Volgtopics, apart onderdeel?

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:47

xChanelx schreef:
En dan ook graag de optie dat je alleen updates van de TS kunt zien, ipv zoals nu dat je iedere keer moet kijken of het een "o, wat leuk!" reactie is of een update van de TS.
Sorry, heel veel duidelijker dan dit kan ik het even niet uitleggen :+

Deze optie is er toch al :)
In oranje letters : door de topicstarter laat alleen de berichten van de TS zien.

Een eigen tabblad zal niet gaan gebeuren denk ik zo. Wellicht is de zoekfunctie nog handig voor je? In 9 van de 10 volg topics staat de tag [VOLG] ?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:55

Ik zie geen; ik wil geen VOLG topics meer zien in de OP staan maar dat terzijde :D

Een andere optie zou zijn om gebruik te maken van deze functie. Is wel wat werk maar daarmee kun je zelf al selectief aangeven wanneer je een topic niet meer in de actieve topics/ fora tegen wil komen. Wel pas wanneer je een topic tegen komt.

[FZ] [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:18

Het zijn maar tips hè, je reactie komt best scherp over :) terwijl ik behulpzaam probeer te zijn.

Er zijn gelukkig verschillende doelgroepen op Bokt. Zo zijn er ook mensen die juist heel veel volg topics bijhouden.

Er is de afgelopen jaren al vaker gevraagd om andere subfora. Toen is ook al aangegeven dat het er eerder minder als meer zullen worden. Vandaar ook mijn tips om dit nog enigszins te kunnen sturen.

Als nog een tip: In de actieve topics lijst kun je ook nog wel enigszins wat sturen door gebruik te maken van favorieten fora.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie