Volgtopics, apart onderdeel?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 08:07

A_nouk schreef:
Ik zie geen; ik wil geen VOLG topics meer zien in de OP staan maar dat terzijde :D

Een andere optie zou zijn om gebruik te maken van deze functie. Is wel wat werk maar daarmee kun je zelf al selectief aangeven wanneer je een topic niet meer in de actieve topics/ fora tegen wil komen. Wel pas wanneer je een topic tegen komt.

[FZ] [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

'Wat' werk...

Het is echt van de zotte hoeveel volgtopics er geopend worden, voor iedere scheve keutel die eruit moet wordt zo'n ding aangemaakt.

Er zijn echt wel interessante topics die ik zelf ook met liefde volg en af en toe een kijkje in neem. Maar actieve onderwerpen bestaat zo'n 75% uit volgtopics.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 13:11

Leo schreef:
Er zijn idd veel volgtopics en ik zou het niet een verkeerd idee vinden als daar een subforum voor komt. Er is behoefte aan, het subforum staat niemand in de weg en de vindbaarheid komt niet in het geding. Het enige nadeel vind ik, dat er ook hele specifieke volgtopics zijn, zoals op [MD]. Maar daar is denk ik een stukje niet te zwart-wit handhaven op zijn plek, en goed bekijken waar een topic het beste past. De "reguliere" volgtopics passen imo prima in een sub.

Er is blijkbaar ook een specifieke behoefte aan volgtopics, maar ik merk ook dat ik op PP minder makkelijk de andere topics zie of kan vinden. Ik heb zelf ook een volgtopic, van bijna 4 jaar oud en nog van voor de volg-tag geïntroduceerd werd (ooit gestart als VVDD volgens mij :') ) maar die zou ook prima op een aparte sub passen.

Medisch vind ik ook wat anders, dat zijn vaak hele bijzondere of ontroerende verhalen, ik heb het idee dat bij Medisch vrij veel gevolgd wordt. Al dan niet als meelezer.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie