Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:33

De afgelopen tijd is duidelijk geworden dat het topic best een draagvlak heeft. Sinds januari heeft dit topic maar liefst 141 bladzijden! Je kunt dus moeilijk stellen dat dit topic niet geschikt is voor Bokt, want blijkbaar is er oprecht interesse vanuit zowel de posters als meelezers.

Wat dat betreft zou ik het dus oprecht zonde vinden als dit topic moet verdwijnen.

Daarnaast vind ik de jeugdjournaalproof-norm erg abstract. Bij het jeugdjournaal hebben ze een redactie vol met mensen die discussiëren of een nieuwswaarde groot genoeg is om bepaalde beelden te gebruiken. Sommige dingen zullen wel opgenomen zijn in een redactiestatuut, maar de grens is flexibel.

Het lijkt mij dus sowieso handig om van de term jeugdjournaalproof af te stappen en een concretere grens te maken. Zo voorkom je discussies over wat nou precies jeugdjournaalproof is (ik bedoel, wie kijk hier dagelijks nog naar het jeugdjournaal?)

Daarnaast vind ik een 18+ hoekje geeneens een slecht idee, mits er inderdaad nog wel controle op topics blijft vanuit de moderators. Blijkbaar is er vanuit een grote groep gebruikers een drang om grote mensen dingen te bespreken met bekende gezichten. Slechts een 18+ vermelding in een topic gaat juist in de hand werken dat nieuwsgierige jeugd het topic opent.

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:50

nine1987 schreef:
Eh.. Dus.. We gaan bijna we half jaar na het begin van dat topic lopen mieren of het wel geschikt is voor bokt?

Wauw...... :')

Betutteling ten top dit.. _O-

En je denkt dat dit helpt in de discussie omdat...?

Ik vind het fijn van Bokt dat ze dit bespreken met de gebruikers, helemaal omdat er steeds meer frictie ontstond rondom het verwijderen van posts en links. Hopelijk is het mogelijk om tot een comprisis of oplossing te komen zonder dat gefit op elkaar. :)

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:06

Echt, laat 'dark bokt' even varen. :') De simpelste oplossing (forumtechnisch in ieder geval) zou een subforum zijn met een leeftijdsrestrictie. Graag dan ook met íets minder strenge regels, maar nog wel moderators die ongepaste content kunnen verwijderen.

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 13:28

Je maakt het er nu wel een beetje naar, karuna. Dat de gemaakte veranderingen niet in lijn staan met jouw standpunt hoeft niet gelijk te betekenen dat er niks is veranderd.

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers