Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_San87_

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:17

Ik ben benieuwd. Zou wel heel dicht op discussie om de leeggehaalde posts gaan zitten.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:29

Tica_81 schreef:
_San87_ schreef:
Ik ben benieuwd. Zou wel heel dicht op discussie om de leeggehaalde posts gaan zitten.

Waarom? Het gaat hier om de posts die anders door mods verwijderd zouden worden.
Dus ipv dat het alleen verdwenen is, is de tekst vervangen door een groene mededeling.

Dat weet ik. En die verdwenen post met nieuwe groene tekst kan offtopic discussie aanwakkeren. Er zijn altijd mensen die het niet eens zijn met een beslissing of een beslissing niet snappen. Die discussie hoort dan niet in dat topic, dus daar moet je als mod dan wel op letten dat dat ook niet gebeurt.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:29

Polly schreef:
Astorga schreef:
Ik ben benieuwd hoe het loopt. Het lijkt me wel een stuk arbeidsintensiever voor jullie.

Of niet, nu moeten we vaak een bericht kwasten en een hele rits reacties op dat bericht ook, hopelijk word dat nu minder

Maar die reacties op het leeggehaalde bericht moeten dan toch ook (deels) leeggehaald worden?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:34

MirandaT schreef:
Dat ligt eraan San :j

Als iemand een lelijke sneer plaatst en jij reageert erop met 'Joh dat is niet lief, ik tem!' dan kan dat voor nu blijven staan. Eerder verwijderde wij dat dan, want je bericht sloeg zeg maar nergens meer op, want het originele bericht was weg.

Nu komt er dan met een groene opmerking [mod]Zo eentje[/mod te staan dat die lelijke sneer verwijderd is, dus dan slaat je bericht nog ergens op.

Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd?

Wat je aangeeft is iets waar we de komende 3 maanden achter gaan komen inderdaad :j

Ik snap wat je bedoelt. Ik doelde op de mensen die de groene opmerking gaan quoten om daarover de discussie aan te gaan.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 16:08

Gini schreef:
Op zich zou ik in het topic zelf een neutrale opmerking plaatsen, zoiets als "Bericht verwijderd omdat die niet voldeed aan de Boktregels" en dan naar de Bokker in kwestie een PB sturen met de exacte reden van verwijdering.

Dit lijkt me de enige echt goede mogelijkheid zonder een mogelijke stempel te drukken op een user.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie