Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:15

Ik heb op het begin even meegelezen, na een tijdje merkte ik dat ik toch die linkjes niet aan durfde te klikken dus heb het ontstipt. Verder nooit problemen of last gehad van dat topic hoor, ook niet in de zoekfunctie.

Ik vind dat het topic gewoon kan blijven, eventueel kijken naar een 18+ filter. Het hele internet staat vol shi.t en ik vind het apart dat er bokkers zijn die hierover vallen. Als je niet meeleest in het topic kan ik het me niet voorstellen dat je er last van hebt.

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:21

karuna schreef:
Het topic is voor mij heel dicht in de buurt van de ramptoerist zijn bij een ernstig ongeval. De mensen die ja zeggen als een agent vraagt of je wilt komen kijken.

En ja na aantal keren het topic boven hebben gekregen bij de zoekfunctie lees ik eerst topictitels. Maar ja wat ik zag heb ik nog lang niet lekker uit mijn hoofd krijgen.


Je gaat mij niet wijsmaken dat je aan een paar regels uit dat topic nachtmerries overhoud.
De fotos/filmpjes staan netjes in linkjes dus die poppen niet zomaar op.

Als je dit echt meent kun je misschien beter je internet abbo stopzetten. Want dan is het internet geen geschikte plek voor jou.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:30

Mars schreef:
Ik zou zeggen, schuif het topic dan naar de HK, die wordt niet standaard meegenomen in de zoekfunctie. Hoeven de sneeuwvlokjes ook niet door te scrollen als ze drie zinnen en een topictitel zien staan.


Vind ik ook een goeie :j
HK is sowieso iets meer vroeten dan LZP naar mijn idee.
En dan 18+ erbij, dan moet het duidelijk zat zijn toch?

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:46

SusanH schreef:
HK is dan wel een meer geschikte plek ( al vind ik het nog steeds geen topic voor bokt). 18+ filter is een wassen neus want liegen over je leeftijd is heel makkelijk op internet.


Ja natuurlijk maar we nemen dan iig de moeite om te waarschuwen, beter dan niks vind ik.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:26

Ik vind het ook zo onnodig weer de boel betuttelen. Wordt de sfeer onderling niet bepaald beter op.

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 19:44

Hiraeth schreef:
Echt, laat 'dark bokt' even varen. :') De simpelste oplossing (forumtechnisch in ieder geval) zou een subforum zijn met een leeftijdsrestrictie. Graag dan ook met íets minder strenge regels, maar nog wel moderators die ongepaste content kunnen verwijderen.


Mee eens.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 19:55

Ik zou gewoon zeggen zoals het op alle sites/fora gebeurt. Gewoon geboortedatum invullen. Verder is het de verantwoordelijkheid aan de gebruiker zelf.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:47

karuna schreef:
Maar blijft de vraag, zelfs met afgeschermd bokt waar ik wel zou willen lezen maar nog steeds niet met het lugubere topic geconfronteerd wil worden, kan dat dan nog steeds?


Wat dacht je van gewoon er niet op klikken? :?

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:50

Mars schreef:
Waarom het nu naar 1 iemand verschuift is omdat zowel voor als tegenstanders oplossingen etc aandragen en mee denken. En omdat de rest prima kan leven met de bestaande oplossingen. Er is er maar 1 die zo heftig reageert op een topictitel. Dan zou ik die aanpassen, maar dat lijkt nog steeds niet voldoende.


Het is tegenwoordig een hype om voor 1 gepikeerd persoon het hele boeltje aan te passen. :x

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 11:08

Ik snap de ophef niet zo.
Toen ik me registreerde op Bokt behoorde ik ook nog tot 'de jeugd' en echt de enige plek waar ik vooral te vinden was was de JH en de YRT.
Over paarden en penny zaken kletsen.

Ik was iig absoluut niet bezig met alle topics doorspitten naar 'spannende' onderwerpen.

Ik denk dat de maatregelen die nu genomen zijn meer dan genoeg de lezer waarschuwen.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:40

karuna schreef:
Dani nu moet jij niet ook beginnen over wat ik wil of niet. -:(- Alleen titel is gewijzigd. Maar dat is geen echte wijziging.

Maar heb je de rest ook gelezen of lees jij ook al selectief?:roll:


Ga toch fietsen karuna, de wereld draait niet enkel en alleen om jou :)*

En respect voor de mods om zo rustig te blijven reageren.

Karuna jou raad ik aan een cursus te volgen en iets aan je issues te doen. Door alleen een topic titel lezen zo panisch worden is echt niet gezond.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:48

Kom op fleur het is gewoon mieren*****
Er zijn zoveel topics waar niet de meest frisse/leuke dingen worden besproken.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:01

fleurtjeuh schreef:
Maar waarom is het mierenneuken?
Omdat je je er niks bij voor kan stellen? Omdat je het er niet mee eens bent? Omdat je vind dat ze erover doorgaat?

Sommige mensen in deze wereld hebben dingen meegemaakt die niet door de beugel kunnen en zijn getraumatiseerd.
Sommige mensen komen erbovenop door therapie, geloof, wilskracht of wat anders. Andere mensen proberen met alle macht nog wat van hun leven te maken maar zullen er altijd last van hebben. Wie zijn wij om daar wat over te zeggen? (ik zeg niet dat karuna getraumatiseerd is, dat weet ik niet)
Ik ben het ook niet eens met karuna, maar ik probeer haar wel te begrijpen door door te vragen en te kijken waarom ze zo denkt.
Maar ik ben het ook niet met iedereen eens die erg persoonlijk blijft doen op een wat ik erg flauwe manier vind.


Omdat het zeiken om zoiets kleins is, waar ik nog nooit iemand over gehoord heb op Bokt.
En dat zou dan aangepast moeten worden omdat zij er als enige last aan ondervind.

En daarnaast vind ik dat als je dat niet kan handelen je beter misschien niet meer kunt internetten.
Of dat nou is vanwege traumatische gebeurtenis of vanuit je geloof.
Je zult altijd dingen tegenkomen die je niet chill vind. Is op tv idem dito.

En dan heeft het ook nog met aanstellerij te maken, maar nu word ik vast weer te persoonlijk :+

JM :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rytm en 6 bezoekers