Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:12

Ik ben ook een van de mensen van wie het topic niet hoeft (heb ik begin ook even meegelezen), maar voor mij hoeft het ook niet weg.

Ik heb op de plek waar je normaal gesproken het stipje zet om het topic te volgen, een paar keer geklikt tot ik het kruisje kreeg. Zo komt het niet steeds naar boven.

Als ik zoekfunctie gebruik, dan lees ik ook vaak eerst de topictitels.

Las net hier dat het meeste in linkjes en spoilers staat, dus áls je er al op klikt, zie je niet gelijk alles. Wellicht is het wel fijner als er een waarschuwing nog zichtbaarder geplaatst wordt voor bijvoorbeel kinderen. En dan niet alleen bij dit topic, maar bij meer topics waar wat meer "schokkende" zaken worden gedeeld.

Ik heb er nooit op getemd overigens, doe ik sowieso niet gauw trouwens, alleen bij spam.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:35

Terug gaan naar alleen paarden is echt te zot voor woorden imo. Alleen om 1 topic wat nu een beetje de dark-side opgaat.

Ik heb ook niets met dat topic (laatste tijd inderdaad even weekhartig :D ) maar daarom heb ik hem ook op de negeerstand staan.
Als ik zoekfunctie al gebruik (meestal gewoon Google als ik iets wil weten) en ik zie die topicnaam staan, dan klik ik er al niet op.

Als het nou gefixt wordt dat de spoilers het bij Karuna ook gewoon doen, dan is er toch niets aan de hand?
Want zoals ik begrepen heb, staat er eerst een omschrijving en dan een link of spoiler. Dan is het imo je eigen keuze of je verder leest of kijkt.
En helaas bestaat het leven niet alleen maar uit leuke dingen en het internet ook niet.

Wel ben ik van mening dat ook daar wel gewoon geMOD moeten kunnen worden en dat het geen strijd wordt met wie het meest gruwelijke plaatst. En een beetje respect (als dat er nog niet is) voor de doden is ook wel fijn.

Maar verder... prima toch zo.

Goed idee van tiwi1969!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 10:15

Mars schreef:
Het probleem is dus nu verschoven naar de titel, nou dat is toch zo aangepast? Blijft staan dat ik het te bizar vind dat iemand zoo verschrikkelijk van de kook raakt bij het lezen van een woordje. Op basis van één gebruikers overgevoeligheid daarop hoeft er toch niet zoveel modwerk gedaan te worden? Er zijn meer gebruikers voor wie het niet hoeft/het topic niet fijn vinden maar die kunnen zo te zien prima om met de bestaande oplossingen.

Ben het eigenlijk wel met Mars eens... :j
Het is en blijft je eigen keuze om wel of niet op iets te klikken hoor. :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie