Hoe zit dat met nieuws uit niet- Bokt bronnen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hevonen

Berichten: 5605
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Hoe zit dat met nieuws uit niet- Bokt bronnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-20 17:11

In het verleden heb ik enkele malen een topic geopend over (paarden)nieuwsberichten die ik elders in de pers tegenkwam. Deze topics werden dan zonder opgaaf van reden verwijderd. Ik was daar nogal verbaasd over. Soms dook zo'n nieuwsbericht dan later op in het Bokt-nieuws en stond erbij dat dit bericht door een aantal soms met naam genoemde forumleden was ingezonden.

Ik begrijp daaruit dat je kennelijk zelf geen nieuwsitems mag plaatsen en om commentaar of informatie mag vragen. (mijn berichten betroffen onder meer een men-ongeluk van een kennis van mij, een verwaarlozing en een heel bijzondere trainingstechniek - in allemaal plaatste ik in de inleiding een link naar het artikel erover).

Je mag zelf dus kennelijk geen nieuws plaatsen maar waar meld je dat dan?


*Ik vraag het eigenlijk omdat momenteel er weer een heleboel ellende is omtrent mishandelde paarden, vooral in het Frans-Duitse grensgebied, maar ook al in het Nederlands-Duitse grensgebied. Ik zou dit onder de aandacht willen brengen.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers