Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20660
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:00

Mars schreef:
En die foto moet nu weg of wat is de bedoeling?

18+ tag en mod opmerking erbij, in een spoiler en naar de HK verplaatsen die handel! :7

Jolliegirl

Berichten: 32961
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:09

Tica, waar zie jij die foto?
Ik zie hem zelfs na zoeken nergens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:09

Mars schreef:
En die foto moet nu weg of wat is de bedoeling?

Nou nou moet het echt meteen weer zo? Wat vreselijk onnodig.
Meer in de trant van als Bokt hier dan toch mee bezig is, bekijk dan alles.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:11

c_alsemgeest schreef:
Mars schreef:
En die foto moet nu weg of wat is de bedoeling?

18+ tag en mod opmerking erbij, in een spoiler en naar de HK verplaatsen die handel! :7


Ja en die spoiler moet je niet in één keer zien hoor, zeker 25x op klikken en mag ook niet in de zoekopdrachten verschijnen.

Jolliegirl

Berichten: 32961
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:11

Jongens laten we de boel nu niet belachelijk maken... Is nergens voor nodig.

fleurtjeuh
Berichten: 10313
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:12

Mijn god, hebben jullie zelf nou niet door hoe kinderachtig het is om zo te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:13

Oh mensen, wat een walgelijk schijnheilig kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-05-19 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:14

Jolliegirl schreef:
Tica, waar zie jij die foto?
Ik zie hem zelfs na zoeken nergens.

Op de voorpagina staat die :)

Mars

Berichten: 33260
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:14

Anoniem schreef:
Mars schreef:
En die foto moet nu weg of wat is de bedoeling?

Nou nou moet het echt meteen weer zo? Wat vreselijk onnodig.
Meer in de trant van als Bokt hier dan toch mee bezig is, bekijk dan alles.


Ik vraag wat jij dan voor oplossing ziet? Is gewoon een vraag hoor hoef je niet zo aangebrand op te reageren.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:19

Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.

Kinderachtig misschien, maar je voorbeeld illustreert wel prachtig dat, hoeveel spoilers, waarschuwingen, tags, leeftijdsmuren en afschermlinks je ook plaatst, er altijd wel mensen zijn die toch ergens aanstoot aan wensen te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:22

oomens schreef:
Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.

Kinderachtig misschien, maar je voorbeeld illustreert wel prachtig dat, hoeveel spoilers, waarschuwingen, tags, leeftijdsmuren en afschermlinks je ook plaatst, er altijd wel mensen zijn die toch ergens aanstoot aan wensen te nemen.

En dat er altijd en overal mensen zijn die wat je ook zegt belachelijk wensen te maken.
Ik vind het plaatje, wat overigens gewoon op de hoofdpagina staat, daadwerkelijk vies en stel inderdaad mijn scherm even zo in dat ik die niet constant zie op de hoofdpagina. No biggie. Verder vind ik er niets van en loop ik er geen trauma van op hoor, morgen is het weer weg. Maar voor diegenen die er echt veel moeite mee hebben is het dan toch voor Bokt wellicht wel een puntje om toch mee te pakken, als ze toch bezig zijn.

c_alsemgeest

Berichten: 20660
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:27

Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk schijnheilig kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.


Schelden is gelukkig altijd wel een teken van goed ontwikkeld volwassen gedrag en het vermogen tot een goede discussie.

Maar jeetje, een klein beetje humor of cynisme moet toch wel kunnen? Neem niet alles zo vreselijk serieus.
Het laat juist goed zien dat wanneer de bokt echt goed wil kijken en alles wil aanpassen het gewoon veel werk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:33

c_alsemgeest schreef:
Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk schijnheilig kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.


Schelden is gelukkig altijd wel een teken van goed ontwikkeld volwassen gedrag en het vermogen tot een goede discussie.

Maar jeetje, een klein beetje humor of cynisme moet toch wel kunnen? Neem niet alles zo vreselijk serieus.
Het laat juist goed zien dat wanneer de bokt echt goed wil kijken en alles wil aanpassen het gewoon veel werk is.


Dat is geen schelden hoor, dat is mijn mening over hoe sommigen zich menen te moeten gedragen.
Je hebt mijn eerdere berichten ook gelezen? Zo heel serieus nam ik mijn eigen gruwel van die foto ook niet he. Maar nogmaals, alssss Bokt er dan toch mee bezig is, is dit wellicht ook een punt waar naar gekeken kan worden, niet elke wikifoto is even voorpaginageschikt.

Mars

Berichten: 33260
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:41

Blijft nog steeds mijn vraag wat je dan als oplossing zou zien? Want ‘ernaar kijken’ is zo’n vaag begrip.

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:17

Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk schijnheilig kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.


En jij wil nog serieus genomen worden met zulke reacties?

_____

Werkelijk waar wat een bijzonder luguber topic. Hebben de tegenstanders, oa Tica, dan nooit geleerd om iets waar te nemen en dan weer verder te gaan met je leven? Dat maakt het leven zo veel aangenamer. :)

Is het dan niet een beter idee om bovenstaande toch maar te leren? Dat je niet aan alles een waarde hangt ipv een online platform te vragen zich aan jou aan te passen? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:25

magda_90 schreef:
Anoniem schreef:
Oh mensen, wat een walgelijk schijnheilig kinderachtig poedersuiker gedrag zeg. Wauw.


En jij wil nog serieus genomen worden met zulke reacties?

_____

Werkelijk waar wat een bijzonder luguber topic. Hebben de tegenstanders, oa Tica, dan nooit geleerd om iets waar te nemen en dan weer verder te gaan met je leven? Dat maakt het leven zo veel aangenamer. :)

Is het dan niet een beter idee om bovenstaande toch maar te leren? Dat je niet aan alles een waarde hangt ipv een online platform te vragen zich aan jou aan te passen? :o


Misschien zou je heel even de moeite kunnen nemen mijn eerdere berichten in dit topic EN mijn deelname aan het bijzonder luguber topic te bekijken voor je dit soort dingen zegt en mijn naam totaal misplaatst noemt? _O- Je hebt zeer duidelijk geen idee wat je zegt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-05-19 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:28

Aan mijn begrijpend lezen mankeert niets hoor, dito dat ik de BLT ook mee lees. :D

Desalniettemin ben jij diegene die die woorden geschreven heeft en ken je de betekenis van "oa"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:30

Ik ben geen tegenstander van het lugubere, dus je bericht klopt niet.
Ik ben wel tegenstander van dit gezeik op niets af en dat gekat.

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:33

Tenzij je je account deelt heb jij toch daadwerkelijk die woorden geschreven en val je nu (behoorlijk) over de foto op de voorpagina. Je past er zelfs je scherm voor aan schreef je.

Nogmaals, zoek eens de definitie van "onder andere" op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:39

magda_90 schreef:
Tenzij je je account deelt heb jij toch daadwerkelijk die woorden geschreven en val je nu over de foto op de voorpagina.

Nogmaals, zoek eens de definitie van "onder andere" op.

Really?
"De tegenstanders, onder andere/waaronder/onder wie Tica...." Maar ik ben geen tegenstander, dus ik daar val ik niet onder.
Ik vind de foto niets, maar ja, daar kan ik verder mee leven, anderen wellicht niet. Ik val er niet over, ik wijs er op. Dat zijn toch echt verschillende dingen. Ik zorg er verder zelf voor dat ik er niet naar kijk, maar dat doe ik met sommige mensen die ik niet wil zien ook.

Ennnnnnn door! :wave:

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:41

Ja en waar heb ik primair op gereageerd... Op... *Invuloefening*?
Begint met een "f" eindigt op "a".

Als je de strekking echt niet wil begrijpen van mijn bericht - reageer dan gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:44

magda_90 schreef:
Ja en waar heb ik primair op gereageerd... Op... *Invuloefening*?
Begint met een "f" eindigt op "a".

Als je de strekking echt niet wil begrijpen van mijn bericht - reageer dan gewoon niet.


:(:)
Fijne dag verder!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:46

Dat heb ik zeker, ik maak mij tenminste niet druk om plaatjes op de voorpagina. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:48

magda_90 schreef:
Dat heb ik zeker, ik maak mij tenminste niet druk om plaatjes op de voorpagina. :(:)

Als je de strekking echt niet wil begrijpen van mijn bericht - reageer dan gewoon niet. :D :D :D :D :D

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:48

Anoniem schreef:
magda_90 schreef:
Dat heb ik zeker, ik maak mij tenminste niet druk om plaatjes op de voorpagina. :(:)

Als je de strekking echt niet wil begrijpen van mijn bericht - reageer dan gewoon niet. :D :D :D :D :D


_O- :')