Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:41

Ik had het topic nog nooit gezien. Heb het wel even bekeken. Heel eerlijk, ik vind dit niet passen op bokt. Al kan ik niet goed beredeneren waarom ik dat vind. Ik begrijp dat er wel mensen zijn die vinden dat ook dit bij het leven hoort en je het moet kunnen bespreken. Ik zou dan zeggen, daar zijn vast wel voldoende plaatsen voor op het wereldwijde web te vinden behalve bokt.


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:53

Ik vind het als 40 jarige ook absoluut niet fijn om te bekijken, word er onpasselijk van. Idd je hoeft het niet aan te klikken. Maar het feit dat het ook bij zoekfuncties omhoog komt en je het topic dus ook ongewenst tegen kan komen maakt voor mij dat het niet passend is hier.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:59

Idd de inhoud van het topic verandert niet als je het minder makkelijk kan vinden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:43

HK is dan wel een meer geschikte plek ( al vind ik het nog steeds geen topic voor bokt). 18+ filter is een wassen neus want liegen over je leeftijd is heel makkelijk op internet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:20

LadyMadonna schreef:
Foto.s van overleden paarden snap ik ook niet, vind ik ontzettend onnodig


Dat vind ik van foto's van overleden mensen. Ook al staan ze in een link die weer in een spoiler staat. Dat soort dingen horen niet op bokt imo.


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:33

Het gaat er niet om of ik er wel of niet op klik. Ik vind het niet thuis horen op bokt. Of een foto van een overleden paard wel of niet gepast is is een hele andere vraag. Ik heb daar zelf veel minder moeite mee, dat kan voor een ander weer heel anders zijn.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 21:49

magda_90 schreef:
Mars schreef:
Maar dan zie je een foto waarvan je denkt ‘mwah had voor mij niet gehoeven’. Dan klik je toch op een ander topic en het leven gaat verder?? Waarom moet het een ander zo moeilijk gemaakt worden?


Dat ja.


Ik maak het toch niemand moeilijk? Ik geef alleen mijn mening net als anderen hier.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:17

Volgens mij zijn er meer gebruikers die er niks mee hebben hoor. Vind het erg onvolwassen om dat allemaal op 1 persoon af te schuiven.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:55

Ik vind "er is blijkbaar vraag naar" echt een dooddoener. Er is ook vraag naar dingen die heel erg fout zijn. Maar daar geven we ook geen platform aan omdat het om illegale praktijken gaat. Zouden best mensen over willen discussieren op internet. Ik vind het belachelijk dat er hier op bokt linkjes staan waar je, als die aanklikt al dan niet bewust, je dode mensen te zien krijgt. Ik vind dat gewoon niet nodig. Blijkbaar ben ik dan een tere ziel. Dat vind ik zelf geen probleem. Ik vind het wel heel erg dat je dan maar meteen word weg gezet als iemand die klaagt, iemand die de sfeer wil verzieken (want dat is letterlijk wat hier gebeurt!!). In plaats van iemand die net zoveel recht heeft op het geven van de eigen mening als ieder andere gebruiker op bokt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:10

Nou ja ik moet eerlijk zeggen dat ik de mening dat er op het oog weinig veranderd is wel deel. Er staat 18 plus in de topic titel en een mod opmerking in de OP. Die andere dingen spelen meer achter de schermen, en dat is ook goed. Maar ik snap ook niet hoe je in 1 keer in het topic kan komen en oog in oog kan komen met dingen die in de linkjes gedeeld worden. Daar moet je toch echt wel een paar keer voor klikken. Dat is imo ook ver gezocht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers