Volgtopics, apart onderdeel?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 12:07

Dani schreef:
Veel mensen vinden die volgtopics ook leuk, anders waren er niet zoveel.

Goh, zonder iemand te willen fixeren, maar het tweede volgtopic dat ik aanklik loopt al van oktober vorig jaar, telt twee pagina's, 42 berichten waarvan 19 van de topicstarter.
Het volgende volgtopic telt ook twee pagina's en is ook opgestart in oktober. Nog eentje verder heb je dan een topic van 10 pagina's, maar dat topic is net iets meer dan een jaar oud. Dat wil dus zeggen dat zelfs 1 volle pagina per maand erbij niet gehaald wordt. Wat valt er dan te volgen? En ik ben niet in de krochten van PP gaan zoeken, deze drie topics staan gewoon bovenaan op de eerste pagina.
Misschien dus eens tijd om de criteria, kwaliteit en populariteit van volgtopics eens objectief onder de loep te nemen?

Gini

Re: Volgtopics, apart onderdeel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 12:53

Natuurlijk, er zijn super interessante volgtopics. Ik heb in de tijd ook de opleiding van een draver gevolgd of echt een projectje van een mager, schriel paard tot goed getraind dressuurpaard. Ik ben dus niet tegen volgtopics. Maar dat een beetje regulering nodig is om de wildgroei op dit moment wat in te dammen, daar ben ik wel voor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie