Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 04:14

verootjoo schreef:
Ik ben gestopt met dat topic. Er werd zoveel weggemodereerd dat je bijzonder snel moest zijn om mee te lezen anders was het alweer weg.
De grens van ‘jeugdjournaalproof’ zijn lag ook bijzonder laag; heb op het jeugdjournaal wel ergere dingen gezien dan daar.
En daarnaast hoef je het topic niet aan te klikken; als je niet tegen lugubere dingen kan, hoef je het niet te lezen. Alles staat in een spoiler.
Vind het echt schromelijk overdreven :z

Mee eens, ik lees nog steeds mee maar komop, het is internet en ik snap dat bokt wel ergens lijnen moet trekken maar er gebeuren veel ergere dingen en er worden veel ergere dingen gezegd in andere topics recht naar mensen toe en das veel erger vind ik.

sureido

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:01

Karuna, ik vraag me toch echt af waarom jij dan in de zoekfunctie verder leest als jij het bijzonder luguber topic ziet staan. Als je dat ziet in de zoekfunctie scrol je toch eventjes door! :)

Ik vind menstruatie cups ook goor en ga dat topic ook niet doorlezen. Laten we alle menstruatie cups verbieden!!! Nee alle gekheid op een stokje, ik kies zelf wel wat ik lees. En ik heb niet het idee dat er echt kinderen meelezen. Ik heb echt enorm veel geleerd door dat topic!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:20

Wel mooi trouwens dat Bokt wil sparren erover, in plaats van zelf meteen een besluit te nemen. Complimenten.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:44

Er worden zoveel dingen gedeeld waarbij er altijd wel mensen zijn die vraagtekens erover hebben. Iedereen heeft andere normen en waarden. Ik vind het een leerzaam topic.

Vind dat er echt moeilijk wordt gedaan om niks.

Edit: als ik nu de laatste reactie zie in het erger topic, dat vind ik dan weer goor en hoef ik niet te weten en dat staat dan niet in spoiler. Maar ik ga daar toch ook niet om lopen muggenziften, ben het over 2 minuten wss weer vergeten.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:23

Zullen we nu even niet met zijn allen karuna persoonlijk gaan aanvallen, daar wordt toch ook niemand beter van en denk ook niet dat het topic daardoor in een beter daglicht komt.

Ik ben het er wel mee eens dat het wel een beetje te is wat ze zegt hoor. Is inderdaad de negeerknop van dat topic geen oplossing? Je hoeft het niet te openen. Denk dat dan van een dark bokt ook wel de reacties niet in de zoekfunctie zullen verschijnen toch :) of dat je dat forumdeel kan uitschakelen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:31

Mars schreef:
Niemand valt karuna aan, men gaat in op wat ze schrijft zoals jij zelf ook doet. En ik vind dat bokt al zoveel opties biedt om het topic niet te hoeven zien dat ze echt bezig is met de problemen op te zoeken nu.

Ik vind de reactie van Nielojram niet heel vriendelijk overkomen. :)

Ben het wel eens met wat je zegt hoor.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:04

Tuurlijk gaat bokt niet terug naar alleen een paarden forum :+ iets met inkomsten enzo.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:09

Mensen die als tegen antwoord geven dat dit topic niet op een paarden forum hoort, dat hoort een topic over nagellak ook niet. Dat vind ik ook een dooddoener

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie