[TECH] Geen indexering zoekmachine tussen 21-07 en 03-08

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

APCIII
Sinterklaas
Sinterklaas

[TECH] Geen indexering zoekmachine tussen 21-07 en 03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-19 20:15

Kan het zijn dat er voor de forum-zoekmachine geen indexatie heeft plaatsgevonden tussen 21-7 en 03-08?

Ik was op zoek naar iets wat in een topic aanwezig zou moeten zijn, maar met de zoekmachine wel naar boven zou moeten komen. Het bleek echter onvindbaar voor de zoekmachine.

Mijn conclusie is dat het hoogst waarschijnlijk is, dat de zoekmachine niet weet wat er in de periode na 21 juli gepost is.

Ter controle heb ik het volgende gedaan:

Als ik zoek op bijv. het woord "groot" kom ik alleen resultaten van vandaag tegen, en daarna pas weer van 21 juli. Het lijkt me dat er in de tussentijd ook gewoon resultaten zouden moeten zijn.

Kan iemand dit even checken in de systemen, en waar nodig opnieuw indexeren?

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts [&] niet past, knipt hem op maat...
Sint erklaas bingo, editie 2019: kind hand haard, Ozosnel watervrees paard, stoomboot pieten werk, leren goed spoed, schoen cadeau verschiet, Malle piet codewoord zoektocht, delen met velen ja of niet, en een gericht gedicht is dit ook al niet.

APCIII
Sinterklaas
Sinterklaas

Re: [TECH] Geen indexering zoekmachine tussen 21-07 en 03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-19 13:21

Hmm, alsof het system dus niet onthoudt wat er "vóór vandaag" geïndexeerd is.

In mijn testje was het ook "t/m 21 juli" + "vandaag". En niets uit de tussenliggende periode.

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts [&] niet past, knipt hem op maat...
Sint erklaas bingo, editie 2019: kind hand haard, Ozosnel watervrees paard, stoomboot pieten werk, leren goed spoed, schoen cadeau verschiet, Malle piet codewoord zoektocht, delen met velen ja of niet, en een gericht gedicht is dit ook al niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie