regelmatig, zowel op mobiel als desktop browser.
You got your passion, you got your pride But don't you know that only fools are satisfied? Dream on, but don't imagine they'll all come true When will you realize, Vienna waits for you?
Is een oude topic, maar ik krijg die ook op mijn mobiel en kan niet accepteren en niks. Blijft gewoon staan. Dus via mijn mobiel kom ik er nu niet meer op Cookies verwijderen etc heeft niet geholpen.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan op mijn computer in incognito modus. Loopt helemaal vast.
~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~