Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:28

Dieuwke_ schreef:
karuna schreef:
Was iets heel onschuldigs, een keer iets over wondverzorging met idd het woord bloed en tijd. En wond en verzorging los van elkaar. Andere keer was woord breuk en auto. En electriciteit, stroom en mens (ivm discussie met mijn paps in hoeverre je iets zou voelen bij kortsluiting van een camper accu) en die laatste was zoeken via google maar bokt kwam als een van de eersten naar boven. dat zijn die me zijn bijgebleven


Als je zo gaat zoeken dan kun je toch zelf ook wel bedenken wat voor resultaten je tevoorschijn krijgt?

Daar komt nog bij, als je die combi van electriciteit/elektriciteit, stroom en mens intypt in Google, kun je ver bladeren maar Bokt komt niet naar voren. Die woorden komen niet eens voor in het Bijzonder Luguber topic, ook niet als je twee van de drie woorden combineert. De enige hit die je in dat topic krijgt is welgeteld 1 post op electriciteit en dat is een zin.

Prima als je graag van dat topic af wilt maar verkondig geen onzin.


Dat kun je idd wel bedenken lijkt mij... Net zoiets dat je op Google niet bij afbeeldingen raar moet opkijken als je zoekt op een natte poes ofzo...

Tegenwoordig staat alles op Google en krijg je met de zin 'hoeveel voel je van een schok van een accu' waarschijnlijk al een mooi treffender resultaat ipv gebakken mens.

Ik vind het topic prima met de links en de uitleg. Daarmee wordt al een hoop gecensureerd en kan iedereen zelf de keuze maken. Ik kan ook niet alles hebben, dus open ik dat niet.
Past het op bokt? Alles past op bokt lijkt mij. Name it en het staat er op. Waarom dit niet? Een 18+ waarschuwing is misschien handig. Maar blijft eigen verantwoordelijkheid om daar op te klikken.

Betreft de post paar paginas terug die blijkbaar al te heftig was... Dan is Internet gewoon geen plek voor sommigen als dat al te heftig is. En lijkt het mij ook lastig tv te kijken.



Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:53

Ik kan bovenstaande reacties ook echt helemaal begrijpen. Mijn klomp breekt ook hiervan. Ik snap sommige gedachtegangen echt niet meer. Dat kan je bijna niet meer serieus nemen.

Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:08

En terug. Fijn dat er nu iig wat dingen zijn veranderd. Je kan het niet iedereen leuk maken en dat het voor bepaalde mensen nog niet voldoende is, is dan jammer. Keuzes moeten gemaakt worden en alles wijzigen vanwege een minderheid is gewoon niet te doen lijkt mij. Helemaal niet als een meerderheid het gewoon prima vind.

Wat betreft spoilers die niet werken heb ik daar geen last van. Moet alle foto's, ook zonder spoilers, eerst moedwillig aanklikken om ze te openen. Foto's in spoilers kosten mij zelfs meerdere kliks. Dan moet ik wel echt een dikke rare vinger hebben als dat per ongeluk gaat tegen mijn wil in.... Zeker als ik al in jet bewuste topic zit dus weet dat ik rotzooi kan verwachten en zeker met een beschrijving erbij. Hebben mensen zich dan toch niet in de hand en hebben ze daarna nachtmerries lijkt mij dat een persoonlijke verantwoordelijkheid.

Hoe zit het eigenlijk met topics die je negeert. Die komen nog wel naar boven in zoekopdrachten? Misschien dat dat nog kan worden gewijzigd?
Overigens hoeft dat niet voor mij. Ik vind het prima zoals het is en zoek eerder met Google dan in de bokt zoekactie en op Google krijg je sowieso alles te zien. En daar staan geen waarschuwingen of 18+ bordjes bij dus wat dat betreft loopt bokt al een stuk voor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 17 bezoekers