Jessica op zwart?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:13

Giolli schreef:
Wat een Bokt-haat. Log allemaal lekker uit zou ik zeggen... “man aan het roer”, lekker vriendelijk weer. Zie zelf maar eens een forum met zo veel gebruikers te onderhouden. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal.
Ber, ik ben het vaak met je eens. Echter zie je hier nu, voornamelijk, reacties van mensen die Bokt juist achter de schermen kennen. Hun reactie is vrijwel unaniem, dan lijkt het me best een kwalijke zaak :+

This is a wonderful day, I have never seen this one before.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:20

Giolli schreef:
Ailill schreef:
Ber, ik ben het vaak met je eens. Echter zie je hier nu, voornamelijk, reacties van mensen die Bokt juist achter de schermen kennen. Hun reactie is vrijwel unaniem, dan lijkt het me best een kwalijke zaak :+

Dus? Dat is het zelfde als dat ik ontslag neem bij mijn baan en dan met zijn alle voor de deur te gaan vertellen hoe vreselijk het binnen niet is. Ga lekker naar huis zou ik zeggen. :D
Volgens mij gaat het in dit geval meer om de manier waarop, zo te horen verdient die geen schoonheidsprijs en dat is niet de eerste keer.

Tuurlijk is iedereen heel blij met Bokt/het werk van Bart. Maar telkens als er iemand vertrekt staat er enkel een bedankt en succes, als het er al staat. Nu hoeft er echt geen heel groot dank-bericht te komen, maar het komt vaak wel wat knullig over. Mensen steken, vrijwillig, enorm veel tijd in Bokt. Ik heb niet het idee dat Bokt dit enorm weet te waarderen, imo ligt de focus heel ergens anders :$

This is a wonderful day, I have never seen this one before.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie