Volgtopics, apart onderdeel?

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 08:39

Dit is inderdaad al vaker aangekaart: [FZ] Subforum voor volgtopics? en [FZ] Volgtopics :) Maar niet erg om het opnieuw te benoemen hoor.

Het is nu inderdaad niet ideaal. Al denk ik ook dat de behoefte op PP misschien is veranderd? Veel mensen vinden die volgtopics ook leuk, anders waren er niet zoveel. En er staan ook nog best wat losse topics tussen. Misschien is een deel van de topics die vroeger op PP stond nu ook verdeeld over andere subfora, of waren dat deels de 'updates' van wat nu volgtopics zijn? PP was altijd al bedoeld als soort 'rest-forum', dus in die zin is het logisch dat de volgtopics daar belanden.

Het goede nieuws: Luceos, onze nieuwe developer, is niet voor niets aangenomen. ;) Er wordt gewerkt aan een (hoognodige) technische update voor het forum, maar zoiets kost nogal wat tijd. Het fijnste (denk ik) zou een soort blog zijn die bokkers kunnen bijhouden. Heb je niet meer allemaal losse volgtopics en kun je makkelijker de updates van TS zien. Maar dat is nu technisch nog niet mogelijk. Een nieuw subforum zal er in elk geval niet bijkomen, zoals A_nouk al zegt zijn het er al (te) veel en willen we eerder minder dan meer subfora in de toekomst.

Dus we weten het, er wordt gewerkt aan een betere oplossing maar dat kost tijd. En ja ik weet dat we dat al langer zeggen. :j Maar nu Bart 't niet meer in z'n eentje hoeft uit te werken zal die oplossing er wel sneller komen.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie