Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:10

Niet mee eens.
De zogenaamd tolerante die zeggen toch zo netjes te zijn zijn grover in hun uitlatingen dan de mensen die ze regelmatig onterecht racist noemen. En zo tolerant helemaal niet. Aleen tegenover die waar ze het mee eens zijn.
Maar als niet iedereen in hun straatje praat gaan ze schermen met racisme, zelfs na uitleg.
Zie dus ook dit topic daaruit.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*



_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:32

Hiraeth
En jij weet wat voor groene pb's andere krijgen?
Bijzonder, bij mij delen de mods dat nooit mee.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:39

Je zou maar mod zijn.... :D dat binnen de lijntjes kleuren maar keihard vuile sneren maken maar dan verpakt in mooie woorden zie ik veel.
Maar dan denk ik weer niet bij wie jij bedoeld Ailill vermoed ik.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:43

Ailill schreef:
_Penotti schreef:
Je zou maar mod zijn.... :D dat binnen de lijntjes kleuren maar keihard vuile sneren maken maar dan verpakt in mooie woorden zie ik veel.
Maar dan denk ik weer niet bij wie jij bedoeld Ailill vermoed ik.
Die mensen weten zelf dondersgoed waar ze mee bezig zijn.

Ja dat denk ik ook :j

Maar dan zie ik dat echt bij een andere groep gebeuren dan jij.
Wat moeten de mods dan?

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:51

Mindim schreef:
Echter is het tegengas ongeveer even groot en dan heft dat elkaar weer op. In het midden staan kan schijnbaar niet meer. Nuance is niet mogelijk.

Precies, grijs kan niet, want je bent een racist of je bent het niet. Meer bestaat er niet.
En dat bepaald de groep zogenaamd tolerante wel wie dat zijn en wie niet.
Mooie beter wereld word het daar van :j

-O-

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:35

Maar dat is toch uit alle hoeken zo Ailill?
Ik vind ook dat sommige uitspraken echt te ver gaan en geef tegengas.
Maar dat zijn waarschijnlijk uitspraken waar jij achter zal staan.

Overigens ben ik nu (tijdelijk) uit die topics gegaan, ben de vieze sneren daar wel beu. En ik vind dat er niets aan gedaan word.

daarom zeg ik al, je zou maar mod zijn :D

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 15:15

Ailill schreef:
_Penotti schreef:
Maar dat is toch uit alle hoeken zo Ailill?
Ik vind ook dat sommige uitspraken echt te ver gaan en geef tegengas.
Maar dat zijn waarschijnlijk uitspraken waar jij achter zal staan.

Overigens ben ik nu (tijdelijk) uit die topics gegaan, ben de vieze sneren daar wel beu. En ik vind dat er niets aan gedaan word.

daarom zeg ik al, je zou maar mod zijn :D
Nee, ik zie dat niet uit alle hoeken zo. En ik ben echt wel zo fair om ook naar mijn eigen deel/visie te kijken en ik probeer het grote plaatje in het vizier te houden.

Maar als er, nogmaals: Telkens weer mensen komen stoken en uitspraken plaatsen waarvan ze weten dat er veel reactie's op komen (en die er vervolgens ook komen), dan vind ik het de verantwoordelijkheid van Bokt om hier (hard!!!) op te handhaven. En dan heb ik het niet over welk stuk fruit het lekkerst is of welke schoenen fijner lopen. Nee, over pijnlijke en delicate onderwerpen, waar veel emotie achter zit.

Daar gaan we het dus nooit over eens worden :)

Peerke, heel goed plan :D
Kunnen we daar over verder wat mooi is en wat niet.

Maar serieus, ik zie erg veel mensen nooit in de paarden gedeeltes maar alleen op het algemene nieuws gedeelte.
Misschien wat striktere regels gaan maken in dat het nog altijd als eerste een paardenforum is.
Dat politieke discussies hier misschien wel niet op de plaats zijn.
Scheelt ook een berg mod werk.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:25

Die van die genen is toch al lang genuanceerd?

"Sommige bevolkingsgroepen zijn van nature meer met oplichtingspraktijken bezig"

Daar denk ik dus aan een kaaskop Nederlander als ik dat zie staan.
Het rare is dan wel weer als ik die zin in de zoekfunctie gebruik hij nergens terug te vinden is als hier en de context niet terug te zoeken is.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:30

Ik bedoel het niet als rechtpraten.
Dat is jou beleving daarvan. (ps een goed voorbeeld van hoe lomp de zogenaamde tolerante bokkers uit de hoek komen)

En ik zie ook dingen staan die ik niet vind kloppen, maar ook dingen waarvan ik gelezen heb dat het al lang genuanceerd is.
En dan kom je toch weer bij de opmerking van de mod hier (sorry naam vergeten) dat tekst soms wel anders over komt dan het bedoeld is.
En dat mag niet vergeten worden.

En die ene opmerking lijkt dan toch verwijderd te zijn omdat hij niet meer te vinden is?
of zoek ik verkeerd?
Als die daadwerkelijk weg is klopt te stelling alles blijft staan iig niet.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:43

In dat topic werd ook aangegeven dat Nederlanders ook worden gediscrimineerd maar het dan weer zo niet gezien of benoemd mag worden.
Dan kan een zin over oplichting ook daar op slaan. Dus ja ook in een dergelijk topic weet ik niet zonder de rest te zien waar het over gaat.
En nogmaals, ik krijg die zin niet terug gevonden, dus wellicht al verwijderd.
Dan klopt het mod beleid daar in toch.

Aan de andere kant mag je ook geen feiten noemen, als veel roofovervallen worden door Marokkanen gedaan, terwijl het feiten zijn, dan ben je ook een racist.
En dan denk ik, zoek het uit en de kont gaat alleen maar meer tegen de krib.
Waar mensen meer verdraagzaamheid willen, krijgen ze tegenovergestelde.
En ik vind dat dus ook duidelijk in de diverse topics die er zijn geweest.
Het was vrij matig maar de toon en over en weer beschuldigingen steeds grover. Ja over en weer!

Ik zou zeggen, sloop heel NM uit bokt.
Laat dat lekker op fok gebeuren.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:42

Dank je Askja.
Raar dat ik dat niet krijg bij de zoekresultaten.

Citaat:
Sommige bevolkingsgroepen zijn van nature meer met oplichtingsprakijken bezig, dus is het logisch dat je daar, mocht je oplichters zoeken, meer naar kijkt. Het punt is alleen, en daar gaat het dan fout, als je er van uitgaat dat iedereen die tot die bevolkingsgroep behoort tot een oplichter bestempeld want dat is dus nooit zo.


Dat vind ik toch heel anders dan alleen die zin van jou.
En wie die bevolkingsgroepen dan zijn kan ik er niet aan uit opmaken.
Zelfs niet welk soort oplichtingspraktijken.
Dus hier kan Jan ook bedoeld worden.

Ik denk dat het daarom ook niet verwijderd is en persoonlijk vind ik dat dus terecht.

En daarom stap ik ook weer uit een topic.
Alles maar racisme noemen gaat mij te ver. Krijg je geen gelijkheid mee.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 13:03

pien_2010 schreef:
knip

Dus ik vind de tip om eens iemand vanuit Bokt met het meldpunt discriminatie te laten praten wel een goede. Misschien iets voor Ods? Juist omdat het zo moeilijk is dit onderwerp om o te modereren.


Dan zou ik zeggen sluit heel nieuws en maatschappij en maak er weer een paardenforum van.
Bij sommige is het nooit goed genoeg hoe er ook gemod word. En als rechters het er al moeite mee hebben hoe iets op te vatten is, gaat dat daarna met een gesprek met iemand van een meldpunt ook niet opgelost worden.
Hier komen dingen voorbij die echt geen discriminatie zijn, ja wel als je 1 zin quote , maar niet als je het hele verband leest. En da is oók waar rechters naar kijken, behalve op bokt mag dat zo blijkbaar 1 zin laten bepalen.
Als dat allemaal verwijder moet worden kan er niets mee gezegd worden.
Aanname, dat vinden sommige geweldig. Maar moet je naar die sommige zijn/haar pijpen gaan dansen?
Dan zou ik zeggen, stekker uit de niet paarden gedeelte, opgelost. En Aangezien veel van die sommige nooit te vinden zijn in die paardengedeeltes zijn die ook meteen klaar op bokt.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 13:37

pien_2010 schreef:
Penotti ik ben een tegenstander gebleken (is je misschien ontgaan) van verwijderen want ik heb graag zoveel mogelijk boven tafel.

Dat neemt niet weg dat het in deze tijd wellicht een goed idee is om hier vanuit beheer eens met meldpunt discriminatie over in gesprek te gaan, juist omdat het zo lastig is. Het een sluit het andere toch niet uit?

Dat klopt dat had ik gezien.
In gesprek gaan word je nooit dommer van, daar kan ik je zeker gelijk in geven.
Maar ik denk niet dat het oplost wat enkele hier graag zien betreft modereren.
En dat is dan weer het onderwerp hier :)

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:50

Ik mag toch hopen dat mensen met een sterkte politieke voorkeur geen mod mogen zijn op algemeen.
En welke kant die mening dan is maakt niet uit, maar dat is dan niet snel onpartijdig modereren.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:30

Pien een persoon met een sterk politieke voorkeur kan zeker een prima mod zijn. Maar niet op algemeen, maar bij bijvoorbeeld informatief.
Niemand kan zijn eigen voorkeur opzij zetten als er een tem binnenkomt met iets waar je een sterke mening over hebt. Kun en mag je mee oneens zijn maar ik vind dat gewoon niet logisch.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 21:38

Jij bent daar misschien voor opgeleid maar dat zal vermoed ik voor veel vrijwilligers niet op gaan. En dan lijkt mij met het aanstellen van een mod voor een bepaald forum onderdeel je juist niet iemand uitkiest die daar met een sterke mening aanwezig was.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Strikter inhoudelijk modereren op uitingen van racisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 22:17

Niet zelf mee posten bedoel ik er ook niet mee.
En nee dus ook niet eens met Karl :)

Dat iemand aangeeft dat het veranderd is op het moment dat 2 gebruikers weer zwart zijn zegt voor mij voldoende.
Maar ook daar hoef je het niet mee eens te zijn :)
Ik vind als iemand dat wel opvalt geen goed teken.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:04

Karl66 schreef:
Joh, ik ben al een jaar of acht mod-af en voor Shadow0 is het nog langer geleden. In de loop van de tijd is het modereren veranderd, dat heeft er verder niks mee te maken dat wij gestopt zijn. Wij modereerden toen ook gewoon volgens de regels en in samenspraak met de andere mods.

Dan lijkt me dat ook niet meespelen voor nu. Dat kan ik dan met je eens zijn.
En het gaat mij persoonlijk ook niet over jou of Shadow, maar dat iemand aangaf wel verschil te merken.
En blijf ik bij mijn mening dat ik vind dat een mod die ergens zeer fel instaat in dat tabblad geen mod hoort te zijn.
Ik zie ook mensen waar ik het wel vaak mee eens ben net zo goed daar niet horen.

(dat vind ik bijvoorbeeld ook van iemand ie alleen maar 24/7 buiten goed vind en elk die anders doet verguist. Die hoort niet op informatief)

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:02

Karl66 schreef:
ik heb het over de mensen die aan de ene kant zeggen dat ze geen racistisch opmerkingen maken, maar aan de andere kant bang zijn dat ze bepaalde dingen op Bokt niet meer mogen zeggen. Maar als ze niet racistisch zijn, dan kan je ze dus gewoon blijven zeggen.

.

Dit klopt natuurlijk niet.
Daar gaat het al de hele discussie over, wat jij en enkele andere als racisme zien is dat vaak helemaal niet.
En dan kan ik me best voorstellen dat mensen zeggen, ik post niet meer, geen zin in dat gezeik.
Dus ze zeggen niet niets omdat ze racistisch zijn, maar omdat ze enkele bokkers kotsbeu zijn.
Als we het dan over strikter modereren hebben....dat is ook een kant die niet onderbelicht mag blijven.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:21

Karl66 schreef:
Er zullen altijd berichten zijn, waarover je het oneens kan zijn of ze racistisch zijn. Maar voor een aantal berichten gaat dat echt niet op. Op het moment dat je een hele bevolkingsgroep aan een negatieve eigenschap koppelt, dan is dat gewoon een voorbeeld uit het schoolboekje van racisme. Ik snap werkelijk niet dat mensen dat soort berichten blijven goedpraten. Die voorbeelden, die Askja in het begin van dit topic aanhaalt, daar zit toch geen woord Spaans bij? Dat zijn gewoon racistische uitspraken.

Nee, want daar werd al meteen duidelijk dat het uit zijn verband getrokken werd met halve quotes.
Precies dat maakte direct het punt duidelijk dat sommige alles als racisme zien.

Misschien eens beseffen dat de wereld minder rot is dat dat je denkt.

_Penotti schreef:
Citaat:
Sommige bevolkingsgroepen zijn van nature meer met oplichtingsprakijken bezig, dus is het logisch dat je daar, mocht je oplichters zoeken, meer naar kijkt. Het punt is alleen, en daar gaat het dan fout, als je er van uitgaat dat iedereen die tot die bevolkingsgroep behoort tot een oplichter bestempeld want dat is dus nooit zo.


Dat vind ik toch heel anders dan alleen die zin van jou: Sommige bevolkingsgroepen zijn van nature meer met oplichtingsprakijken bezig
En wie die bevolkingsgroepen dan zijn kan ik er niet aan uit opmaken.
Zelfs niet welk soort oplichtingspraktijken.
Dus hier kan Jan ook bedoeld worden.

Ik denk dat het daarom ook niet verwijderd is en persoonlijk vind ik dat dus terecht.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:25

Amandavd schreef:
Wie ben jij om te bepalen of iets wel of niet racisme is?

Daar ben ik net zoveel in als jij of andere. Niet minder, al wil men dat zo zo graag laten doorschijnen.
Dus kan dit topic dan op slot?
Mods hebben gesproken en klaar, niet jullie gehoopte antwoord, jammer dan.
Want dat is wat het nu is, door blijven stampen op de grond. Ik krijg mijn zin niet.
Met alles wat hier staat, 20 pagina's lang is er geen enkel ander inzicht gekomen bij wie dan ook.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:36

Amanda, als ik namen noem is dat op de man en dat mag niet van het modteam, daarom maar de omschrijving jullie, waar ik zelf ook niet achter sta.

Ja op houden met steeds die riedel draaien, weer verwijzen naar halve quotes heeft echt geen zin. Dus lijkt stoppen me zelfs best wel een goede stap. :j

Ik kan precies even goed zeggen wat racisme is als jij, je, jullie een ander. Dat is geen alleen recht van die bepaalde "jullie" hier.
En daarom weer, wat heeft dit topic verder nog voor zin?
Mods hebben aangegeven het niet zo stellig te zien als sommige hier, wat valt er nog te zeggen?

Amandavd schreef:
Jullie gehoopte antwoord? Hou daar eens mee op. Je hebt geen idee wie die jullie is en gooit er klakkeloos mee om je eigen standpunt te verdedigen? Of discussieer fatsoenlijk of stop ermee. Maar constant roepen jullie dit, jullie dat is zo kinderachtig.
Ook roepen dat mensen op moeten houden met discussieren want ze krijgen hun zin toch niet slaat nergens op.

De reden dat ik het vraag is omdat jij in je vorige post maar even bepaalt wat wel of geen racisme is maar dat kan jij inderdaad net zo evenmin als de rest.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:06

Amandavd schreef:
En toch bepaal jij wat wel of geen racisme is door te zeggen in je vorige post:
Daar gaat het al de hele discussie over, wat jij en enkele andere als racisme zien is dat vaak helemaal niet.

Dat kun jij niet bepalen en dus is het geen argument. Voor de rest dragen jouw posts inhoudelijk net zo weinig bij als de posts die jij bestempelt als riedel draaien, naar halve quotes te verwijzen. Je doet nu datgeen waar je de rest van 'beschuldigt', doorzeiken, doordrammen, draaien, nutteloze kreten roepen als jullie dit, jullie dat.

En jij mag wel persoonlijk worden? Ik mag dat niet van het team.

Maar klopt, dit hele topic, jij jullie maar ook ik, is benoemen wat wijzelf als discriminatie zien.
En mijn bericht is daarmee dezelfde waarde als die van iedereen.
Als je daarmee zegt dat mijn post geen waarde heeft, geen argument en alles wat je net maar benoemde, gaat dat net zo op voor de rest van het topic.

De nutteloze kreten zijn al uitgelegd, zegt direct iets over je leesvaardigheid en inderdaad het willen bijdragen aan het topic, ook niets.
Dus zou je je eigen bericht ook ten harte willen nemen voor jezelf?

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:21

Amanda, lezen, meer zeg ik er niet meer van, het jullie heb ik duidelijk verwoord waarom.
Wil je dat niet lezen, niet begrijpen niet zien, prima, jou ding, niet het mijne.
Jij bent nu aan het drammen om te drammen, niets anders.

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:36

Maar als dat van alles wat los en vast zit bespreken betekend dat de mods het nooit goed doen, gebruikers gekleineerd, wat is er dan goed aan dat open te houden?
Tegelijkertijd lopen er regelmatig topic met bokkers zijn geen juristen, zijn geen dokters, ook daar is al gezeik over.
Eigenlijk alles op het algemene gedeelte is gezeik over.
Je zou er maar mod zijn zeg :+

En waar iemand woont is al niet gelijk met waar iemand al zijn hele leven heeft gewoond of waar deze werkt.
Dus als je het dan over aannames hebt ;)

#IkStaAchterBrittDekker

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers